Gå til innhold

Coronavaksine vs corona smittet vaksinepass

Gjest Sirisiri10

Anbefalte innlegg

2ro skrev (1 time siden):

Jeg tror du har låst deg litt. Det er nå enkelt og gratis en rekke plasser å ta test. Jeg har faktisk planer om å stikke innom for å ta den i dag (selv om jeg er delvis vaksinert) fordi jeg skal reise. 

Det virker som du tror vaksinerte er uansvarlig og egoistisk mens det heller er det motsatte.

Sier ikke at de er uansvarlige. Lurer bare på hvordan de skal fange opp smitte blandt vaksinerte om de ikke testes? 

Bra du tester deg, men du må vel siden du ikke er fullvaksinert? 

God tur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

zemer skrev (9 minutter siden):

Sier ikke at de er uansvarlige. Lurer bare på hvordan de skal fange opp smitte blandt vaksinerte om de ikke testes? 

Bra du tester deg, men du må vel siden du ikke er fullvaksinert? 

God tur. 

Neida, skal ikke til utlandet men til en plass med mindre smitte innenlands. Jeg har ikke lyst å være den som ødelegger for de fastboende. Takk for det ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2ro skrev (1 minutt siden):

Neida, skal ikke til utlandet men til en plass med mindre smitte innenlands. Jeg har ikke lyst å være den som ødelegger for de fastboende. Takk for det ❤️

Så bra du tenker slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zemer skrev (5 timer siden):

Så bra du tenker slik. 

Har fått svar og er ikke til fare for noen ☺️ Testen var grei. De gravde ikke like langt inne som sist så det var ubetydelig ubehagelig. Svaret kom raskt og helseappen funket fint. Koster ikke en krone på drop-in og tok sikkert ti minutter fra jeg gikk inn til jeg var ut. Håper at folk som skal reise (inn eller utlandet), har planer om å møte mange eller lignende tar det lille bryderiet med å teste seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2ro skrev (33 minutter siden):

Har fått svar og er ikke til fare for noen ☺️ Testen var grei. De gravde ikke like langt inne som sist så det var ubetydelig ubehagelig. Svaret kom raskt og helseappen funket fint. Koster ikke en krone på drop-in og tok sikkert ti minutter fra jeg gikk inn til jeg var ut. Håper at folk som skal reise (inn eller utlandet), har planer om å møte mange eller lignende tar det lille bryderiet med å teste seg. 

Så bra.

Jeg måtte teste to av barna,de sa at på barn under 12 så tok de ikke den testen så langt inn i nesa. Da vi kom frem sa han at det var anbefalt å ta den vanlige testen for sikkert svar. Ikke lett å omstille to barn som har testet før. Ble til at de tok den du tok og de fikk nok matriale til å lese den av. (Neg)

Dette var privat i Oslo, da det hastet med svaret.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...