AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 Jeg spiser vanligvis sjeldent junkfood, typ pizza, burger, kebab osv. Mitt kosthold består av knekkebrød med magert pålegg og middager med mye grønnsaker. Ikke lavkarbo men lite karbohydrater i løpet av en dag. I dag ente jeg opp på en burgersjappe (typ McDonalds) og spiste burger, pommes frittes og sånne små friterte greier men ost og jalapeño inni. Jeg har ingen emosjonelle problemer med det jeg trykket i meg men jeg ble fysisk dårlig. Selvfølgelig ble jeg litt kvalm men det var forventet siden det var mye mat men jeg ble også skjelven, litt som om man får lavt blodsukker. En slags innvendig skjelving. Noen som vet hva det skylles? Det varte 1-2 timer etter maten. Anonymkode: d0360...5cd
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #2 Skrevet 6. august 2021 Det er mcdonnals syken 🙈 Neida 😂 Men jeg blir sånn jeg også etter å ha dyttet i meg et viss antall junk fra mcdonnals Jeg tror det ikke er noe farlig. Men om kroppen er vandt til stabilt inntak av karbohydrater, fett og proteiner, og plutselig får man 2-3000 karbohydrater, så tror jeg kroppen rett og slett får litt sjokk Anonymkode: 5eaf4...82b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå