BAMBI<3 Skrevet 19. september 2005 #1 Skrevet 19. september 2005 Jeg vil synge for andre!!!!!! Jeg drømmer om dette hver dag, kan ikke legge fra meg denne drømmen. tips til hvordan jeg kan utvikle denne drømmen. jeg er så feig!! pysete. har hatt muligheter så ofte, men kaster de fra meg fordi jeg er pysete og redd for hva andre skal syntes om stemmen min. men jeg elsker musikk. kunne ikke forestil meg et liv uten musikk.
Montezuma Skrevet 20. september 2005 #2 Skrevet 20. september 2005 Begynn i et kor. Der kan du gjemme deg litt bort til prestasjonsangsten gir seg. Og er du god nok kan du bli solist, og til slutt blir du "Oppdaget"! Eller bli med på Idol ........
BAMBI<3 Skrevet 20. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2005 var på idol audition i fjor. fikk mange fine kommentarer og intet neg bortsett fra at jeg måtte øve litt mer på de høye tonene. men syns egentlig at idol konseptet blir litt feil.
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2005 #4 Skrevet 20. september 2005 Det er kjempegøy å synge i kor i hvertfall - og som tuppelure sier - da kan du "gjemme" deg litt i mengden til du blir litt tryggere, og så kan du jo melde deg som solist etterhvert og få litt øvelse der - og deretter kan du jo kanskje starte som soloartist og ta på deg oppdrag o.l. LYKKE TIL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå