AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #1 Skrevet 6. august 2021 Er ute etter din mening og etter ditt syn. Hva vil du si er lite venner når man er over 20år? Er 4 venner lite? Hva er passelig venner og hva er mye venner. Anonymkode: 23fbf...b86
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #2 Skrevet 6. august 2021 Jeg er såpass godt voksen at jeg synes det viktigste er at du selv er fornøyd, og at de vennene du har gjør deg godt. Ikke bruk energi å heng deg opp i hva de andre har eller ikke har 😉 Hvis du har fire gode veninner, er du jo egentlig heldig. Anonymkode: fa444...c2c 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #3 Skrevet 6. august 2021 Du trenger ikke mange venner, men noen gode. Antall venner er ikke så viktig. Det viktigste er kvaliteten på vennskapet. Jeg var ferdig som lærling da jeg var 21, mange fra skoletiden hadde flyttet.. jeg fikk ikke jobb med en gang og ble gående hjemme nesten et år. Følte meg ensom og utenfor. Men så fikk jeg jobb og så nye venner. Det er perioder i livet- spesielt i 20 årene en får en del nye vennskap da gamle venner flytter eller du selv flytter. Anonymkode: d1ede...b06 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #4 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ute etter din mening og etter ditt syn. Hva vil du si er lite venner når man er over 20år? Er 4 venner lite? Hva er passelig venner og hva er mye venner. Anonymkode: 23fbf...b86 Man teller ikke venner. Jeg er av typen som tenker det er bedre å ha noen skikkelig gode venner, enn å ha mange og mindre nære vennskap. Hva skal man med mange venner, dersom man har noen skikkelig gode venner? Anonymkode: 48aa6...477
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #5 Skrevet 6. august 2021 Jeg er selv 23år og synes tre venner er mer enn nok. Kvalitet over kvantitet. Anonymkode: a80f2...b91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå