Gå til innhold

Hvorfor kvinner så lite tolerante når det gjelder mannens lidenskap for vakre kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis mannen ser på en annen kvinne er han gris ser jeg stadig vekk her på Kg. Hvor kommer denne intoleransen fra?

Anonymkode: 43b0b...767

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

? Alle ser på vakre mennesker. Har ikke sett det du skriver eller i hvert fall veldig lite. Det handler derimot om å ikke GLO. Å glo er respektløst og grisete.

Anonymkode: 21590...347

• Liker 25
Skrevet

Er kvinner virkelig det? Det har jeg aldri hørt om eller oppfattet.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Vi er vel like tolerante som menn er når vi ser på andre menn.  Uansett så lenge menn kan titte diskret på en voksen dame (ikke tenåring) så ser jeg ikke noe problem. Vil ikke ha fremtidige barn hvor mannen skal drive å fantasere og onanere over venninnene til barna så snart de blir tenåringer. 

Anonymkode: a814e...6a3

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvis mannen ser på en annen kvinne er han gris ser jeg stadig vekk her på Kg. Hvor kommer denne intoleransen fra?

Du får bare med deg de som skriker høyest. Mange her som bare ikke bryr seg i stillhet 

Anonymkode: 26eb3...64b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Og dessuten må du skjønne forskjellen på å se diskret på, eller å registrere, og det å sende kåte blikk. Det siste kan være ekstremt ekkelt for en ung kvinne når det kommer fra eldre menn.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Det handler for min del om at jeg har vært og delvis er den vakre kvinnen som menn glaner på, og derfor er jeg ikke under noen omstendighet villig til å være sammen med en mann som støtter en slik adferd.

Det er så sykt creepy.

Hvorfor ikke heller oppføre seg som en høystatusmann og få sjans på en bra dame, i stedet for å bruke livet opp på å sikle på damene?

Anonymkode: d2771...2f7

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hei Henkjønnet, hvorfor skriver du som AB?   Alle skjønner jo at det er deg. 

Anonymkode: a4628...f37

• Liker 7
Skrevet

Det er normalt å legge merke til vakre mennesker. Problemet er når ens "lidenskap" fører til stirring, objektifisering, uvelkomne og ubehagelige tilnærmelser (gjerne til svært unge jenter) etc. Enda verre om du driver med dette foran partneren din. Hvorfor er det i så fall en "lidenskap" vi skal respektere? Ingen i det scenarioet blir respektert av deg. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Lafamiglia said:

Er kvinner virkelig det? Det har jeg aldri hørt om eller oppfattet.

Hei du må være ny her, velkommen til kvinneguiden

Anonymkode: 3bff2...3a2

AnonymBruker
Skrevet

Dobbeltmoral. Kvinner fantaserer jo de også, men fokuset deres er litteratur og tv/film laget for kvinner.

Anonymkode: e5166...580

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei du må være ny her, velkommen til kvinneguiden

Anonymkode: 3bff2...3a2

OK, så er det da tydeligvis på Kvinneguiden at dette gjelder. Hvorfor gidder du i så fall for å ta det for god fisk? Og hvorfor heller ikke forholde seg til verden utenfor i stedet?

• Liker 1
Gjest Trøst
Skrevet

Det er ikke grisete å beundre andre attraktive mennesker. Kvinner beundrer kjekke menn også.  Det er uproblematisk. Sjalusi, usikkerhet og giftig oppførsel er problematisk.

AnonymBruker
Skrevet

Eg ser ikkje problemet, er kvinne. Tåler og at mannen ser på andre kvinner som ikkje har fødekropp, det er ikkje personlig. Veit han elsker meg og ender opp med meg i senga. Ser litt på fine menn også, stirrer ikkje da. 

Anonymkode: 31ef7...cd4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dobbeltmoral. Kvinner fantaserer jo de også, men fokuset deres er litteratur og tv/film laget for kvinner.

Anonymkode: e5166...580

Kvinner fantaserer oftere med bakgrunn i en historie/fortelling om en relasjon. Det er sjelden et enkelt fysisk objekt som trigger det. Som jo er grunnen til at en mann må klare å sjarmere en kvinne, ikke bare troppe opp et med et utseende, slik kvinner kan overfor menn. 

Jeg vil ikke helt kalle det det samme, da kvinner sjelden "plager" menn med blikkene sine.

Anonymkode: f8153...84e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser på kvinner selv, så I don't blame them. 

Anonymkode: 024f4...d7e

• Liker 1
Skrevet

Der handler først og fremst om måten det gjøres på, tenker jeg. Det framstår som lite intelligent og oppegående å glane åpenlyst og mye, eller å f.eks. snu seg etter en annen kvinne på gaten når man er sammen med kjæreste/samboer/kone. Det er fullt mulig å være litt diskret. 

Eldre menn som åpenlyst sikler etter mye yngre kvinner vil raskt bli oppfattet som "griser", men igjen handler det nok i stor grad om hvordan "siklingen" utføres - om mannen er diskret og ikke glor, tafser, kommer med tilnærmelser eller på andre måter er til sjenanse, så er det sjelden et problem.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

De vakre kvinnene er utrolig lei av å bli seksualisert hele tiden og glodd ned i alle sammenhenger.

De synes det er ekkelt, påtrengende og utrygt.

Derfor.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

TS: Haha har merket det jeg også når jeg tenker meg om. 

Anonymkode: 05d90...a61

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å gå og glo på damer sammen med kjæresten. Jeg glor på menn også. Det er gøy å flørte og glo. Selv blir jeg alltid glodd på av menn og jeg elsker det, for da kan jeg flørte tilbake. Sånne blikk kan gjøre en hel dag 😍

Anonymkode: 37797...2fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...