Belit Skrevet 19. september 2005 #1 Skrevet 19. september 2005 Er det noen av dere som har en iPod? Vurderer å kjøpe en, og har sett på miniversjonen med 4 GB minne. Er det veldig lite? Gidder liksom ikke å legge 3-4000 i det, og det er de med 20-60GB koster. Er det verdt pengene? Er iPod BRA synes du??
Gjest gjest1 Skrevet 19. september 2005 #2 Skrevet 19. september 2005 Jeg er veldig fornøyd med min ipod mini. Det er vel ca 1000 sanger en får plass til på den, og det holder mer enn nok for meg. For meg hadde det vært helt meningsløst å ha større kapasitet, for jeg fylle jo ikke helt opp de 4 GB'ene jeg har. Stort pluss for design og brukervennlighet. Synes den er kjempefin, og det er grei størrelse på den. Og så fulgte det med en grei klips som er fin å ha når en trener - så slipper en å ha den i lommen eller noe slikt. Stort display og lett å navigere på. Det eneste negative er batteriet - det kunne nok gjerne ha holdt litt til. Men det har egentlig ikke vært noe stort problem - det er jo bare å huske å sette den på lading om natten. Selv når jeg var på ferie med 12 timers flyreise gikk den ikke tom (hørte jo ikke på den hele tiden) Så jeg kan hvertfall anbefale den jeg!
Fauna Skrevet 19. september 2005 #3 Skrevet 19. september 2005 Har selv en ipod 20Gb og er kjempefornøyd! Om du ikke har behov for flere enn 1000 sanger, så holder det nok med en ipod mini. Har bare positiv erfaring med ipod'en min.
Gjest @nea Skrevet 19. september 2005 #4 Skrevet 19. september 2005 Jeg også har en iPod mini, og anbefaler den på det varmeste! 4 Gb er mer enn nok, jeg har ikke sjans til å bruke opp all plassen... iPod mini har faktisk gått ut av produksjon nå, så du bør vel kjappe deg hvis du skal ha en. Det har kommet en ny; iPod nano. Den finnes med både 2 Gb og 4 Gb minne. Kanskje du bør vurdere denne? Du kan jo se på siden til Apple for mer informasjon
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #6 Skrevet 10. mars 2006 Jeg har ipod mini og bruker den til lydbøker når jeg er ute og går tur. Jeg synes den er toppers, og valgte lett den fremfor Ipod vanlig. Synes det er en fordel at de er mindre i størrelse og at minien kommer i snasne farger!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 10. mars 2006 #7 Skrevet 10. mars 2006 Veldig glad i iPod'en min jeg, har en mini som holder i MASSEVIS for meg. Har ikke sjangs til å få fylt den opp.
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2006 #8 Skrevet 10. mars 2006 Lydnivået er litt lavt, og det er irriterende spesielt på treningsstudio, hvor jeg må skru opp maks. for å overdøve dritten de spiller. Og hørselen min er faktisk veldig god.
Nala Skrevet 10. mars 2006 #9 Skrevet 10. mars 2006 Jeg er kjempeglad i min iPod mini. Kunne ikke vært den foruten. Anbefales
Gjest -eline- Skrevet 10. mars 2006 #10 Skrevet 10. mars 2006 Lydnivået er litt lavt, og det er irriterende spesielt på treningsstudio, hvor jeg må skru opp maks. for å overdøve dritten de spiller. Og hørselen min er faktisk veldig god. ← Har du skikkelig høretelefoner da? For jeg har ingen problemer med lyden når jeg bruker noen høretelefoner av god kvalitet (Sennheiser etellerannet...husker ikke helt), de som er med stenger jo ikke akkurat ut lyden.
Bobeline Skrevet 11. mars 2006 #11 Skrevet 11. mars 2006 Er også veldig glad i ipoden min. Derfor ble jeg veldig lei meg når min sluttet å fungere (det er ikke så lett å bestille service på disse siden service må bestilles gjennom apple og ikke utsalgsstedet). Ellers er ipod helt topp
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #12 Skrevet 11. mars 2006 Det er vel ikke noe stress å bestille service! Du kan gjøre det online, her: http://depot.info.apple.com/ipod/ De kommer til og med og henter den for deg
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 11. mars 2006 #13 Skrevet 11. mars 2006 (Det er ikke sikkert den trenger service for det om den plutselig slutter å funke, kan hende du bare behøver å nullstille den. Står på Apple sine hjemmesider hvordan du gjør det (trykke på diverse knapper i rett rekkefølge). Du mister ikke det som er lagret på iPoden)
Quirky Skrevet 12. mars 2006 #14 Skrevet 12. mars 2006 (endret) Lydnivået på ipod er litt lavt, men jeg bruker programmet goPod, og det funker! Når det gjelder ipod mini/nano trodde jeg at 4-6 gb skulle være mer enn nok, men når ipod minien ble ødelagt kjøpte jeg en 30 gb i stedet, synes det var mye styr å måtte bytte ut musikken hele tiden. Men så har jeg en stor musikksamling,da, og elsker å ha alt tilgjengelig på ipoden. Hvis du skal kjøpe ipod mini så kjøp versjonen med 6 gb, det koster ikke så mange hundrelappene ekstra, og du får mye bedre plass. Jeg elsker ipoden min, og er fullstendig avhengig av den. Nå har jeg kjøpt høyttalere til den, og er ikke lenger avhengig av stereoanlegg og cd-stativ som fyller opp hybelen. Veldig greit for studenter med dårlig plass. Endret 12. mars 2006 av Edie Sedgwick
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå