AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 Hei og hopp. Gutt25 her, dater en jente som sier at hun liker meg, men at hun trenger tid til å finne ut av noen ting først, før hun kan lande.... slik har det stått på i snart 3 månender, vi har datet i 4mnd, så det meste av tida har hun vel vært usikker på meg, selvom hun sier at hun liker meg og er glad i meg. Hun vet at jeg vil mere med henne, selvom jeg ikke maser på henne. Det blir bare litt kyssing inntil videre. Mitt spm er: er det innafor at jeg dater andre damer samtidig som hun prøver å finne ut av de tingene hun trenger å finne ut av? slik at jeg ikke satser alt på et brett? på den måten blir det jo ikke så vondt hvis hun finner ut av at det ikke skal være oss? hun holder selv ikke på med andre, og har sagt at hun synes det er rart hvis jeg gjør det. Hun presenterer meg som kjæresten hennes overfor venninner og familie, men føler meg egt mer singel enn i forhold. Kan man date andre damer i en slik situasjon, nå som samfunnet åpner opp igjen og studiestarten igjen står for døra, finnes det jo mange fisk i vannet.... Anonymkode: 3ac68...e3e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #2 Skrevet 5. august 2021 Tenker at du ikke er interessert nok i denne damen. Da hadde du ikke tenkt tanken en gang. Anonymkode: 90bc3...ae7 18
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. august 2021 #3 Skrevet 5. august 2021 Om du vil date andre er du ikke interessert nok i henne og bør dermed slutte å date henne for hennes skyld.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tenker at du ikke er interessert nok i denne damen. Da hadde du ikke tenkt tanken en gang. Anonymkode: 90bc3...ae7 jeg er til de grader interessert, men det er ingen vits å kjempe for en sak som er tapt. hvis hun ikke vil, så vil hun ikke, da må man respektere det og gå videre og glemme det. Anonymkode: 3ac68...e3e 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #5 Skrevet 5. august 2021 Hadde jeg vært damen hadde jeg ikke vurdert noe seriøst med deg om du datet andre damer nei. Men det er jo hent opp til deg. Kanskje du kan spørre henne hva hun tenker om det. Men ikke bli sjokkert om hun sier det er ok, men ikke vil ha noe med deg å gjøre etter det. Anonymkode: 85271...bf8 9
Archer Skrevet 5. august 2021 #6 Skrevet 5. august 2021 Selvfølgelig er det greit, hvis hun er så usikker så kanskje det ender med att hun ikke er intressert lenger og da har du lagt all din dyrbare tid på hun mens hun kanskje truffet en annen mann, jeg trur hun driver på sånn att hun treffer flere og vill se ann litt.. mens du bare venter på att hun skall bli din. 8
Svartfugl Skrevet 5. august 2021 #7 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hei og hopp. Gutt25 her, dater en jente som sier at hun liker meg, men at hun trenger tid til å finne ut av noen ting først, før hun kan lande.... slik har det stått på i snart 3 månender, vi har datet i 4mnd, så det meste av tida har hun vel vært usikker på meg, selvom hun sier at hun liker meg og er glad i meg. Hun vet at jeg vil mere med henne, selvom jeg ikke maser på henne. Det blir bare litt kyssing inntil videre. Mitt spm er: er det innafor at jeg dater andre damer samtidig som hun prøver å finne ut av de tingene hun trenger å finne ut av? slik at jeg ikke satser alt på et brett? på den måten blir det jo ikke så vondt hvis hun finner ut av at det ikke skal være oss? hun holder selv ikke på med andre, og har sagt at hun synes det er rart hvis jeg gjør det. Hun presenterer meg som kjæresten hennes overfor venninner og familie, men føler meg egt mer singel enn i forhold. Kan man date andre damer i en slik situasjon, nå som samfunnet åpner opp igjen og studiestarten igjen står for døra, finnes det jo mange fisk i vannet.... Anonymkode: 3ac68...e3e Jeg tror ikke det blir mindre vondt for deg om du holder på med andre og hunfinner ut at hun ikke vil noe med deg likevel. Å date flere blir nok mer stress enn bra for deg, tror jeg da. Spørsmålet er vel heller hvor lengedu bør være villig til å vente på at hun bestemmer seg. Jeg synes også det er rart at hun presenterer deg som kjæresten til andre. Har du spurt henne om det? 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #8 Skrevet 5. august 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde jeg vært damen hadde jeg ikke vurdert noe seriøst med deg om du datet andre damer nei. Men det er jo hent opp til deg. Kanskje du kan spørre henne hva hun tenker om det. Men ikke bli sjokkert om hun sier det er ok, men ikke vil ha noe med deg å gjøre etter det. Anonymkode: 85271...bf8 jeg spurte henne om det og som jeg skrev innledningsvis så var hun i mot det.... vi har fortsatt datingen etter dette også Anonymkode: 3ac68...e3e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #9 Skrevet 5. august 2021 Når du må spørre fremmede på nett om dette, og ikke dama det gjelder direkte, så vet du jo at svaret er nei.... Anonymkode: b89df...74b 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #10 Skrevet 5. august 2021 1 minutt siden, Archer said: Selvfølgelig er det greit, hvis hun er så usikker så kanskje det ender med att hun ikke er intressert lenger og da har du lagt all din dyrbare tid på hun mens hun kanskje truffet en annen mann, jeg trur hun driver på sånn att hun treffer flere og vill se ann litt.. mens du bare venter på att hun skall bli din. hun treffer ikke noen annen at the moment (sier hun ihvertfall), og hun har ikke datet noen på flere år (sier hun) Anonymkode: 3ac68...e3e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #11 Skrevet 5. august 2021 Helt klart innafor å date noen andre nå hun ikke greier å bestemme seg. Jeg ville tolket henne som at hun ikke er nok interessert. Anonymkode: fa0e4...dcd 4
Archer Skrevet 5. august 2021 #12 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): hun treffer ikke noen annen at the moment (sier hun ihvertfall), og hun har ikke datet noen på flere år (sier hun) Anonymkode: 3ac68...e3e Hun sier det ja, ikke vær naiv. 1
Pikaboo Skrevet 5. august 2021 #13 Skrevet 5. august 2021 Høres ut som hun holder på deg i påvente av noe bedre. Dere har datet fire måneder og kjenner hverandre godt. Gå videre. Er ingen vits å satse på sånn som det der, at det er hun som er premien og du må gå rundt å være usikker på om du er bra nok. Blir ulik maktbalanse. Si du respekterer at hun er usikker og at da må du nok få gå videre 3
Loff77 Skrevet 5. august 2021 #14 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hei og hopp. Gutt25 her, dater en jente som sier at hun liker meg, men at hun trenger tid til å finne ut av noen ting først, før hun kan lande.... slik har det stått på i snart 3 månender, vi har datet i 4mnd, så det meste av tida har hun vel vært usikker på meg, selvom hun sier at hun liker meg og er glad i meg. Hun vet at jeg vil mere med henne, selvom jeg ikke maser på henne. Det blir bare litt kyssing inntil videre. Mitt spm er: er det innafor at jeg dater andre damer samtidig som hun prøver å finne ut av de tingene hun trenger å finne ut av? slik at jeg ikke satser alt på et brett? på den måten blir det jo ikke så vondt hvis hun finner ut av at det ikke skal være oss? hun holder selv ikke på med andre, og har sagt at hun synes det er rart hvis jeg gjør det. Hun presenterer meg som kjæresten hennes overfor venninner og familie, men føler meg egt mer singel enn i forhold. Kan man date andre damer i en slik situasjon, nå som samfunnet åpner opp igjen og studiestarten igjen står for døra, finnes det jo mange fisk i vannet.... Anonymkode: 3ac68...e3e Kan du ikke si at hun får 2 mnd feks så begynner du å date andre også 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #15 Skrevet 5. august 2021 Just now, Loff77 said: Kan du ikke si at hun får 2 mnd feks så begynner du å date andre også har tenkt tanken, men da presser jeg jo henne, og det gir ihvertfall rom for romantikk tenker jeg. Anonymkode: 3ac68...e3e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #16 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): jeg er til de grader interessert, men det er ingen vits å kjempe for en sak som er tapt. hvis hun ikke vil, så vil hun ikke, da må man respektere det og gå videre og glemme det. Anonymkode: 3ac68...e3e Nei. Hadde du vært interessert i henne, hadde du ikke vurdert å date andre;) Anonymkode: bc973...0f1 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #17 Skrevet 5. august 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei. Hadde du vært interessert i henne, hadde du ikke vurdert å date andre;) Anonymkode: bc973...0f1 men forstår du ikke at jeg risikerer at hun bare holder på meg i påvente av noe bedre, og jeg risikerer å sløse bort dyrbar tid på henne til ingen nytte. Anonymkode: 3ac68...e3e 4
GrønnNellik68 Skrevet 5. august 2021 #18 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): jeg er til de grader interessert, men det er ingen vits å kjempe for en sak som er tapt. hvis hun ikke vil, så vil hun ikke, da må man respektere det og gå videre og glemme det. Anonymkode: 3ac68...e3e Da må du gi henne et ultimatum at hun får 1 mnd på å bestemme seg ellers så går du videre. Syns heller ikke du skal date andre mens dere har en greie sammen. Det vil gjøre henne enda mer usikker hvis hun finner ut av det noe hun sannsynligvis gjør. I så fall spør henne om det er greit at du drar på date med andre mens du venter på at hun skal bestemme seg. 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #19 Skrevet 5. august 2021 Snakk med henne... Anonymkode: 384f3...1ea 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #20 Skrevet 5. august 2021 15 minutter siden, Svartfugl said: Jeg tror ikke det blir mindre vondt for deg om du holder på med andre og hunfinner ut at hun ikke vil noe med deg likevel. Å date flere blir nok mer stress enn bra for deg, tror jeg da. Spørsmålet er vel heller hvor lengedu bør være villig til å vente på at hun bestemmer seg. Jeg synes også det er rart at hun presenterer deg som kjæresten til andre. Har du spurt henne om det? hun sier at det er fordi hun vil bli kjent med meg når jeg omgås andre (bla hennes venninner), fordi det ellers bare er oss to når vi er sammen... Anonymkode: 3ac68...e3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå