AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 Hadde du godtatt det? Anonymkode: c4054...d41
Gjest Alterego666 Skrevet 5. august 2021 #2 Skrevet 5. august 2021 (endret) Jeg hadde aldri kalt partner for kjerringa. Ut over det liker jeg at hun, som en middelaldrende kvinne, fremdeles er sulten. Vi deler tanker og fantasier om hva vi ser. Alt er love. Edit: Hun sikler selvsagt ikke. Hun er ikke en hund. Eller kjerring. Endret 5. august 2021 av Alterego666
studerende Skrevet 5. august 2021 #3 Skrevet 5. august 2021 (endret) Det kommer helt an på hvordan siklinga foregikk. Jeg hadde ikke tatt meg nær av at hun kommenterte en eller annen muskuløs 20-åring på TV eller på stranda, så lite tiltro har jeg ikke til henne. Edit: Hun siklet akkurat litt på 26 år gamle Chris Hemsworth i Thor. Jeg skjønner henne godt. Endret 5. august 2021 av studerende
Isambard Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 Det ville ikke vært noen stor sak. Bare morsomt. (Jeg forutsetter at de var over 20.)
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #5 Skrevet 5. august 2021 Hva tenker du konkret på, TS? Hvor gammel er kjerringa og hvor unge er mennene? Titter hun bort på dem, eller glaner hun åpenlyst slik at alle legger merke til det? Har hun åpen munn og stirrende blikk? Sier hun noe à la "åhffyfan sjekk han der a"? Eller er det snakk om smugtitting bort på noen som ikke legger merke til det? Anonymkode: eb5ac...332
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #6 Skrevet 5. august 2021 Det hadde gått helt fint. Men som de fleste kvinner synes hun ikke yngre menn er attraktive 🤔 Unge menn er visstnok ikke maskuline og mandige nok Anonymkode: 977c8...a78 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #7 Skrevet 5. august 2021 Hadde ikke vært noe problem om kjerringa så litt på yngre menn. Anonymkode: 30a19...859 1
oeas Skrevet 5. august 2021 #8 Skrevet 5. august 2021 Kanskje du kan fortelle oss hva som er galt med å "sikle etter" unge menn / kvinner, først? 😅 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #9 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det hadde gått helt fint. Men som de fleste kvinner synes hun ikke yngre menn er attraktive 🤔 Unge menn er visstnok ikke maskuline og mandige nok Anonymkode: 977c8...a78 Der tar du nok grundig feil😉 Masse deilig og hvile blikket på. Spes de som er godt trente og høye. Anonymkode: 5099e...8dc 5
Matas Skrevet 5. august 2021 #10 Skrevet 5. august 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt. - Matas, mod.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #11 Skrevet 5. august 2021 Da kan hun fjerne seg fra mitt hus og sikle fra gata eller egen leilighet 😊 Anonymkode: 12dd4...9aa 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #12 Skrevet 5. august 2021 Hadde ikke kalt henne kjerring for det første... Hvor unge er de? 16? Da hadde jeg reagert, men er de 25 ? Det går an å se at kvinner og menn er pene uten å ville hoppe i seng med de. Anonymkode: 86f35...865 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #13 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da kan hun fjerne seg fra mitt hus og sikle fra gata eller egen leilighet 😊 Anonymkode: 12dd4...9aa Sånn skal det lyde! Blir skremt av å lese om menn som ikke vil kalle kona for kjerring (det er et kjælenavn, og mange av oss liker det) og som synes det er fint og flott at dama sikler på andre. Godt å høre at det enda finnes menn med verdighet. Hilsen dame Anonymkode: 5de04...649 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #14 Skrevet 6. august 2021 Stor forskjell på denne tråden, og tråden om menn som sikler på ungjenter 🙃 Anonymkode: a99c2...81c 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #15 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Blir skremt av å lese om menn som ikke vil kalle kona for kjerring (det er et kjælenavn, og mange av oss liker det) og som synes det er fint og flott at dama sikler på andre. Anonymkode: 5de04...649 Om kjerring er et skjellsord eller et kjælenavn er dialekt betinget, så var det sagt! Her jeg bor er det skjellsord. - Kvinne Anonymkode: 7c941...8c4 2
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 6. august 2021 #16 Skrevet 6. august 2021 (endret) Da ville mannen min bare ha ledd godt 🤣❤️Vi kunne ofte beundre flotte kropper av begge kjønn sammen, men det var jo ikke noe seksuelt i det. Man mister vel ikke evnen til å beundre det som er vakkert, selv om man er gift? Men «sikling» var det jo ikke da. Endret 6. august 2021 av Hvemsomhelst
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #17 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Om kjerring er et skjellsord eller et kjælenavn er dialekt betinget, så var det sagt! Her jeg bor er det skjellsord. - Kvinne Anonymkode: 7c941...8c4 Javel, men da bor du på feil sted! Anonymkode: 5de04...649
Gjest ABM Skrevet 6. august 2021 #18 Skrevet 6. august 2021 Hadde sagt at hvorfor nøye deg med å sikle kjærring?🙈
GrønnNellik68 Skrevet 6. august 2021 #19 Skrevet 6. august 2021 (endret) Alterego666 skrev (11 timer siden): Jeg hadde aldri kalt partner for kjerringa. Ut over det liker jeg at hun, som en middelaldrende kvinne, fremdeles er sulten. Vi deler tanker og fantasier om hva vi ser. Alt er love. Edit: Hun sikler selvsagt ikke. Hun er ikke en hund. Eller kjerring. Det inntrykket har jeg og at mannen liker at damen sikler på yngre menn eller hun får oppmerksomhet fra yngre menn. Kvalitets stempel for han. Menn og damer ser det der totalt forskjellige da damer blir irriterte og sjalu hvis menn ser på yngre damer. Dette minner meg fælt om en taxi tur midt på natta der ei godt voksen dame og mann hadde vært på byen og hun gikk konstant å flørtet med to yngre gutter i 20 åra. Mannen bare gliste oppgitt og kalte de yngre guttunger. De satte seg alle 4 i bilen og mannen og fruen gikk av først. Hun var nok beruset da skal sies. Og satt bak med ungdommene og tjafset og fiklet og mannen foran og var tydelig stolt av at hun fikk slik oppmerksomhet. De unge karene som ble igjen i bilen begynte da å diskutere heftig hun damen og han ene sier hun var da fin da hadde hatt noe problem med en runde med henne. Andre svarte spørs om du hadde vært like fin etterpå i møte med mannen hennes😂😂😂 Endret 6. august 2021 av Bente1234
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #20 Skrevet 6. august 2021 Bente1234 skrev (3 minutter siden): Det inntrykket har jeg og at mannen liker at damen sikler på yngre menn eller hun får oppmerksomhet fra yngre menn. Kvalitets stempel for han. Menn og damer ser det der totalt forskjellige da damer blir irriterte og sjalu hvis menn ser på yngre damer. Dette minner meg fælt om en taxi tur midt på natta der ei godt voksen dame og mann hadde vært på byen og hun gikk konstant å flørtet med to yngre gutter i 20 åra. Mannen bare gliste oppgitt og kalte de yngre guttunger. De satte seg alle 4 i bilen og mannen og fruen gikk av først. Hun var nok beruset da skal sies. Og satt bak med ungdommene og tjafset og fiklet og mannen foran og var tydelig stolt av at hun fikk slik oppmerksomhet. De unge karene som ble igjen i bilen begynte da å diskutere heftig hun damen og han ene sier hun var da fin da hadde hatt noe problem med en runde med henne. Andre svarte spørs om du hadde vært like fin etterpå i møte med mannen hennes😂😂😂 Uff Så vidt jeg vet er det bare norske menn som utsetter damene sine for noe sånt. Og jeg ser virkelig ikke hvorfor dette er noe å le av. Det er en selvfølge at menn har lyst på kvinner. Har man ingen mann som beskytter en mot andre menn - hva skal man da med en mann? Jeg hadde pakket kofferten om min mann hadde latt andre menn prøve seg på denne måten. Anonymkode: 5de04...649 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå