AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 Jeg er ny på Happn, men jeg har tidligere vært på Tinder. Jeg har prøvd å google, men jeg har ikke fått noen tydelige svar. Jeg har foreløpig ikke betalt for medlemskap. Kan alle jeg trykker liker på matche med meg, eller må en av oss ha betalt medlemskap for at vi skal kunne matche/ snakke sammen? Dersom jeg trykker feil og sveiper noen til venstre som jeg skulle sveipet til høyre/ liker, kan de dukke opp igjen dersom vi går forbi hverandre på nytt? Eller må jeg slette appen og starte på nytt om jeg ønsker å matche med noen jeg sveipet feil vei? Hva er fordelene med betalt medlemskap borttsett fra at jeg da kan se hvem som har trykket liker på meg/ sparer tid? Har du betalt for medlemskap? Er det verdt det? Anonymkode: 44810...31e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #2 Skrevet 5. august 2021 Happnd er ganske kjedelig, lite folk der. Det blir match uten at noen betaler. Har aldri betalt, så vet ikke fordeler. Det er nok samme konsept som tinder. Du får se kvem som liker deg Anonymkode: 888f0...160
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #3 Skrevet 6. august 2021 Man kan matche med alle uten å betale. Eneste fordelene ved å betale er vel at du kan se hvem som har likt deg, og kan sende slike Flashnotes. De kan man også sende til folk som ikke har likt deg ennå. Har ikke testen selv, men har fått noen sånne. Om folk kommer opp på nytt ved ny passering vet jeg ikke. Jeg har ikke opplevd det, men vet ikke om jeg har passert noen heller. Anonymkode: 4074c...616
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #4 Skrevet 6. august 2021 De du klikker nei på kan dukke opp i Crush Time-opplegget deres. Kan være verdt å kikke innom iblant. Ellers synes jeg det virker som om Happn-brukere er mye mer passive enn Tinder-brukere. Det er masse folk der, men får sjelden likes og sjeldnere matches. Anonymkode: d48cc...e1a
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #5 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (På 6.8.2021 den 8.32): De du klikker nei på kan dukke opp i Crush Time-opplegget deres. Kan være verdt å kikke innom iblant. Ellers synes jeg det virker som om Happn-brukere er mye mer passive enn Tinder-brukere. Det er masse folk der, men får sjelden likes og sjeldnere matches. Anonymkode: d48cc...e1a Hva er Crush Time? Anonymkode: 44810...31e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå