Gå til innhold

sexlek

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei!

sitter å diskuterer med en god venn av meg angående sexleker.. da tenke rjeg ikke på direkte dildoer og slikt men sånne leker som fører til sex! noen som husker sannhet eller konka? hvorav sannhet førte til et spørsmål i henhold til kjærlighet og konka hvor du må utføre en handling, men dette var i barndommen og et kyss var kanskje av det ekstreme denne gangen!

men vil denne gangen frem til en litt annerledes lek som fører til direket sex. hvamed flasketuten peker på og den den kommer på skal gjøre det og det med den andre parten... men finnes det flere+ vi kom frem til at på kondomeriet finnes det et slikt spill, men dette bruker vi ikke penger på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

om det finnes noen leker som kan føre hen til sex? flasketuten peker på, den den peker på skal gjøre det den motsatte part sier! slik som den orginale flasketut leken bare at dette fører hen til sex og går ut på sex ting! det samme gjelder sannhet og konka.. men finnes det flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes så asolutt ikke ut som leken for meg, men hver sine lyster :)

Jeg tror det finnes en del spill å få kjøpt gjennom kondomeriet. Gå dit å ta en titt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

slik som rollespill under forspillet som fører til sex..ja jeg skjønner hva du er inne på-- men vet ikke om noe annet jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeeeiiiii, det skal finnes et spill der du herjer med spørrekort, terninger bla bla bla :) Gå på hjemmesiden til kondomeriet å se om du finner noe der :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, forstod litt mere nå...

Hva med å finne opp en lek selv? Et kortspill, foreksempel, noe ala klespoker. Sikkert masse gøyale sexleker som bare venter på å bli oppdaget, bare man har fantasien i orden :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...