Gå til innhold

Bør komme krav om god oppførsel når man søker medlemsskap her.

Gjest Hvemsomhelst

Anbefalte innlegg

Gjest Hvemsomhelst

Jeg er forskrekket over all den dårlige oppførselen her. Har rapportert 2 innlegg her i dag pga rasehets. At det går an. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hvemsomhelst
CorvusCorax skrev (1 minutt siden):

Troll er kjent for dårlig oppførsel.

Ja, dessverre. Det er mange trolleinnlegg her, og det skjemmer for hele forumet.  De aller fleste medlemmer skriver heldigvis høflig og greit, selv om de er uenige om ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Når brukere registrerer seg på Kvinneguiden må de godta retningslinjene og vilkår for bruk. Vi forventer at brukerne setter seg inn og forholder seg til disse. Brukere som ikke følger retningslinjene kan oppleve å få sanksjoner. 

Om du opplever brudd på våre retningslinjer anbefaler jeg å rapportere disse inn. Nå ser jeg at du har rapportert inn to innlegg og det er flott, da skal moderatorteamet se på dette.

Anglofil (teamleder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst
Anglofil skrev (3 timer siden):

Hei

Når brukere registrerer seg på Kvinneguiden må de godta retningslinjene og vilkår for bruk. Vi forventer at brukerne setter seg inn og forholder seg til disse. Brukere som ikke følger retningslinjene kan oppleve å få sanksjoner. 

Om du opplever brudd på våre retningslinjer anbefaler jeg å rapportere disse inn. Nå ser jeg at du har rapportert inn to innlegg og det er flott, da skal moderatorteamet se på dette.

Anglofil (teamleder)

Takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...