AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 Inspirert av en tråd på KG fikk jeg en tanke. Jeg vet at kvinners utseende spiller en viktigere rolle for menn enn menns utseende gjør for kvinner. Men kan en mindre attraktiv kvinne gjøre seg mer attraktiv blant menn, ved å feks. ha en hobby , god personlighet, engasjement som frivillig for et veldedig formål eller en spennende karriere? Eller har man "tapt" som en hetero kvinne om man er lite pen? Kan det hjelpe på datingsfronten at en lite attraktiv kvinne skal ta igjen på andre områder? Jeg vet at attraktivitet er subjektiv, men de fleste av oss har like tanker om hvem som er attraktiv og hvem som er mindre pen. Anonymkode: 07eba...a1e 9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #2 Skrevet 5. august 2021 Utseendet er oppskrytt. Bare pass på kroppen din og ikke bli for feit, smink deg bra nok, hold deg renslig, og finn en stil du er komfortabel med som du ser bra ut i. Du må jo bare bygge et liv og ha det på stell. En annen ting er jo å spørre seg selv: "Hva er det mannen trenger meg til?" "Hvordan kan jeg ta vare på min mann?" "Hvordan kan jeg vise at jeg liker/elsker han?" Og så det mest viktige: lær deg å kunne bære en samtale og at du er interessant å lytte til. Lær deg å være åpen for andre meninger, og det aller viktigste: ha dine følelser og dine emosjonelle reaksjoner under kontroll. Reager gjerne når det er grunn til det, men blir du altfor emosjonell og kjip over den minste lille ting, så kommer ikke menn til å orke deg. Du er ikke deilig nok til å slippe unna med drama og kjip oppførsel. Ikke glem det. Anonymkode: 8e370...0b1 26
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #3 Skrevet 5. august 2021 Enkelt forklart.. mannen tilbyr ting utenfor seg selv til kvinnen (ressurser, status, penger, tjenester, handlekraft, beskyttelse), - kvinnen derimot.. gir hele seg selv.. av hud og hår til mannen... hun gir kjærlighet, nærhet, kyss, kosing, sex, barn Du kan tilby.. femininitet, omsorgsfullhet, varme, en hod lytter, emosjonell støtte, forståelsesfull adferd, følsom og vakker adferd, romantisk adferd, barmhjertelig, godhet, sjarme, positivitet i livet hans Man kan gjøre.. Handlinger: at man får mannen til å føle seg elsket, begjært, viktig for deg, sett, forstått og lyttet til, at en inspirerer han, får han til å vær den beste versjonen av seg selv, får han til å ta vare på nære relasjoner, passer på ham ved sykdom, ensomhet, depresjon, angst, tunge tider. Få han til å føle seg elskelig og verdsatt Fysiske ting: gjør ting rundt dere pent, gjør hjemmet koselig, kan gi han gaven barn, sex, fysisk nærhet Jeg opplever også at sjarme ikke har såå mye med utseende å gjøre.. det handler mer om at en lett trekker på smilebåndet, er kjekk å være med, er artig, positiv og varm mot andre. Anonymkode: e758b...feb 27
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 Hvis man ikke er søkke lat, gidder å smile av og til, og ikke har pult en tre-fire fotballag, er man allerede i det øvre sjiktet. Anonymkode: 4b996...763 17
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #5 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Inspirert av en tråd på KG fikk jeg en tanke. Jeg vet at kvinners utseende spiller en viktigere rolle for menn enn menns utseende gjør for kvinner. Men kan en mindre attraktiv kvinne gjøre seg mer attraktiv blant menn, ved å feks. ha en hobby , god personlighet, engasjement som frivillig for et veldedig formål eller en spennende karriere? Anonymkode: 07eba...a1e Hvis mann er målet så glem det med karriere med en gang. Den er til for deg, for din skyld, for at du skal ha noe, ikke for hans del. Menn interesserer seg ikke for kvinner med karriere på samme måte som kvinner synes det er en attraktiv kvalitet hos menn. Tvert i mot kan det bli en forbannelse, hvis du oppfatter deg som mer "verdifull" enn mannen, som at du kan få noe bedre enn mannen din, som at du fortjener bedre enn en som er rørmoker/tømrer/budbilssjåfør/... Du kan bli "for selvstendig" til å få deg en mann. Det var derfor kvinner som ikke var gift når de fylte 30 ble kalt "peppermø" før i tiden. De var blitt "for selvstendige" til å fungere sammen med en mann. Sjansen, og faren, var stor for at de ble alene livet ut, at de døde alene. Jeg vet ikke om noe har forandret seg egentlig. Vi er fortsatt mennesker, vår DNA har ikke forandret seg merkbart siden den tid. Lær deg å bli feminin i stedet. Lær deg å sette pris på tilbakemeldinger, tanker, meninger, synspunkt, fra menn, slik at det blir lettere for deg å ta imot synspunkt fra han som en gang blir din mann. Det betyr ikke at du ikke er selvstendig, det betyr at du setter pris på hans synspunkt, meninger, oppfatninger, tanker. Menn tiltrekkes av feminine kvinner, på samme måte som kvinner tiltrekkes av maskuline menn. Ikke konkurrer med, eller mot, mannen. Ikke fortell at du har tatt en lenger utdanning enn han har tatt, hvis han forteller hva han har utdannet seg til. Det oppfattes ikke som sterkt eller selvstendig, bare som frekt, ufint, og ufeminint. Det er ikke tiltrekkende for menn. Det er derimot tiltrekkende at du viser interesse for, lytter til, støtter. Hele dette med, "egen karriere, selvstendig, bein i nesa og være mer mann en mannen", er en løgn. Det er ikke attraktivt for menn. Akkurat som det ikke er attraktivt hvis en mann begynner, "åh, herregud, så fint skjørt, hvor har du kjøpt det hen?! Åh, kajalen din er helt on fleek, jeg får den aldri så rett når jeg forsøker, hva er det for teknikk du bruker? Hvilken øyeskygge bruker du? Du er bare sååååå pent ass! Særlig i det skjørtet, helt nydelig!". Det er ikke attraktivt. Akkurat som det ikke er attraktivt for menn når en kvinne prøver å vise hvor "selvstendig" og "uavhengig" hun er. Anonymkode: f5e8e...342 9
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #6 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det var derfor kvinner som ikke var gift når de fylte 30 ble kalt "peppermø" før i tiden. De var blitt "for selvstendige" til å fungere sammen med en mann. Det er feil, peppermø er motsatsen til peppersvenn. Anonymkode: 4c87c...325 14
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #7 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Inspirert av en tråd på KG fikk jeg en tanke. Jeg vet at kvinners utseende spiller en viktigere rolle for menn enn menns utseende gjør for kvinner. Men kan en mindre attraktiv kvinne gjøre seg mer attraktiv blant menn, ved å feks. ha en hobby , god personlighet, engasjement som frivillig for et veldedig formål eller en spennende karriere? Eller har man "tapt" som en hetero kvinne om man er lite pen? Kan det hjelpe på datingsfronten at en lite attraktiv kvinne skal ta igjen på andre områder? Jeg vet at attraktivitet er subjektiv, men de fleste av oss har like tanker om hvem som er attraktiv og hvem som er mindre pen. Anonymkode: 07eba...a1e Personlighet er alt. Pene kvinner får sex, gode kvinner får ektemenn. Anonymkode: 4c87c...325 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 Populært innlegg #8 Skrevet 6. august 2021 God personlighet og karisma er jo noe som gjør de fleste mer attraktive. Om du ler og smiler, er varm og åpen i kroppsspråket, morsom, intelligent, interessert i andre mennesker, sympatisk og kanskje kan en ting og to om å flørte, så kan "alle" bli tiltrekkende. På samme måte som en pen dame som bare er sur og kjip og blåst i hodet blir uinteressant for de fleste. Om man skal være veldig generell, så tror jeg mange menn (og kvinner) vil ha en person som faktisk "ser" dem for den de er, og som kan bygge dem opp litt og utfylle dem. Så litt enkelt sagt bør man lytte, støtte, rose og gi komplimenter. Være litt seksuell, interessert i det intime, i at begge har det bra i senga og være god i senga tror jeg også ofte er en bonus. Bare piss det noen skriver over med at man ikke skal være selvstendig osv. Alt handler jo om hvem du vil tiltrekke deg, jeg er selvstendig kvinne med god karriere og veldig dyktig i jobben min, og dette er spennende og tiltrekkende for menn. De jeg møter iallfall. Det er godt mulig det sitter en NAVer og føler seg truet av det, men nå er jeg ikke interessert i menn som føler seg truet av kvinner. Den egenskapen i en mann er utrolig uattraktiv, dere som snakker om at kvinner må gjøre seg så små for å gjøre mannen stor kan ikke være spesielt maskuline når dere trenger så mye hjelp til maskuliniteten deres. Noen menn er store uansett og kan være sammen med hvilken som helst kvinne uten at penisen deres krymper av skrekk. Anonymkode: 33c0b...214 54 1
Gjest Elpapi39 Skrevet 6. august 2021 #9 Skrevet 6. august 2021 Vær mest mulig naturlig. værste er de damene som sminker seg så mye. At når man våkner opp sidna de så kjenner man dem ikke igjen uten sminke. Går fra, å hu var nydelig til hvem er fugleskremsele i senga mi her. 😂😂😂
Gjest ABM Skrevet 6. august 2021 #10 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Inspirert av en tråd på KG fikk jeg en tanke. Jeg vet at kvinners utseende spiller en viktigere rolle for menn enn menns utseende gjør for kvinner. Men kan en mindre attraktiv kvinne gjøre seg mer attraktiv blant menn, ved å feks. ha en hobby , god personlighet, engasjement som frivillig for et veldedig formål eller en spennende karriere? Eller har man "tapt" som en hetero kvinne om man er lite pen? Kan det hjelpe på datingsfronten at en lite attraktiv kvinne skal ta igjen på andre områder? Jeg vet at attraktivitet er subjektiv, men de fleste av oss har like tanker om hvem som er attraktiv og hvem som er mindre pen. Anonymkode: 07eba...a1e Jo det finnes en minste fellesnevner blant folk om hvilke trekk som er pene og motsatt...men har du tenkt på at noen mennesker blir penere og penere dess bedre du kjenner de? ...og motsatt.. En hetero kvinne som ikke er billedskjønn har absolutt ikke tapt på datingfronten..personlighet trumfer billedskjønn alle dager i uken!!
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #11 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Være litt seksuell, interessert i det intime, i at begge har det bra i senga og være god i senga tror jeg også ofte er en bonus. Bare piss det noen skriver over med at man ikke skal være selvstendig osv. Alt handler jo om hvem du vil tiltrekke deg, jeg er selvstendig kvinne med god karriere og veldig dyktig i jobben min, og dette er spennende og tiltrekkende for menn. De jeg møter iallfall. Det er godt mulig det sitter en NAVer og føler seg truet av det, men nå er jeg ikke interessert i menn som føler seg truet av kvinner. Den egenskapen i en mann er utrolig uattraktiv, dere som snakker om at kvinner må gjøre seg så små for å gjøre mannen stor kan ikke være spesielt maskuline når dere trenger så mye hjelp til maskuliniteten deres. Noen menn er store uansett og kan være sammen med hvilken som helst kvinne uten at penisen deres krymper av skrekk. De tingene du beskriver her er typisk egenskaper og holdninger som gjør at du tiltrekker deg barnslige menn. Barnslige menn er selvfølgelig ikke redd for sterke kvinner, for en sterk kvinne er jo ekstra flink til å ivareta og dulle med mannen. Men om du vil ende opp med en mann som selv er sterk, og i stand til å ivareta, så bør du faktisk satse på en mer soft tilnærming. Hvilken mann man ender opp med, handler om hvem man selv er. Dette er min tommelfingerregel: Tradisjonelle kvinner ender opp med staute menn. Selvstendige kvinner ender opp med store babyer. Anonymkode: 4c87c...325 9
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #12 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bare piss det noen skriver over med at man ikke skal være selvstendig osv. Anonymkode: 33c0b...214 Nei. Det er hva kvinner ser etter i en mann. Som Ayn Rand skrev, en mann skal være en "hero", en kvinne skal være en "hero-worshipper". AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Alt handler jo om hvem du vil tiltrekke deg Anonymkode: 33c0b...214 Ja, vil du tiltrekke deg kvinner er karriere noe som gjør deg attraktiv, vil du tiltrekke deg menn har det ikke noe å si hva du jobber som, om du så jobber på kassa på Rema1000, du er fortsatt attraktiv i hans øyne hvis du viser feminine verdier, trekk, viser interesse for han. AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er godt mulig det sitter en NAVer og føler seg truet av det Anonymkode: 33c0b...214 Dette er uattraktivt for en kvinne. Så lenge hun rydder og vasker hjemme, steller med hjemmet, er empatisk, omsorgsfull, så har dette ikke noe å si for menn. Men hvis hun skal konkurrere, hevde seg som så mye bedre fordi hun mener hun har en lenger utdanning enn han, mener at han bare er en "NAVer", så vil hun miste hans respekt for da oppfører hun seg maskulint. Dette er hvordan menn oppfører seg mellom venner, men da med hyggeligere ordlyd enn ved å rakke ned på, da med en useriøs, spøkefull, tone. Dette er ikke hvordan en tiltrekker seg menn. Samme hvilken omgangskrets en har. AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Den egenskapen i en mann er utrolig uattraktiv, dere som snakker om at kvinner må gjøre seg så små for å gjøre mannen stor kan ikke være spesielt maskuline når dere trenger så mye hjelp til maskuliniteten deres. Anonymkode: 33c0b...214 Det er ikke å være liten, å være feminin. Det er en ganske krevende rolle. Ei heller er det å være tøffel. AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Noen menn er store uansett og kan være sammen med hvilken som helst kvinne uten at penisen deres krymper av skrekk. Anonymkode: 33c0b...214 Det, derimot, er å være tøffel, når mannen ikke stiller noen krav for hvordan hans kvinne skal være men aksepterer hva som helst, ikke setter noen grenser fordi han ikke tror han er verdt det. Det er sikkert nok av menn som er slik, men det oser av desperasjon å velge slike menn heller enn en maskulin mann, fordi en selv ikke klarer å utfylle rollen som feminin kvinne. Fordi en føler seg truet av det feminine i seg selv. For maskuline menn er ikke det særlig attraktivt. Anonymkode: f5e8e...342 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #13 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er sikkert nok av menn som er slik, men det oser av desperasjon å velge slike menn heller enn en maskulin mann, fordi en selv ikke klarer å utfylle rollen som feminin kvinne. Fordi en føler seg truet av det feminine i seg selv. For maskuline menn er ikke det særlig attraktivt. Anonymkode: f5e8e...342 Godt sagt! Anonymkode: 4c87c...325 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #14 Skrevet 6. august 2021 Jeg tenkte å skrive vær deg selv og sånn. Ha det bra med deg selv først. Men her ser jeg at man må spille en rolle. Og det må man kanskje. Minimere seg selv. Ikke snakke om utdannelse hvis du har høyere. Være lett å lede. Det er visst viktig. Late som man er litt clueless og sånn. Interessant, men jeg kjenner jeg blir litt rasende av det 😂 Anonymkode: 56160...c36 20
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #15 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De tingene du beskriver her er typisk egenskaper og holdninger som gjør at du tiltrekker deg barnslige menn. Barnslige menn er selvfølgelig ikke redd for sterke kvinner, for en sterk kvinne er jo ekstra flink til å ivareta og dulle med mannen. Men om du vil ende opp med en mann som selv er sterk, og i stand til å ivareta, så bør du faktisk satse på en mer soft tilnærming. Hvilken mann man ender opp med, handler om hvem man selv er. Dette er min tommelfingerregel: Tradisjonelle kvinner ender opp med staute menn. Selvstendige kvinner ender opp med store babyer. Anonymkode: 4c87c...325 Hahaha, det der er ikke min erfaring i det hele tatt, faktisk motsatt😂 Tradisjonelle kvinner ender like gjerne opp med menn som tror det er tilstrekkelig at de har full jobb,betrakter dama som fødemaskin og hushjelp, nekter å løfte en finger hjemme og ender selv opp med en bitter og misfornøyd kvinne som han i verste fall må fortsette å forsørge fordi hun ikke kan forsørge seg selv, da hun aldri har vært yrkesaktiv. Anonymkode: 9de51...023 22
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #16 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): De tingene du beskriver her er typisk egenskaper og holdninger som gjør at du tiltrekker deg barnslige menn. Barnslige menn er selvfølgelig ikke redd for sterke kvinner, for en sterk kvinne er jo ekstra flink til å ivareta og dulle med mannen. Men om du vil ende opp med en mann som selv er sterk, og i stand til å ivareta, så bør du faktisk satse på en mer soft tilnærming. Hvilken mann man ender opp med, handler om hvem man selv er. Dette er min tommelfingerregel: Tradisjonelle kvinner ender opp med staute menn. Selvstendige kvinner ender opp med store babyer. Anonymkode: 4c87c...325 Ja, det er sant. Jeg får jobbe med meg selv og bli mere uselvstendig hvis jeg noen gang gidder å ha en mann igjen 😅 Derfor gidder jeg ikke. K42 Anonymkode: 56160...c36 10
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #17 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hahaha, det der er ikke min erfaring i det hele tatt, faktisk motsatt😂 Tradisjonelle kvinner ender like gjerne opp med menn som tror det er tilstrekkelig at de har full jobb,betrakter dama som fødemaskin og hushjelp, nekter å løfte en finger hjemme og ender selv opp med en bitter og misfornøyd kvinne som han i verste fall må fortsette å forsørge fordi hun ikke kan forsørge seg selv, da hun aldri har vært yrkesaktiv. Anonymkode: 9de51...023 Så da snur du likningen og tror det blir bedre? Sett inn mann der du skriver kvinne, og kvinne der du skriver mann, så ser du om du synes det er bedre. Anonymkode: 4c87c...325
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #18 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er sant. Jeg får jobbe med meg selv og bli mere uselvstendig hvis jeg noen gang gidder å ha en mann igjen 😅 Derfor gidder jeg ikke. K42 Anonymkode: 56160...c36 Det forundrer meg ikke at du er utslitt, nei..barnslige menn er pain. Anonymkode: 4c87c...325
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #19 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De tingene du beskriver her er typisk egenskaper og holdninger som gjør at du tiltrekker deg barnslige menn. Barnslige menn er selvfølgelig ikke redd for sterke kvinner, for en sterk kvinne er jo ekstra flink til å ivareta og dulle med mannen. Men om du vil ende opp med en mann som selv er sterk, og i stand til å ivareta, så bør du faktisk satse på en mer soft tilnærming. Hvilken mann man ender opp med, handler om hvem man selv er. Dette er min tommelfingerregel: Tradisjonelle kvinner ender opp med staute menn. Selvstendige kvinner ender opp med store babyer. Anonymkode: 4c87c...325 Skjønner ikke helt greia di. Du påstår at en sterk selvstendig kvinne får en mannebaby fordi hun duller med menn, og så skriver du at man må ha en enda mer "soft" tilnærming enn å dulle? Det å ha en egen karriere og et eget liv og ikke være avhengig av menn det tvert motsatte av å dulle med voksne babyer. Da skaffer du deg en mann som er tilsvarende selvstendig. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Det er hva kvinner ser etter i en mann. Som Ayn Rand skrev, en mann skal være en "hero", en kvinne skal være en "hero-worshipper". Ja, vil du tiltrekke deg kvinner er karriere noe som gjør deg attraktiv, vil du tiltrekke deg menn har det ikke noe å si hva du jobber som, om du så jobber på kassa på Rema1000, du er fortsatt attraktiv i hans øyne hvis du viser feminine verdier, trekk, viser interesse for han. Dette er uattraktivt for en kvinne. Så lenge hun rydder og vasker hjemme, steller med hjemmet, er empatisk, omsorgsfull, så har dette ikke noe å si for menn. Men hvis hun skal konkurrere, hevde seg som så mye bedre fordi hun mener hun har en lenger utdanning enn han, mener at han bare er en "NAVer", så vil hun miste hans respekt for da oppfører hun seg maskulint. Dette er hvordan menn oppfører seg mellom venner, men da med hyggeligere ordlyd enn ved å rakke ned på, da med en useriøs, spøkefull, tone. Dette er ikke hvordan en tiltrekker seg menn. Samme hvilken omgangskrets en har. Det er ikke å være liten, å være feminin. Det er en ganske krevende rolle. Ei heller er det å være tøffel. Det, derimot, er å være tøffel, når mannen ikke stiller noen krav for hvordan hans kvinne skal være men aksepterer hva som helst, ikke setter noen grenser fordi han ikke tror han er verdt det. Det er sikkert nok av menn som er slik, men det oser av desperasjon å velge slike menn heller enn en maskulin mann, fordi en selv ikke klarer å utfylle rollen som feminin kvinne. Fordi en føler seg truet av det feminine i seg selv. For maskuline menn er ikke det særlig attraktivt. Anonymkode: f5e8e...342 Jeg er ikke her for og se YouTube-videoer som er laget for folk som ikke får pult. Jeg har ikke problemer med dette og er ikke i målgruppen. Uten å se videoen og bare tolke ut fra at du skriver "hero", så er jeg med på den at alle vil være en helt. Men det at man er selvstendig betyr IKKE at man setter seg over mannen eller at man aldri spør om hjelp eller aldri trenger den andre. Jeg tror du har laget deg et stort monster av hva en selvstendig kvinne er, vi er ikke mennesker av stål og kull med et svart hull der hjertet skulle vært. Vi er sårbare mennesker vi også. Vi kan også trenge hjelp til å skifte dekk, trøst før et familiemedlem dør, støtte i problemer på jobb eller i privatliv. Vi hyller også mannen vår og gjør alt vi kan for han og forteller han hver dag hvor mye bedre livet er med han i det. For øvrig interessant at du skal fortelle meg som kvinne som får alle menn jeg vil hvordan jeg skal tiltrekke meg menn. Det lukter litt mansplaining.. Og du forteller vel hvordan jeg skal tiltrekke meg deg, ikke de mennene jeg faktisk vil ha. Hvorfor skal jeg følge din oppskrift, når min er en utprøvd suksess? Noen av oss lever faktisk ute i den virkelige verden og gjør oss seksuelle og romantiske erfaringer der, og ser ikke bare filmer om det på YouTube. Anonymkode: 33c0b...214 26
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #20 Skrevet 6. august 2021 Vagina og anus er vel det eneste dem kan tilby? Anonymkode: 06b8a...48f 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå