Gå til innhold

Hvor tror du Messi fortsetter karrieren?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er 98% sikker på at det  blir PSG. Det er den eneste klubben i Europa der alt ligger til rette for Messi i den fasen av karrieren han er i. 

1% sjans for at han drar hjem til Argentina, og 1% sjans for at han drar til MLS.

Hvis han ender i Man City skal jeg spise hatten min. Det lover jeg.

Anonymkode: e9837...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er plass til ham på midtbanen til Moss FK :P Hehe

Men ja... Det blir nok PSG. Fy fader, for et lag de kommer til å stille etterhvert

Anonymkode: 69b0a...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det blir nok PSG ja. Messi liker ikke spillestilen i Premier League. Og han liker i alle fall ikke været. Og det sier seg selv at det er mer fristende å bo i Paris enn i Manchester hvor det regner annenhver dag. Dessuten er den franske ligaen svak, så en aldrende Messi kan hviles i ligaen og konsentrere seg om Champions League, noe jeg tror han foretrekker. Han begynner tross alt å bli såpass gammel at han ikke kan spille 50-60 kamper lenger. 

Anonymkode: 9c427...8bd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

PSG begynner å minne mer og mer på et all-star-lag. Bra underholdning, men sjelden en vinneroppskrift.

Anonymkode: 2f5cb...036

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han begynner tross alt å bli såpass gammel at han ikke kan spille 50-60 kamper lenger. 

Anonymkode: 9c427...8bd

Ronaldo klarer jo dette og er 2,5 år eldre. Men enig, Messi er ikke like proff og detaljert utenfor banen som Ronaldo. Det kan ingen matche.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
23 hours ago, AnonymBruker said:

Det er jo ikke en hemmelighet at Messi kommer til å dra til Inter Miami (klubben David Beckham eier). Han har allerede kjøpt to eiendommer i Miami: https://www.cbssports.com/soccer/news/lionel-messi-buys-entire-floor-of-luxury-condo-building-in-miami-for-more-than-7-million/

Anonymkode: be153...d22

Hvordan skal Inter Miami få råd til å kjøpe Messi? Tipper også at Messi har lyst til å spille Champions League.   Om Messi drar til Miami så er det nok først etter han ikke lenger er god nok til å være den beste spilleren på et europeisk topplag.  

Anonymkode: 91db4...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan skal Inter Miami få råd til å kjøpe Messi? Tipper også at Messi har lyst til å spille Champions League.   Om Messi drar til Miami så er det nok først etter han ikke lenger er god nok til å være den beste spilleren på et europeisk topplag.  

Kjøpe? Kontrakten med Barcelona gikk ut 1. juli. Han er free agent.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han burde dra til Napoli, vinne Serie A to ganger og dra hjem et VM trofé. Ellers vil han for alltid være bak Maradona. 

Anonymkode: d6c9e...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kjøpe? Kontrakten med Barcelona gikk ut 1. juli. Han er free agent.

Så bytt ut "kjøpe" med "signere". Hvordan skal Inter Miami få råd til å kjøpe  signere Messi?

Anonymkode: 09471...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så bytt ut "kjøpe" med "signere". Hvordan skal Inter Miami få råd til å kjøpe  signere Messi?

Anonymkode: 09471...dda

Fordi de ikke trenger å betale flere mrd i overgangssum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 8/5/2021 at 9:17 PM, AnonymBruker said:

Jeg er 98% sikker på at det  blir PSG. Det er den eneste klubben i Europa der alt ligger til rette for Messi i den fasen av karrieren han er i. 

Anonymkode: e9837...62b

Det ligger kun til rette for PSG fordi de slipper å forholde seg til reglene om financial fair play. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...