Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er din arbeidstid, du som har en typisk saksbehandler/førstekonsulent stilling I staten?

Anonymkode: 14c23...b23

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

8-15:45 når det er vintertid og 8 -15 når det er sommertid. Fleksitiden gjør at jeg kan styre litt mer selv.

Anonymkode: 5c73e...a24

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

8-15:45 når det er vintertid og 8 -15 når det er sommertid. Fleksitiden gjør at jeg kan styre litt mer selv.

Kan jeg spørre hvordan du bruker fleksitiden? Kan man feks jobbe kortere i begge ender en dag og lenger i begge ender en annen dag? 

AnonymBruker
Skrevet

8-1530 hele året her. Har også fleksitid med kjernetid 9-14. 

Anonymkode: 75985...8f4

AnonymBruker
Skrevet

Vintertid kl. 8 - 15.45 mellom 15. september og 15. mai.

Sommertid kl. 8 - 15.

Kjernetid fra kl. 9 - 14.30 med mulighet til å jobbe opp fleksitid mellom kl. 6 og kl. 21.

Anonymkode: 69666...a0f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kan jeg spørre hvordan du bruker fleksitiden? Kan man feks jobbe kortere i begge ender en dag og lenger i begge ender en annen dag? 

Ikke meg du siterte, men ja.

Anonymkode: 69666...a0f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Ja. Vi har kjernetid mellom 9 og 14.30, men det er veldig sjelden noe problem å gå tidligere eller komme senere. Vi kan begynne kl 6 om vi vil. Kan jobbe til kl 21. Så om man jobber litt ekstra så får man fort avspaseringstid å ta av om du har behov for kortere dager eller litt fri.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har også arbeidstid fra 8-15.30 hele året og fleksitid med kjernetid fra 9-14. Hvis jeg skal komme senere eller gå tidligere en dette må dette avtales med leder. I praksis er det ikke så lett å holde seg utenfor normalarbeidstiden de fleste dager, fordi vi gjerne har møter fra litt over 8 til 15.30. Det ender dermed opp med en timebank som er mer enn full, og problemer med å få tatt ut timene mine fordi det er alt for mye å gjøre bestandig. I tillegg strykes fleksitid over 50 timer en gang i året, så det er supert. ;)

Anonymkode: 279c5...110

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samme som de som har nevnt sommertid og vintertid. Fleksitiden min tar jeg akkurat når det passer meg, vi har vanligvis kun ett møte i uka, men det er aldri noe problem å droppe det om det er noe man skal. Tar det ut i kortere dager, hele dager, alt hva jeg vil og når jeg vil.

Anonymkode: dfe7e...9bf

AnonymBruker
Skrevet

Har sommertid (7t 45min inkludert pause) og vintertid (7t inkludert pause), kjernetid fra 9 til 14.30. Pleier å jobbe 7-14.45 når det er vintertid, så kommer jeg litt senere når det er vintertid. I tillegg har vi to timer trening i arbeidstiden i uka. 

Anonymkode: ab710...94f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...