Gå til innhold

Er det flere kvinner som har fått tilbud av eldre menn på 50 - 60+ ?

Anbefalte innlegg

Gjest Plommetre
Skrevet

Da jeg søkte etter elsker på datingside for noen år tilbake så fikk jeg ekstremt masse henvendelser i fra menn på 50 - 60+. 

Er det flere som har opplevd dette? 

Hvorfor ønsker menn på 50 - 60+ å ha sex med kvinner i 30 årene ? 

K33

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Plommetre skrev (Akkurat nå):

Da jeg søkte etter elsker på datingside for noen år tilbake så fikk jeg ekstremt masse henvendelser i fra menn på 50 - 60+. 

K33

Tja, liten selvinnsikt kanskje. 

Anonymkode: 8d9e0...733

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Plommetre said:

K33

Kanskje de ønsker seg barn

Anonymkode: 1518a...9db

• Liker 3
Gjest Plommetre
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tja, liten selvinnsikt kanskje. 

Anonymkode: 8d9e0...733

Fikk ekstremt mye hendvendelser i fra utenlandske menn også og han ene bløffet til meg også at vi hadde møttes før osv 😕 

AnonymBruker
Skrevet

De forstår ikke at de ikke er for gamle og ikke attraktive for damer som kunne ha vært datteren deres. 

De tror at de har samme stayer-evne  og tiltrekning som den unge mannen på 28 som også meldte seg...😏

Anonymkode: 6878a...89b

• Liker 4
Gjest Plommetre
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

De forstår ikke at de ikke er for gamle og ikke attraktive for damer som kunne ha vært datteren deres. 

De tror at de har samme stayer-evne  og tiltrekning som den unge mannen på 28 som også meldte seg...😏

Noen er jo attraktive av de..

AnonymBruker
Skrevet

Rekorden min er 82. Han inviterte meg på kaffe på den lokale pensjonistkaféen. Og understrekte at han ikke hadde problemer med potens eller prostata…. Jeg svarte ikke.

Anonymkode: 8f8c8...587

• Liker 6
Gjest Plommetre
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Rekorden min er 82. Han inviterte meg på kaffe på den lokale pensjonistkaféen. Og understrekte at han ikke hadde problemer med potens eller prostata…. Jeg svarte ikke.

Anonymkode: 8f8c8...587

😆

Skrevet

Du får ikke fisk med med mindre du prøver er min konklusjon. Tenker de prøver seg og ved et mirakel så blir noen heldige.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Plommetre skrev (1 time siden):

Selv menn med 400k i årslønn ønsker å kjøre Ferrari vettu.

Sånn er det bare. 

Anonymkode: 9aaf9...672

AnonymBruker
Skrevet

Hva skulle de gjøre mener du, søke kvinnelige sexpartnere etter overgangsalderen?

Anonymkode: 3b1c3...b6d

• Liker 1
Gjest Plommetre
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva skulle de gjøre mener du, søke kvinnelige sexpartnere etter overgangsalderen?

Jeg bare lurte :) 

Gjest Plommetre
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

😆

AnonymBruker
Skrevet

Fordi de har gode minner om det som engang var, og ønsker innerst inne å gjenoppleve det.
Også håper de at de skal få napp, og klare å gjennomføre med en 30 år yngre, for å få opp minner fra lang tid tilbake 
🤣

Anonymkode: 50819...c42

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever ofte menn 50+ tar kontakt. De søker ofte elskerinner, samtlige er i forhold

Anonymkode: cd8ab...0a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

MAnge menn tror de blir mer attraktive med alderen. Det er en slags livsløgn som får dem gjennom en ungdomstid og voksentid der de ikke har draget. 

Anonymkode: 56040...64c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har opplevd det og ingen av dem har vært attraktive. De eldste har vært menn som har masse skrivefeil, virker litt enkle og ikke ser ut som de tar vare på seg selv. Her om dagen fikk jeg for eksempel "hei unge flotte kvinne". Veldig creepy. Merker meg at de eldste aldri besøker profilen min heller. De bare sender melding så de er ikke interessert i meg som person, men det at jeg er ung. 

De på 50+ har vært normale menn stort sett, men jeg synes ikke at menn på den alderen er særlig attraktive. 

Men ville heller gått for 50-åringene enn de på 60 utfra min erfaring. 

Anonymkode: f07c8...12a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Øøh.....tror du at kvinner ikke kan ha sex etter overgangsalderen? Hvor kunnskapsløs og forutinntatt er det mulig å være?

Anonymkode: d33a7...59e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, fra jeg var tenåring har menn i den alderen forsøkt seg. 

For mange menn eier ikke selvinnsikt. Har seksuelle fantasier uten rot i virkeligheten. Tror likevel at de er guds gave til kvinner, uansett hvor altfor ung. 

Ekkelt!

Anonymkode: 08f3f...e47

• Liker 1
Gjest Plommetre
Skrevet

Ja, har opplevd det og ingen av dem har vært attraktive. De eldste har vært menn som har masse skrivefeil, virker litt enkle og ikke ser ut som de tar vare på seg selv. Her om dagen fikk jeg for eksempel "hei unge flotte kvinne". Veldig creepy. Merker meg at de eldste aldri besøker profilen min heller. De bare sender melding så de er ikke interessert i meg som person, men det at jeg er ung. 

De på 50+ har vært normale menn stort sett, men jeg synes ikke at menn på den alderen er særlig attraktive. 

Men ville heller gått for 50-åringene enn de på 60 utfra min erfaring. 

Anonymkode: f07c8...12a

Ville heller ha gått for menn i 50-årene istedenfor de på 60+ 

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...