AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 Blir ikke kåt av hverken klær eller undertøy til damer. Jeg har prøvd å fått dama mi til å fyre opp med sexy undertøy, jeg prøvd både bare kjenne på dameundertøy,og til har jeg prøvd å kle på både dameundertøy og klær dameundertøy…men blir jeg kåt? Får ikke erokosjon av det heller. Eneste er at jeg føler meg ekstra fin når jeg klær på meg undertøy og vanlige klær for damer. Jeg ikke så stort utstyr heller, så det går fint ann å bruke dameklær uten noen problem. Kona sier det er helt ok det er slik. Hun sier at slik er verden, så dette tar hun helt fint, og har full forståelse for dette. Så da lurer jeg på er det flere som opplever dette som meg? Hva gjør dere? Er det en måte begynne å gå i dameklær daglig? Eller skal en holde det hemmelig for omverden? Hva ville du gjort? Ps! Jeg er ikke transperson, ikke kvinne som er blitt mann, eller motsatt .Kort sagt hetrofil mann som ikke tenner. Noen forslag til hva jeg kan gjøre i hverdagen? Dette er et seriøst innlegg, derfor ønsker jeg seriøse svar også. Takk for at du lese mitt innlegg👍🏻😃 Anonymkode: c382e...f16
Heisenberg Skrevet 5. august 2021 #2 Skrevet 5. august 2021 Jeg skjønner ikke helt problemstillingen. Men la meg prøve, du er en heterofil mann og har ingen glede av å kle deg i dame(under)tøy. Det høres veldig normalt ut. Du blir heller ikke spesielt kåt av at dama di kler seg i sexy undertøy. Det er nok litt mindre vanlig men ikke over i diagnoseland. Var det korrekt lest eller har du noe å tilføye for å oppklare? 1
SlemUlv Skrevet 5. august 2021 #3 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det en måte begynne å gå i dameklær daglig? Eller skal en holde det hemmelig for omverden? Men... Hvorfor.. Om dette ikke tenner deg.. Hvorfor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå