Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er i gang med å male huset. Circa halvveis nå. Værmeldingen ser slik ut:

20210806_084802.thumb.jpg.489f9353ddffe931da5c7b92b4a79926.jpg

Men til tross for strålende sol meldt på varselet regnet det masse både i går kveld, i natt, og nå på morgenen. Masse, masse vann.

Hva skjer, yr? De pleier å være så pålitelige. 🙄

Anonymkode: 0f8e8...70f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Yr styrer ikke været. 

Anonymkode: 3d433...c27

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi er i gang med å male huset. Circa halvveis nå. Værmeldingen ser slik ut:

20210806_084802.thumb.jpg.489f9353ddffe931da5c7b92b4a79926.jpg

Men til tross for strålende sol meldt på varselet regnet det masse både i går kveld, i natt, og nå på morgenen. Masse, masse vann.

Hva skjer, yr? De pleier å være så pålitelige. 🙄

Det er jo ikke lørdag i dag? Men ja, enig, yr har vært mer upålitelige enn vanlig denne uka👍 Her spår de både strålende sol og regn nå klokka 09, blir spennende å se hva det blir🙈😉

Anonymkode: c48aa...23a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her var det også meldt fint vær i dag (rett utenfor Bergen) men akkurat nå regner det 🤷‍♀️

Anonymkode: 08344...6af

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo ikke lørdag i dag? Men ja, enig, yr har vært mer upålitelige enn vanlig denne uka👍 Her spår de både strålende sol og regn nå klokka 09, blir spennende å se hva det blir🙈😉

Lørdag er neste dag i den oversikten.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lørdag er neste dag i den oversikten.

Åja, ser det nå…

AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke vannmaling dere maler huset med? 

Anonymkode: 470e8...f87

Skrevet

En ting har jeg lært i livet og det er å slutte å irritere meg over dårlig vær. Det er en av få ting ingen kam gjøre noe med så gidder ikke bruke energi på det. Yr er bare ca så maling får vente til litt lengre ut på dagen??

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også veldig skuffet fordi det regner nå! Har hjemmesommer og planlegger ut fra værmeldingen, er det meldt fint vær bookes uteaktiviteter og dagsturer, er det meldt dårlig vær planlegger jeg inneaktiviteter. Og i sommer har både Yr og Storm bommet veldig ofte på væremeldingen, det er skikkelig irriterende! I dag var planen tur til en fjelltopp et par timer fra her jeg bor som må planlegges litt pga ferge som ikke gå ofte, og så begynner det å regne når vi sitter på fergen. Var meldt 24 grader og sol, turen kan være farlig å gå når det er for vått i terrenget, så det blir enn liten rundtur i bygde fergen stopper i og så hjem igjen. Ingen problem med dårlig vær, men ugreit at det bommes så mye på værmeldingen ja. 

Anonymkode: fd4f0...097

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som AB over så irriterer jeg meg ikke over dårlig vær av prinsipp. Fint at jeg slipper å vanne i hagen. Men når man maler skal det være tørt. Og formiddagen i dag, som var satt av til maling, ryker. Slutter det å regne nå, kan vi kanskje begynne å male igjen i ettermiddag/kveld, men det var jo ikke det vi så for oss.

AnonymBruker
Skrevet

Det har vært slik hele sommeren her. Alle værmeldingene har vært utrolig misvisende flere dager. Været er mildt sagt uforutsigbart. Her snur vinden like fort som jeg blunker. 

Heldigvis har vi hatt en kjempefin sommer her, på tross av alle misvisende værvarsler.

Anonymkode: a4885...4f2

AnonymBruker
Skrevet

Send regnet hitover! Her på Nordvestlandet  har det ikke regnet på lange tider, og det er farlig tørt.😧

Anonymkode: 01a9d...02d

AnonymBruker
Skrevet

Det har aldri stemt i sommer (vestlandet). Grått om morgenen, gang på gang. Eller strålende sol når det er meldt skyer. Så vi har satset på utelunsj og bading, og ender opp med å sitte hjemme og se på skyene. Eller dratt på fjelltur i strålende sol og varme, da vi helst skulle vært ved sjøen.. 

Men, klager ikke, har vært tidenes tørreste Juli. 

Anonymkode: 916b2...ed2

AnonymBruker
Skrevet

Nå er solen på plass Bergen🥳

Anonymkode: 2cff6...07f

AnonymBruker
Skrevet

ekgkH8GDuxM0yRoYz6o6PItqwMew1pHaiTrIDQMy

Anonymkode: 15b38...cd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...