Eru_Illuvatar Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 For 5 måneder siden gjorde jeg det slutt med ex(Maia). Dette er noe jeg angrer på nå. Jeg har slitt psykisk siste året og har ikke vært meg selv. Vært mye nervøs, og dette har desverre gått utover hun. Det var ikke noe drama, eller problem med "bruddet". For maia gikk det fint, men maia ville gjerne fortsette å ha kontakt selv om jeg ikke ønsket dette. Vi har hatt veldig lite kontakt etter det. I mellomtiden har jeg savnet henne mye. Tenkt mye på maia osv. Har prøvd å gå videre, men jeg kan ikke se for meg å bli sammen med noen andre da vi egentlig passer veldig godt sammen. Desverre har jeg tatt henne for gitt. Vi er hverandres første og eneste, noe som gjør forholdet litt ekstra spesielt. For noen dager siden ringte jeg og fortalte det jeg følte og hadde på hjertet. Maia ble(mildt) positivt overrasket. Men var ganske kald i toneleiet. Det er ganske forståelig. Hun bekrymrer seg over at det kan bli slutt igjen, og vil gjøre seg sikker på at det ikke kan skje igjen. Men hun er noe positiv. Vi har avtalt å møtes om noen uker. Er det noen som har erfart dette før? Har jeg sjans på å få henne tilbake? Jeg vil veldig gjerne leve med hun for resten av mitt liv, så det betyr endel for meg. Ettersom siste året har vært vanskelig har utseende mitt og personlighen forfalt litt. Av utseende så ser jeg mere nervøs/engstelig ut enn før. Gått ned 4 kilo i vekt. Har litt døde øyne også desverre(hun har sett meg sånn, men jeg vet ikke om hun vil akseptere dette nå). Jeg klarer å fikse på det, da jeg har bedre rutiner nå, og jeg jobber mye med meg selv, men dette går ikke vekk på noen uker til vi skal møtes. Utseende betyr ganske mye for attraksjon for kvinner(kanskje mere enn menn), og det er noe jeg er godt klar over, selv om alle juger om dette. Slik jeg kjenner hun, er hun relativt lite opptatt av utseendet mitt. Men, det er noe hun allikevel bryr seg om. Både kvinner og menn er like dårlige på utseendefokuset i en partner desverre. Sånn er det. Jeg kommer til å tenke mye igjennom hva jeg skal si og gjøre når vi møtes. Men jeg vet at hvordan jeg ser ut kommer til å avgjøre mye for hva hun bestemmer seg for. Jeg liker maia for alt, men personligheten er den jeg setter mest pris på. Jeg vet ikke om hun tenker slik motsatt. Hun likte meg veldig godt før når vi var sammen. Håpet er at alt blir det samme igjen. Er dette noe hun kommer til å tenke på? Som sagt er alt reversibelt. Jeg løfter mye vekter og spiser ordentlig. Prøver å sette meg i daglige utfordringer( for å gi et litt mer attraktivt/fastere/hardere ansikt, og bli til en bedre person). Jeg bruker mere tid på studier o.l. Jeg har ingen "resulatater" å vise til enda. Men forhåpentligvis kommer de etterhvert, bare hun har litt tolmodighet. Ville dere gitt en ex ny sjanse hvis tilfellet var likt som meg og maia(at feks din ex vil bli sammen igjen, og du gir han en ny sjanse), eller ville det vært uaktuelt? Vær ærlig. På forhånd takk.
Lipyros Skrevet 6. august 2021 #2 Skrevet 6. august 2021 Har du i mellomtiden fått hjelp til å komme deg til et bedre sted psykisk? Jeg tror det aller viktigste er at du kan vise til hva du gjør for å bli en mer stabil partner. En mann hun kan stole på, støtte seg til i vanskelige perioder og en hun ikke trenger å være den sterke for hele tiden. 1
Loff77 Skrevet 6. august 2021 #3 Skrevet 6. august 2021 Hun virker jo interessert og vil møte deg så absolutt muligheter. Så er det vel menn som stort sett er mest opptatt av utseendet og det visuelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå