Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun er søt, slank og smekker og jeg forstår ikke hvorfor hun har valgt en mann på 49 år med kulemage, skallet og brune tenner etter mange år med snusbruk. Ikke har han mange penger heller.

Er det daddy issues?

Hva får unge jenter til å velge seg en kjæreste som kunne vært deres gamle far?

Hun synes visst det er litt flaut å være sammen med en såpass voksen mann, så hun vil ikke introdusere ham for sine venner enda.

Anonymkode: f01c0...87e

Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Kjærlighet og forelskelse kan slå ned som lyn fra klar himmel og treffe hvem som helst. 
Men om hun skjemmes over å være med han er det neppe ekte kjærlighet. 

Han må jo møte noen av behovene hennes om hun velger å være med han, ikke lett for oss å si hva de skulle være basert på så lite info. 

AnonymBruker
Skrevet
Elder Millennial skrev (4 minutter siden):

Kjærlighet og forelskelse kan slå ned som lyn fra klar himmel og treffe hvem som helst. 
Men om hun skjemmes over å være med han er det neppe ekte kjærlighet. 

Han må jo møte noen av behovene hennes om hun velger å være med han, ikke lett for oss å si hva de skulle være basert på så lite info. 

Han er ferdig med barn, men hun vil ha barn en gang, sier han til meg.

Ts

Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han er ferdig med barn, men hun vil ha barn en gang, sier han til meg.

Ts

Høres jo ikke helt forenelig ut det da.

AnonymBruker
Skrevet

Dette angår da ikke deg. 

Anonymkode: 81112...db4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette angår da ikke deg. 

Anonymkode: 81112...db4

Så du mener jeg har ikke lov til å undre meg over hvorfor en ung søt 22 år gammel jente blir sammen med en fyr som er over dobbelt så gammel, og overhodet ingenting å se på.

Han skjønner det ikke selv engang...

Nei jeg er ikke misunnelig.

Ts

• Liker 7
Gjest Alterego666
Skrevet

Hva ser han i henne? Jeg forutsetter her at han ikke er sammen med henne fordi det er en egoboost at han kan bli sammen med en attraktiv 22-åring.

Skrevet
Alterego666 skrev (8 timer siden):

Hva ser han i henne? Jeg forutsetter her at han ikke er sammen med henne fordi det er en egoboost at han kan bli sammen med en attraktiv 22-åring.

Høres nesten sånn ut😉. Blir vel nytt barnekull snart. 

AnonymBruker
Skrevet

Å du er sjalu på kompisen din som er sammen med denne jenta på 22. Jeg kan trøste deg med at dette ikke kommer til å være for evig tid, alders forskjellen er for stor.

Jeg nærmer meg 50 selv og har hatt noen flørter,runder med jenter på rundt 20.  Han kommer til å bli lei av umodne jenter han også.

Anonymkode: be7f4...8fe

Skrevet

Gammal gris + golddigger er en velkjent kombo. Er du rik nok og berømt nok, kan du tydeligvis få hvem du vil uansett hvordan du ser ut. Men kompisen din er vel verken berømt eller spesielt rik, så mulig hun har litt daddy issues, som du sier? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (13 timer siden):

Først og fremst Sex siden konen mistet sexlysten og det var derfor han gikk fra henne.

Nå er har han blitt glad i henne 22 åringen

ts.

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Er det daddy issues?

Jepp.

Han, som blir kjæreste med en kvinne som er så mye yngre enn han, viser at han ikke evner å sette seg inn i at hun har slike problemer. Hadde han klart det, så hadde han avvist henne.

Og det du sier om at kona mistet lysten på han, henger sammen med det igjen.

Noe sier meg at denne fyren har vokst opp enten uten far, eller med en dårlig far, og så mangler han grunnleggende kunnskap om, og respekt for kvinner.

Og så finner han sammen med kvinner som mangler den samme respekten for kvinner (les; for seg selv).

• Liker 1
Skrevet

Så du mener jeg har ikke lov til å undre meg over hvorfor en ung søt 22 år gammel jente blir sammen med en fyr som er over dobbelt så gammel, og overhodet ingenting å se på.

Han skjønner det ikke selv engang...

Nei jeg er ikke misunnelig.

Ts

Tja.

I mine veldig unge dager ble jeg merkelig nok sammen med et par - og da særskilt en jeg virkelig overhodet ikke vil vedkjenne meg 🙈

Høres jo helt banalt ut, men endel har jo dårlig selvbilde/selvtillit og tenker at «om noen er interessert i meg så burde jeg vel prøve».

Sånn tenkte jeg delvis ubevisst. Den ene bedrev også mye press, og skjenket meg dritings på fest.

Det ble litt (ekkel for meg, selv om jeg jo ellers synes han var både smart og snill, jeg bare var IKKE tiltrukket en plass) klining. Våkner opp, og da er vi liksom kjærester. Foran alle hans venner. 

Så jeg turte ikke avvise på en kjip måte, og håpte det skulle gå seg til. Gjorde ikke det. Og han var typen som maste/presset/overtalte/ikke tok to nei for et nei. Så man bare gav opp på et underlig vis.

Men etter ham satte jeg klokkeklare grenser. 

I ettertid har det vist seg at endel venninner var helt like i alderen tenår - midten av 20-årene. De bare gav etter/tok initiativ til ting på grunn av dårlig selvbilde/selvtillit uten å ha helt selvinnsikt på atferden. 

AnonymBruker
Skrevet
~ m a u d e ~ skrev (3 minutter siden):

Jepp.

Han, som blir kjæreste med en kvinne som er så mye yngre enn han, viser at han ikke evner å sette seg inn i at hun har slike problemer. Hadde han klart det, så hadde han avvist henne.

Og det du sier om at kona mistet lysten på han, henger sammen med det igjen.

Noe sier meg at denne fyren har vokst opp enten uten far, eller med en dårlig far, og så mangler han grunnleggende kunnskap om, og respekt for kvinner.

Og så finner han sammen med kvinner som mangler den samme respekten for kvinner (les; for seg selv).

For en haug med sprøyt 😂

Nok en internett-psykolog på KG. 

Anonymkode: aea45...067

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Unge jenter i 20 årene er kåte 24/7, og de fleste menn bryr seg ikke om noe annet enn sex. I hans øyne vin/vin… for nå. Men når hun blir 15 år eldre og i sitt beste alders blir han en gamle mann med hengende baller, slik at han blir dumpet og ender opp med INGEN. Vin/vin for eks konaen :) 

Anonymkode: c0d1a...05d

AnonymBruker
Skrevet

Hun er søt, slank og smekker og jeg forstår ikke hvorfor hun har valgt en mann på 49 år med kulemage, skallet og brune tenner etter mange år med snusbruk. Ikke har han mange penger heller.

Er det daddy issues?

Hun synes visst det er litt flaut å være sammen med en såpass voksen mann, så hun vil ikke introdusere ham for sine venner enda.

Aldersshaming er bare tragisk, spesielt når du i tillegg skal sammenligne dem med utseende. Takk og lov for at det finnes noen som driter i det iallfall. Men altfor få, flere skulle vært sånn.

Og ja, jeg støtter like mye at ei kvinne på 49 finner en mann i 20-årene også, på samme måte som en mann på 49 år bør kunne være sammen med ei i 20-årene uten å bli angrepet, hetset og sett på som dritt. 

Er helt sykt hvordan samfunnet er blitt så mye mer fordomsfullt og konservativt i mangel på bedre ord, sammenlignet med 1990-tallet og tidlig 2000-tallet. 

Anonymkode: bda60...6f1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

For en haug med sprøyt 😂

Nok en internett-psykolog på KG. 

Anonymkode: aea45...067

Var det så morsomt eller kontroversielt å snakke om daddy issues altså? ;) 

Anonymkode: cd606...6bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...