AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 De rottene blir jo store som katter. Jeg hadde løpt ut, ringt noen som kan utrydde dem fra leiligheten og antagelig lagt meg inn på hotell i flere dager. Kunne ikke vært hjemme før jeg visste med 100 % sikkerhet at det var trygt hjemme igjen. Fy f... for noen ekle dyr (jeg liker egentlig alle andre dyr). Hva hadde du gjort? Er du også redd for at det skal skje? Anonymkode: 8e7aa...0b9 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #2 Skrevet 5. august 2021 Vi har fått opp rotte i do der vi bodde før. Var bare i doen da. Anonymkode: e178e...ab8
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #3 Skrevet 5. august 2021 Ei jeg kjenner opplevde at det lå en død rotte i do. Den hadde antageligvis krabbet opp kloakken og ikke kommet seg ut på grunn av glatt porselen og at lokket var igjen. Enda en grunn til å alltid legge ned lokket på do Anonymkode: 45170...ad4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ei jeg kjenner opplevde at det lå en død rotte i do. Den hadde antageligvis krabbet opp kloakken og ikke kommet seg ut på grunn av glatt porselen og at lokket var igjen. Enda en grunn til å alltid legge ned lokket på do Anonymkode: 45170...ad4 Ja, det der er en av grunnene til at jeg alltid lukker igjen lokket. Vet jo at det ikke skjer ofte, men det kan skje. Skjønner ikke at en gigantisk rotte klarer å komme seg gjennom så tynne rør. Anonymkode: 8e7aa...0b9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #6 Skrevet 5. august 2021 Jeg ba den på middag og så romantiske filmer sammen. Sex hadde vi og, han var ekkel og kranglete og kontrollerende så det ble slutt. Åja du mente en ekte rotte. Nei den hadde jeg nok putta i veska og lagt i postkassa til eksen. Anonymkode: d1262...33e 11
GammelKaktus Skrevet 5. august 2021 #7 Skrevet 5. august 2021 Da hadde jeg vel prøvd å fange den på et vis eller jage den ut. Den hadde nok daua på veien. Heldigvis bor jeg ikke på bakkenivå så jeg slipper å bekymre meg så mye for det. En venninne fikk en rotte inn men da hylte dattera så høyt at den sprang ut igjen. 😄 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #8 Skrevet 5. august 2021 Svigermor skrev (4 minutter siden): Jeg hadde bedt katta om å kverke den. Det er ikke alltid at katter klarer det hvis rotta er aggressiv og like stor som katten, like skarpe tenner som katter har de også. Anonymkode: 8e7aa...0b9 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #9 Skrevet 5. august 2021 😱 hadde besvimt kjenner jeg Anonymkode: 6e9f2...7ff
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #10 Skrevet 5. august 2021 Er da et levende vesen det også. Ville ringt dyrebeskyttelsen og fått de til å komme og Bente den. Anonymkode: 00a66...385
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #11 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 😱 hadde besvimt kjenner jeg Anonymkode: 6e9f2...7ff Jeg tror også at hadde jeg ikke klart å løpt ut i panikk, så hadde jeg besvimt. Anonymkode: 8e7aa...0b9 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #12 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er da et levende vesen det også. Ville ringt dyrebeskyttelsen og fått de til å komme og Bente den. Anonymkode: 00a66...385 En levende Satanspire er det. Anonymkode: 8e7aa...0b9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #13 Skrevet 5. august 2021 Gratulert den med ny leilighet og aldri sett meg tilbake .. Anonymkode: 9ef16...fb2 4
Gjest Elder Millennial Skrevet 5. august 2021 #14 Skrevet 5. august 2021 Jeg hadde først og fremst vurdert om den så vennlig nok ut til å være ett nytt medlem av husstanden😅🤷♀️ Så hadde jeg hentet en tom kasse/kurv og prøvd å fange den for å lempe den ut igjen. Etterpå ville jeg gått rundt å sjekket hvor i all verden den kom seg inn og tettet igjen hullet.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #15 Skrevet 5. august 2021 Jeg hadde nok løpt hylende ut fra huset "Redningsmannskapene i den tyske byen Bensheim fikk en uvanlig oppringning søndag, da en tjukk rotte trengte hjelp etter å ha satt seg fast i et kumlokk. - Rotta hadde en god del vinter-fett og satt fast ved hoftene. Den kom verken den ene eller den andre veien, forteller redningsarbeider fra den lokale dyreredningstjenesten, Michael Sehr, til nyhetsbyrået DPA." https://www.dagbladet.no/nyheter/feit-rotte-reddet-av-atte-brannmenn/70815104 "Rotta Magawa fikk medalje for sin tapperhet Først gikk rotta på universitetet, så begynte den å finne bomber under bakken." https://ung.forskning.no/dyreverden-krig-og-fred/rotta-magawa-fikk-medalje-for-sin-tapperhet/1751871 Anonymkode: a95bd...c5a 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #16 Skrevet 5. august 2021 Hadde løpt ut, ringt, og hylgrått inn i telefonen til både brann og politi til det var noe hjelp å få (altså til de får forklart meg hvem jeg egentlig må kontakte mens jeg har full panikk) Anonymkode: b6a55...a42 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #17 Skrevet 5. august 2021 Jeg har hatt tamrotter som kjæledyr, og har lært meg noen av lydene deres. Så jeg ville lagd den lyden som forteller at her er ikke noe sted å være, best å komme seg bort herfra. Har testet det ut i praksis utendørs, og rottene løper det forteste de klarer. Etterpå ville jeg prøvd å finne ut hvordan den kom seg inn, og tettet igjen åpninger. Anonymkode: 6105c...668
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #18 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har hatt tamrotter som kjæledyr, og har lært meg noen av lydene deres. Så jeg ville lagd den lyden som forteller at her er ikke noe sted å være, best å komme seg bort herfra. Har testet det ut i praksis utendørs, og rottene løper det forteste de klarer. Etterpå ville jeg prøvd å finne ut hvordan den kom seg inn, og tettet igjen åpninger. Anonymkode: 6105c...668 Hva slags lyd er det? Anonymkode: 8e7aa...0b9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #19 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg hadde nok løpt hylende ut fra huset "Redningsmannskapene i den tyske byen Bensheim fikk en uvanlig oppringning søndag, da en tjukk rotte trengte hjelp etter å ha satt seg fast i et kumlokk. - Rotta hadde en god del vinter-fett og satt fast ved hoftene. Den kom verken den ene eller den andre veien, forteller redningsarbeider fra den lokale dyreredningstjenesten, Michael Sehr, til nyhetsbyrået DPA." https://www.dagbladet.no/nyheter/feit-rotte-reddet-av-atte-brannmenn/70815104 "Rotta Magawa fikk medalje for sin tapperhet Først gikk rotta på universitetet, så begynte den å finne bomber under bakken." https://ung.forskning.no/dyreverden-krig-og-fred/rotta-magawa-fikk-medalje-for-sin-tapperhet/1751871 Anonymkode: a95bd...c5a Joda, jeg vet at de er intelligente. Men de er fortsatt ekle dyr. Anonymkode: 8e7aa...0b9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #20 Skrevet 5. august 2021 Det KRYR av rotter i kloakken i Oslo. Så legg igjen dolokket deres Anonymkode: 5ab22...f38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå