Gå til innhold

Vil prisene på garn øke mer enn vanlig fremover pga at det stadig blir flere strikkere, tror dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

:tekola:

Anonymkode: 58faa...325

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er så liten nisje at det ikke vil ha noe effekt at strikking er blitt "in". Dessuten er det mange produsenter og dersom én av dem høyner prisen vil de miste kunder. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Knirke skrev (11 minutter siden):

Nei, det er så liten nisje at det ikke vil ha noe effekt at strikking er blitt "in". Dessuten er det mange produsenter og dersom én av dem høyner prisen vil de miste kunder. 

Takk! 💐 Det var betryggende å høre :) 

Skrevet

Dere som strikker er heldige.  Hvis man ser hvor mange strikkebøker der er contra søm i bokhandel og bibliotek, er det rene paradiset for strikkere 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Laraa skrev (16 timer siden):

Dere som strikker er heldige.  Hvis man ser hvor mange strikkebøker der er contra søm i bokhandel og bibliotek, er det rene paradiset for strikkere 😊

Hei :) Jeg håper at det kommer mer bøker m.m. om søm snart, slik at dere som syr får et sømparadis ♥️

Du og andre som syr, hvor henter dere først og fremst inspirasjon fra? Jeg har sett at på Pinterest er det bl.a. bilder og ideer i forbindelse med både søm, strikking og mye annet håndarbeid.

AnonymBruker
Skrevet

Strikking har på vei opp i minst 10 år, og prisene har ikke økt nevneverdig. 

Til deg som savner søm-bøker, har du kikket litt på nett? Jeg strikker og bruker aldri bøker eller bibliotek, jeg bruker Ravelry eller laster ned enkeltoppskrifter :) må jo finnes noe lignende for søm håper jeg.

Anonymkode: 1fa15...20e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.8.2021 den 14.05):

Hei :) Jeg håper at det kommer mer bøker m.m. om søm snart, slik at dere som syr får et sømparadis ♥️

Du og andre som syr, hvor henter dere først og fremst inspirasjon fra? Jeg har sett at på Pinterest er det bl.a. bilder og ideer i forbindelse med både søm, strikking og mye annet håndarbeid.

Pinterest ja,  og diverse Facebooksider 😊 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.8.2021 den 17.48):

Strikking har på vei opp i minst 10 år, og prisene har ikke økt nevneverdig. 

Til deg som savner søm-bøker, har du kikket litt på nett? Jeg strikker og bruker aldri bøker eller bibliotek, jeg bruker Ravelry eller laster ned enkeltoppskrifter :) må jo finnes noe lignende for søm håper jeg.

Anonymkode: 1fa15...20e

Ja nettet er gull verdt, laster av og til ned pfd og  leter dessuten i bokhandler i utlandet. Bøker er min greie. Akkurat reising har det desverre ikke vært mye av de siste par årene 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...