AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 Så jeg har to kompiser som har flørtet uskyldig med meg som vi alltid har gjort, felles for dem begge er at de er kompis med en som lenge har intenst jaktet meg ned og nekter å gi opp når jeg sier jeg ikke er interessert. Begge kompisene mine har sluttet å åpne meldinger fra meg og i dag oppdaget jeg at ingen av dem har slettet meg men begge har slettet vår felles venn som ikke vil la meg være i fred. Jeg spurte han som ikke vil la meg være i fred om hva han gjør i kveld for å teste og han sa han henger med de to. Så på insta at han ene er med dama og han andre er i Sverige, begge har som sagt slettet han men han vet ikke at jeg vet det. Ville dere blitt bekymret av dette? Har en ekkel følelse 😕 planen er å unngå han og ikke ha mer kontakt men syns det er ekkelt at mine to venner ikke åpner meldinger fra meg mer, jeg er helt utenforstående Anonymkode: 358bc...47a
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #2 Skrevet 5. august 2021 Kanskje de vil unngå drama. Eller ødelegge ett vennskap mellom de for en dame ingen av de vil ha.. Anonymkode: b4f44...d66 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #3 Skrevet 5. august 2021 43 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje de vil unngå drama. Eller ødelegge ett vennskap mellom de for en dame ingen av de vil ha.. Anonymkode: b4f44...d66 Men jeg vil ikke ha dem heller, er 100% vennskap. Fikk en veldig ekkel følelse av hele greia, vet nå han har løyet om mye og ikke gøy at folk unngår meg etterpå når jeg som sagt er helt utenforstående til dette. Ble veldig overrasket når han sa han er med de nå men at de har fjernet han fra sosiale medier Anonymkode: 358bc...47a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå