Gjest Elder Millennial Skrevet 5. august 2021 #2 Skrevet 5. august 2021 Sure føtter er min favoritt 🤩
Gjest Kwest Skrevet 5. august 2021 #3 Skrevet 5. august 2021 Elder Millennial skrev (4 minutter siden): Sure føtter er min favoritt 🤩 Bakgården i kristiansand har en fantastisk god sure føtter. Ta turen ned til meg så kan jeg ta deg med og spandere. Helt platonisk selvsagt😉
Gjest Elder Millennial Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 Kwest skrev (Akkurat nå): Bakgården i kristiansand har en fantastisk god sure føtter. Ta turen ned til meg så kan jeg ta deg med og spandere. Helt platonisk selvsagt😉 Du gir deg ikke altså😅 Enig i at Bakgården er hel rå på sure føtter! Det var der jeg smakte sure føtter første gangen så nå er det ingen andre som kan måle seg med den 😅
Gjest Kwest Skrevet 5. august 2021 #5 Skrevet 5. august 2021 Elder Millennial skrev (Akkurat nå): Du gir deg ikke altså😅 Enig i at Bakgården er hel rå på sure føtter! Det var der jeg smakte sure føtter første gangen så nå er det ingen andre som kan måle seg med den 😅 Som du selv sa😁 Alt er lov i krig og kjærlighet🙂😘
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #6 Skrevet 6. august 2021 Elder Millennial skrev (21 timer siden): Sure føtter er min favoritt 🤩 Takk for tips 🙂 Anonymkode: 3b432...5fe
norw Skrevet 6. august 2021 #7 Skrevet 6. august 2021 Moscow Mule. Sist jeg bestilte fikk jeg noe baileys-aktig, som ikke er i nærheten engang.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #8 Skrevet 6. august 2021 Strawberry daiquiri og Mojito 💃🍹👌 Anonymkode: c2aec...da2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå