Gjest Linneah2013 Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 En jeg hadde et forhold til for noen år siden tok plutselig kontakt, Vi snakket endel på tlf og avtalte å møtes snart, er ca en times kjøring mellom oss. Han la meg til på FB, noen dager etter det sendte jeg et hei, som han leste, men ikke svarte på, nå har det gått 2 uker uten at han har tatt kontakt, veldig rart, siden han er en voksen ordentlig mann. Jeg vet ikke om jeg skal sende han ei melding og spørre hva som er grunnen eller bør jeg droppe det?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #3 Skrevet 5. august 2021 Tipper han egt er sammen med/har noe på gang med ei annen, så ble det knute på tråden med henne, i desperasjon for bekreftelse eller å komme seg videre kontakter han deg. Men så ordner det seg med hun andre, og du er ute.... my guess. Anonymkode: eb60a...5e6 8
Gjest Linneah2013 Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 Tviler litt på at han hadde lagt til ei singel dame, meg, hvis han holdt på med ei anna.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #5 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tipper han egt er sammen med/har noe på gang med ei annen, så ble det knute på tråden med henne, i desperasjon for bekreftelse eller å komme seg videre kontakter han deg. Men så ordner det seg med hun andre, og du er ute.... my guess. Anonymkode: eb60a...5e6 Ja, typisk menn. Min eksmann gjorde dette. Han fortalte ikke noe til meg i tilfellet forholdet til hans tidligere eks gikk i vasken så hadde han jo meg. Slett han fra dine sosiale medier og gå videre. Anonymkode: c6fcd...5e1 2
Gjest Linneah2013 Skrevet 5. august 2021 #6 Skrevet 5. august 2021 Ja, har bestemt meg for å slett han, sånt tull gidder jeg ikke, takk til dere som svarte
GrønnNellik68 Skrevet 6. august 2021 #7 Skrevet 6. august 2021 Misforsto jeg men du skrev at han tok kontakt etter long tid? Og du svarte? Dere har snakket om å møtes eller avtalt? Her lukter det litt ego boozt han vil teste vannet og se om han fortsatt har taket på deg. Det har han tydeligvis og da blir de fort veldig lunkne. ikke skriv. La han jobbe for å møtes så ser du om han mener deg eller ikke. Handling teller mer enn ord. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå