PinkishLampshade Skrevet 8. august 2021 #41 Skrevet 8. august 2021 Nei. Jeg er kun fysisk tiltrukket av store, blonde menn. Det kan jo kanskje tenkes at det hadde blitt annerledes om jeg forelsket meg i noen og at det da ikke ville hatt noen betydning. At jeg ikke tenner på mørke menn gjør meg derimot ikke til en rasist.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #42 Skrevet 8. august 2021 Nei, tenner meg overhodet ikke. Og er faen ikke rasist av den grunn. Er helnorsk og hvit jente i 20 årene. Anonymkode: a0d92...74e 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #43 Skrevet 8. august 2021 Overhodet ikke! Anonymkode: ae011...783
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #44 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): «Raser»? Virkelig? Anonymkode: cdf94...38a Hva er galt med raser? Er jo bare en betegnelse vi bruker på dyr med store ulikheter hvor avkom kan forplante seg videre, Anonymkode: 2491b...f6c
Jdz Skrevet 8. august 2021 #45 Skrevet 8. august 2021 Er jo sammen med en "utlending", så jeg er i alle fall ikke fremmed for tanken 😅 1
Gjest Skrevet 8. august 2021 #46 Skrevet 8. august 2021 Tråden er ryddet for brudd på seksualitetsforumets retningslinjer, avsporinger og personangrep. Anki, mod
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #47 Skrevet 8. august 2021 3 hours ago, Blomsterpotta said: jeg liker den ariske rase. Jeg liker alle "raser" min bestevenn er etnisk norsk men jeg liker h*n bare som venn og person. Det er bare mørkemenn som jeg syns er attraktive og som jeg kan ha en seksuell relasjon til "ikke hvite" men det betyr ikke at jeg ikke liker hvite mennesker selvom mine preferanser er den "mørke rase " men måten du fremlegger det på at du bare liker den "ariske rase" så høres du litt rassistisk ut. For og like noen som venn eller bekjent vs ha en preferanse er ganske 2 forskjellige ting. Og om du ikke vet hva rassisme er så kanskje du bør lese her? Rasisme er i smal betydning oppfatninger, holdninger eller handlinger som deler mennesker inn i påståtte «raser» hvor noen hevdes å være mer verdifulle enn andre. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Rasisme Anonymkode: 580ef...9f8 1
Blomsterpotta Skrevet 9. august 2021 #48 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg liker alle "raser" min bestevenn er etnisk norsk men jeg liker h*n bare som venn og person. Det er bare mørkemenn som jeg syns er attraktive og som jeg kan ha en seksuell relasjon til "ikke hvite" men det betyr ikke at jeg ikke liker hvite mennesker selvom mine preferanser er den "mørke rase " men måten du fremlegger det på at du bare liker den "ariske rase" så høres du litt rassistisk ut. For og like noen som venn eller bekjent vs ha en preferanse er ganske 2 forskjellige ting. Og om du ikke vet hva rassisme er så kanskje du bør lese her? Rasisme er i smal betydning oppfatninger, holdninger eller handlinger som deler mennesker inn i påståtte «raser» hvor noen hevdes å være mer verdifulle enn andre. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Rasisme Anonymkode: 580ef...9f8 Jeg svarer jo på spørsmålet til TS om jeg tenner på andre raser og nei, de tiltaler meg ikke seksuelt. Å ha de som nabo, venn og kollega er helt greit. Seksuelt foretrekker jeg menn fra ariske rasen. Å bli kalt rasist fordi jeg ikke tenner på afrikanske menn eller asiatere osv er jo helt sykt. Jeg hadde aldri hoppet i halmen med Kritofer Hivju fordi han ikke er min preferanse seksuelt. Diskriminerer jeg Hivju da eller?
Johnny Bravo Skrevet 11. august 2021 #49 Skrevet 11. august 2021 I 2021absolutt... Å holde seg til en etnisitet er like interessant som å kun spise fiskeboller resten av livet 😋 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #50 Skrevet 27. mai 2022 On 8/6/2021 at 7:09 PM, AnonymBruker said: Har pult ei afghaner, pakistaner, tamiler.. Blitt sugd av pakistanske jenter.. Rota med palestiner, og filipiner. Min store sorg i livet er at etter 34 år i Norge (er 37) har jeg aldri pult ei norsk hvit kvinne. Bare klint med ei på en fest. Anonymkode: 335bb...76c Hvilket land er du fra? Anonymkode: 7e7ac...e67
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #53 Skrevet 27. mai 2022 Er dama grei og ræva ikke for brei, er det ålreit for meg. Hvem f... bryr seg om hvor de kommer fra? Blir for dumt. Har hun pupper og lår, og ikke for mange grå hår, da lå jeg med henne i går. Treffer man noen som har it faktor, får magen til å suse og kuken til å bruse, da er det lov å tenke - av med hennes truse. Hilsen Bukken Bruse. Anonymkode: a3e99...d43
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå