AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 Heisann 🙂 Er ei transkvinne på 40 år som trenger litt kjærlighetsråd. Drømmer om å finne meg en mann og leve med, men syntes det er så vanskelig når jeg er transkjønnet. Mangler litt selvtillit.. Er så redd for at menn skal syntes jeg er ekkel. Hvordan bør jeg gå frem? Tar også imot kles og sminke tips da jeg er helt fersk med akkurat dette 😂 Regner med at dere damer her inne er flinke med sånt 😉 Gode råd mottaes med takk. Anonymkode: 31b95...909
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #2 Skrevet 5. august 2021 Tatt operasjon og/eller hormoner? Anonymkode: 090b6...c0c
Duraton Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 Du skriver at du er fersk angående sminking og klær, så regner med at det ikke er så lenge siden du foretok ett skifte? Men ja, tja. Vet ikke helt hvordan jeg ville ha gått fram selv. Viktigste blir vel egentlig å treffe noen som aksepterer deg for den du er. Så dem som finner det uakseptabelt er ikke noe tap for deg egentlig. Hva ser du etter i en mann?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #5 Skrevet 6. august 2021 Har i grunn bare 2 krav. Det er at han kan akseptere meg for den jeg er, han må også være veldig snill. Utseende er ikke viktig. Anonymkode: 31b95...909
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå