Gå til innhold

Går MMI på døren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp hatt en mann på døren som sa han var fra MMI, han ville spørre omkring diverse spørsmål. Mitt spørsmål er om noen har opplevd dette før?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Har ikke opplevd dette. Men har sett jobbanonnser der de søker etter folk til sprreundersøkelser og at jobbsøker må være forberedt på å gå fra dør til dør. Så de gjør vel det.

Skrevet
Har ikke opplevd dette. Men har sett jobbanonnser der de søker etter folk til sprreundersøkelser og at jobbsøker må være forberedt på å gå fra dør til dør. Så de gjør vel det.

Ok, ble bare litt skeptisk. Sa at han trengte kvinner, og ble litt sur da jeg ba han komme tilbake litt senere, da jeg satt å spise middag. Men ok, jeg får ta han inn om han kommer tilbake. Synes bare 40 min er utrolig lang tid... :overrasket:

Skrevet

Vi fikk faktisk lapp i posten om dette på lørdag. Om at en fyr fra MMI kom til å gå fra dør til dør i nabolaget vårt en eller annen dag denne uken.

Det sto litt om hva de drev med + ett telefonnr en kunne ringe hvis en hadde noen spørsmål.

Skrevet
Har nettopp hatt en mann på døren som sa han var fra MMI, han ville spørre omkring diverse spørsmål. Mitt spørsmål er om noen har opplevd dette før?

Ja, en kompis har jobba med det der, og gått fra dør til dør.

Skrevet

Ja, jeg hadde en fyr fra MMI på stua en gang som spurte en haug med spørsmål. Fikk delt ut en perm også med enda flere spørsmål som jeg skulle svare på på egen hånd senere. Fikk 250,- for det eller noe sånt.

Skrevet

Argh - MMI... Sist jeg ble oppringt tenkte jeg at jeg for en gangs skyld skulle være hyggelig og imøtekommende og svare på spørsmål. (For en gangs skyld forstyrret de meg ikke i noe viktig da de ringte).

Det var 8 min med spørsmål om matbutikker, hvilke kjeder jeg kjente til etc. De sa jeg kunne vinne 5000 kr el.l. Del 1 var telefonspørring, del 2 skulle foregå via e-post, og da skulle jeg bli registrert og delta i trekkingen.

Men jeg fikk ALDRI noe e-post fra dem!!! det var 8 minutter bortkastet tid, for del 1 var visst ikke gyldig uten del 2 av undersøkelsen.

Skrevet

Jeg har blirr besøkt av mmi en gang, men da sa de ifra på forhånd.....

Skrevet

Hadde besøk for en del år siden jeg og. Damen spurte om jeg ville svare på noen spørsmål. Jeg trakk på det fordi jeg hadde en avtale om en liten stund, korøvelse tror jeg det var... Men da ble hun faktisk litt snurt. Hun ga seg ikke, sa at det ikke ville ta mer enn en ti minutters tid, og var halvveis på vei inn hos meg. :overrasket: Ok, hun fikk komme inn da, hvis det gikk så fort.

Det tok førti minutter, og jeg kom altfor seint til korøvelsen. Siste gang jeg slapp inn noen fra MMI.

Skrevet
Hadde besøk for en del år siden jeg og. Damen spurte om jeg ville svare på noen spørsmål. Jeg trakk på det fordi jeg hadde en avtale om en liten stund, korøvelse tror jeg det var... Men da ble hun faktisk litt snurt. Hun ga seg ikke, sa at det ikke ville ta mer enn en ti minutters tid, og var halvveis på vei inn hos meg. :overrasket:  Ok, hun fikk komme inn da, hvis det gikk så fort.

Det tok førti minutter, og jeg kom altfor seint til korøvelsen. Siste gang jeg slapp inn noen fra MMI.

Noe lignende har jeg også opplevd en gang for lenge siden. Han sa det bare tok et par min, derfor slapp jeg han ikke inn og ble stående på trappen utenfor. Det tok som i ditt tilfelle ca 40 min - og da han gikk presterte han å komme med en sur kommentar om at jeg godt kunne ha bedt han inn. Grr. Ble passelig irritert da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...