Gjest Hvemsomhelst Skrevet 5. august 2021 #1 Del Skrevet 5. august 2021 Jeg er forskrekket over all den dårlige oppførselen her. Har rapportert 2 innlegg her i dag pga rasehets. At det går an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 5. august 2021 #2 Del Skrevet 5. august 2021 Troll er kjent for dårlig oppførsel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. august 2021 #3 Del Skrevet 5. august 2021 Enig, helt utrolig hva enkelte kan lire fra seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 5. august 2021 #4 Del Skrevet 5. august 2021 CorvusCorax skrev (1 minutt siden): Troll er kjent for dårlig oppførsel. Ja, dessverre. Det er mange trolleinnlegg her, og det skjemmer for hele forumet. De aller fleste medlemmer skriver heldigvis høflig og greit, selv om de er uenige om ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. august 2021 #5 Del Skrevet 6. august 2021 Hei Når brukere registrerer seg på Kvinneguiden må de godta retningslinjene og vilkår for bruk. Vi forventer at brukerne setter seg inn og forholder seg til disse. Brukere som ikke følger retningslinjene kan oppleve å få sanksjoner. Om du opplever brudd på våre retningslinjer anbefaler jeg å rapportere disse inn. Nå ser jeg at du har rapportert inn to innlegg og det er flott, da skal moderatorteamet se på dette. Anglofil (teamleder) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 6. august 2021 #6 Del Skrevet 6. august 2021 Anglofil skrev (3 timer siden): Hei Når brukere registrerer seg på Kvinneguiden må de godta retningslinjene og vilkår for bruk. Vi forventer at brukerne setter seg inn og forholder seg til disse. Brukere som ikke følger retningslinjene kan oppleve å få sanksjoner. Om du opplever brudd på våre retningslinjer anbefaler jeg å rapportere disse inn. Nå ser jeg at du har rapportert inn to innlegg og det er flott, da skal moderatorteamet se på dette. Anglofil (teamleder) Takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå