AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #1 Skrevet 6. august 2021 Jeg føler meg mer komfortabel med å snakke med mindre attraktive damer, ikke nødvendigvis "stygge", men damer som ikke er tradisjonelt pen/vakre. Synes de er mer ydmyke, varmere og ikke så overlegen. Flere menn som tenker slikt? Tenker dere damer slikt om menn? Anonymkode: ca309...472 6
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #2 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg føler meg mer komfortabel med å snakke med mindre attraktive damer, ikke nødvendigvis "stygge", men damer som ikke er tradisjonelt pen/vakre. Synes de er mer ydmyke, varmere og ikke så overlegen. Flere menn som tenker slikt? Tenker dere damer slikt om menn? Anonymkode: ca309...472 Kjenner meg igjen, men vil tro det kommer av at når man tar bort attraksjon så slapper man mer av. Altså ei man ikke er har lyst på er det lettere å omgås. Man står liksom ikke i fare for å risikere noe. Skuldrene blir lavere. Mer kompis, mindre date. Anonymkode: 10738...1f2 12
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #3 Skrevet 6. august 2021 Så ett sted at damer som hadde en liten skjønnhetsfeil, dvs. som var pene, men ikke helt perfekte, faktisk hadde flere matcher på dating sider. Det gjaldt også pene damer med litt spesielt utseende. Antar at de fremstår som mer tilgjengelige og ikke så skumle? Anonymkode: 7d343...69d 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #4 Skrevet 6. august 2021 Det er bra det. Godt å se at det finnes menn her inne som kan være venner med kvinner. Det er nok av de som mener at en mann og en kvinne ikke kan være venner. Noe som er bullshit. Er man ikke tiltrukket av vedkommende, kan man fint være venner. Anonymkode: df1cd...855 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #5 Skrevet 6. august 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er bra det. Godt å se at det finnes menn her inne som kan være venner med kvinner. Det er nok av de som mener at en mann og en kvinne ikke kan være venner. Noe som er bullshit. Er man ikke tiltrukket av vedkommende, kan man fint være venner. Anonymkode: df1cd...855 Det finnes jo de mennene som er I forhold med kvinner de ikke er tiltrukket av… Anonymkode: 61b8c...a12 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #6 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det finnes jo de mennene som er I forhold med kvinner de ikke er tiltrukket av… Anonymkode: 61b8c...a12 Men da blir de vel mer som venner uansett? Anonymkode: df1cd...855 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #7 Skrevet 6. august 2021 Menn er mindre selvsikker rundt attraktive kvinner, og mer selvsikker rundt mindre attraktive. Anonymkode: dc8c4...133 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #8 Skrevet 6. august 2021 Jeg tiltrekkes ikke av pene damer, de er ofte bortskjemte og overlegne/-fladiske. Har selv aldri hatt problemer med å få meg dame, men foretrekker absolutt 5-7 på skalaen. Anonymkode: 3562e...55a 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #9 Skrevet 6. august 2021 21 minutter siden, AnonymBruker said: Men da blir de vel mer som venner uansett? Anonymkode: df1cd...855 Kan man ikke ha et romantisk forhold? Må det sex til for å være et forhold? Da er det jammen mange forholdet rundt om i verden som må ta slutt… Anonymkode: 61b8c...a12
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #10 Skrevet 6. august 2021 Jeg tenker sånn om menn. Kjekkaser styrer jeg langt unna, da føler jeg meg bare dum og dessuten har jeg noen fordommer om at veldig kjekke og pene mennesker har stort ego og er arrogante 🙈. Jeg vet at det selvfølgelig ikke er sånn i virkeligheten nødvendigvis, men følelsen sitter i likevel. Selv går jeg for å være veldig flott, ifølge tilbakemeldinger fra andre. Jeg har alltid en hale av menn etter meg og har til og med fått spørsmål som "hvorfor er du sammen med ham, når du kunne ha fått hvem som helst?" Saken er at jeg går etter personlighet, karakter, varme og trygghet. Ikke et pent utseende. Dessuten føler jeg meg mye tryggere når han ikke er verdens peneste mann. Anonymkode: c9dd6...acf 13
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #11 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan man ikke ha et romantisk forhold? Må det sex til for å være et forhold? Da er det jammen mange forholdet rundt om i verden som må ta slutt… Anonymkode: 61b8c...a12 Eh, ja. Det er i grunn mange forhold som bør ta slutt. Hva er galt med å være venner da? Anonymkode: df1cd...855 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #12 Skrevet 6. august 2021 Jeg er dame og har det på akkurat samme måte. Kommer jeg inn i en butikk, og ekspeditøren er en normalt utseende dame som ikke er oversminket og oppdollet, slapper jeg mer av og føler meg mer vel. Anonymkode: dcf41...aa0 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #13 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): ...Må det sex til for å være et forhold? Anonymkode: 61b8c...a12 Ja, vanligvis. Om man ikke er aseksuell. Anonymkode: 425be...3bf 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #14 Skrevet 6. august 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, vanligvis. Om man ikke er aseksuell. Anonymkode: 425be...3bf Så man kan ikke ha et forhold uten sex? Hva med dem som er over 80 år og gift på ørtende året – er ikke de et par lenger de da? Anonymkode: 61b8c...a12 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #15 Skrevet 6. august 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er bra det. Godt å se at det finnes menn her inne som kan være venner med kvinner. Det er nok av de som mener at en mann og en kvinne ikke kan være venner. Noe som er bullshit. Er man ikke tiltrukket av vedkommende, kan man fint være venner. Anonymkode: df1cd...855 Jeg har enda til gode å ha en kompis som ikke enten har blitt forelsket eller prøvd å kysse meg ( gjerne etter noen glass). Det går simpelthen ikke an å bare være venner med menn. Og jeg har hatt mange kompiser. Anonymkode: 4e4f4...ade 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #16 Skrevet 6. august 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Menn er mindre selvsikker rundt attraktive kvinner, og mer selvsikker rundt mindre attraktive. Anonymkode: dc8c4...133 Det er vel vanlig for oss alle og det kjønnet vi er tiltrukket av Anonymkode: 4e4f4...ade
Hoppsideisy Skrevet 6. august 2021 #17 Skrevet 6. august 2021 Jeg har det litt sånn også når det gjelder menn. Slapper mer av da. Men det viktigste likevel er jo personligheta/helheten og den kjemien man har. 2
CorvusCorax Skrevet 6. august 2021 #18 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har enda til gode å ha en kompis som ikke enten har blitt forelsket eller prøvd å kysse meg ( gjerne etter noen glass). Det går simpelthen ikke an å bare være venner med menn. Og jeg har hatt mange kompiser. Anonymkode: 4e4f4...ade Og det er DIN erfaring. Man kan simpelthen være venn med en av motsatt kjønn. 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #19 Skrevet 6. august 2021 Just now, CorvusCorax said: Og det er DIN erfaring. Man kan simpelthen være venn med en av motsatt kjønn. Klart man kan ta sjansen, men ville ikke anbefalt det. Anonymkode: 4e4f4...ade 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #20 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har enda til gode å ha en kompis som ikke enten har blitt forelsket eller prøvd å kysse meg ( gjerne etter noen glass). Det går simpelthen ikke an å bare være venner med menn. Og jeg har hatt mange kompiser. Anonymkode: 4e4f4...ade Jo det går helt fint an så lenge de ikke er tiltrukket av deg. Jeg har flere mannlige venner, min bestevenn er også mann. De som har prøvd seg har jeg kuttet ut, de som ikke har prøvd seg er kompiser. ☺️ Anonymkode: df1cd...855 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå