AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 - hvis man langt nedi bunken får opp en profil, betyr det at den er nyregistrert, eller kan den ha vært der lenge? Isåfall hvorfor har jeg ikke fått sett de før? -kan tinder velge å ikke vise meg til den profilen (evt legge meg langt ned i bunken) , selv om jeg har likt den? evt hvorfor det? Anonymkode: 18d29...403
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #2 Skrevet 6. august 2021 Ja hadde man bare visst skikkelig hvordan Tinder styrer dette... Jeg aner ikke. men jeg hører at en del menn mener at det ikke blir vist til så mange damer om det ikke betaler? Selv har jeg ikke merket noen forskjell på om jeg betaler eller ikke egentlig. Men har superboostet et par ganger, og har da fått opp profiler jeg ikke har sett før men som ikke er nye der (vet det siden vi matchet). Men jeg har inntrykk av at Tinder jobber for å få til matcher. Så om du har likt noen ville jeg følt meg veldig trygg på at du blir vist til vedkommende. De gangene jeg har betalt har jeg sett at de profilene som kommer opp at har likt meg kommer i stokken veldig raskt etter det. Anonymkode: 0c974...2e2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #3 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja hadde man bare visst skikkelig hvordan Tinder styrer dette... Jeg aner ikke. men jeg hører at en del menn mener at det ikke blir vist til så mange damer om det ikke betaler? Selv har jeg ikke merket noen forskjell på om jeg betaler eller ikke egentlig. Men har superboostet et par ganger, og har da fått opp profiler jeg ikke har sett før men som ikke er nye der (vet det siden vi matchet). Men jeg har inntrykk av at Tinder jobber for å få til matcher. Så om du har likt noen ville jeg følt meg veldig trygg på at du blir vist til vedkommende. De gangene jeg har betalt har jeg sett at de profilene som kommer opp at har likt meg kommer i stokken veldig raskt etter det. Anonymkode: 0c974...2e2 de, ikke det.🙄 Anonymkode: 0c974...2e2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #4 Skrevet 6. august 2021 Jeg vet ikke nøyaktig hvordan Tinder's "card stack algoritme" funker, men den er ihvertfall ikke kronologisk mhp. hvor ny profilen er. Anonymkode: d4c03...497
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå