AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 Som overskriften sier, jeg er på leit etter foreldregrupper på facebook der man kan snakke om barn fra 10 år og oppover! Jeg finner mange grupper for småbarnsforeldre, men det er jo nå når ungen er 11 år at jeg trenger tips og triks🤪 Anonymkode: 8b938...f55
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #2 Skrevet 5. august 2021 Mamma klubb fra bra damer Med barn over 2 år, er en gruppe. Der er du i hvert fall kvitt alle baby, graviditet og ammespørsmål. Men det er klart det er jo et gap mellom 2 og 11🤪 Anonymkode: 80177...950
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #3 Skrevet 5. august 2021 Vil du virkelig utsette deg for en sånn "gruppe" med navn og profilbilde fra facebook. De gruppene er jo verre enn mange her inne...og det sier jo litt. Anonymkode: 9bdb1...b46 1
Bekkemora Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 (endret) Ja det er sant🤪Men jeg skriver aldri noe i disse gruppene sjæl, jeg bare liker å lese om andres barn og andres utfordringer slik at jeg ikke føler meg helt alene om å føle at det er vanskelig noen ganger😜 Endret 5. august 2021 av Bekkemora
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå