Gå til innhold

Multer - sukre eller ikke når det er noen dager til de kommer seg i fryseren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har plukket multer og skal reise med de. De vil oppbevares mest i kjøleskap og en del timer på reise før de fryses. Vil det være fornuftig å sukre dem? Eller vil ikke dette ha noe å si/eventuelt forverre multene? 

Anonymkode: 2aceb...238

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du bruke noe av informasjonen herfra?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sukret og frosset dem ned før avreise. Det er ulovlig med multer i håndbagasjen, og i kofferten blir de multesaft...

Anonymkode: 72340...255

AnonymBruker
Skrevet

Å oppbevare de i flere dager før frysing ville jeg ikke gjort. Så fort som mulig i fryser, med mindre de skal spises opp før de blir dårlige. 

Anonymkode: bd176...598

AnonymBruker
Skrevet
Brunhilde skrev (11 timer siden):

Kan du bruke noe av informasjonen herfra?

Tja, står de holder seg 3-4 dager i kjøleskap, men ikke noe om sukker. 😊 Det blir 4 dager i kjøleskap her. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Å oppbevare de i flere dager før frysing ville jeg ikke gjort. Så fort som mulig i fryser, med mindre de skal spises opp før de blir dårlige. 

Anonymkode: bd176...598

Vi må bare gjøre det sånn. Har gjort det før også, men husker ikke om vi sukret de eller ikke.. 😊 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg ville sukret og frosset dem ned før avreise. Det er ulovlig med multer i håndbagasjen, og i kofferten blir de multesaft...

Anonymkode: 72340...255

Har ikke fryser siste døgn før avreise, så da blir det vel dumt å fryse de for så at de blir opptint siste 24 timene? 😊

AnonymBruker
Skrevet

Vi var ca en uke på hytta som barn, og multene ble fylt på bøtte i kjelleren. Brukte aldri sukker, og det har alltid gått veldig bra.

Anonymkode: 5229d...233

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...