AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 Hei! Jeg har lenge brukt herbalife shake/proteinpulver og er veldig fornøyd med det, men nå er jeg lei det meste av smakene som selges. Så hvis noen har tips om sunne ting en kan supplere med i shakene for å variere litt mere så hadde jeg blitt glad :-) Dere kan se smakene i nettbutikken jeg pleier å handle produktene mine, i tilfelle dere ikke kjenner herbalife sine shaker, men kjenner smakene fra andre produsenter: https://www.herbalifeshop.no/produkter/herbalife-shake/ På forhånd takk for tips :-) Anonymkode: c4b58...ec4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #2 Skrevet 5. august 2021 Hva med å droppe shake å spise ren mat og drikke vann? Anonymkode: a8cd9...9cd 10
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #3 Skrevet 6. august 2021 Eller så kan du droppe å støtte pyramidespill og heller spise ordentlig, sunn og variert mat Anonymkode: 9201a...462 12
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 Jeg bytter i perioder ut frokost/lunsj med kaffelatte-shaken. Isbiter, vaniljemelk og pulver i blender. Liker smaken og for i meg næring når jeg ikke er sulten. Anonymkode: 80135...3a8
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #5 Skrevet 7. august 2021 Det er ikke sunt, det er er lureri. Spis vanlig sunn mat. Ikke støtt pyramidespill. Anonymkode: a931c...615 9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #6 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (På 5.8.2021 den 22.28): Hva med å droppe shake å spise ren mat og drikke vann? Anonymkode: a8cd9...9cd AnonymBruker skrev (20 timer siden): Eller så kan du droppe å støtte pyramidespill og heller spise ordentlig, sunn og variert mat Anonymkode: 9201a...462 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ikke sunt, det er er lureri. Spis vanlig sunn mat. Ikke støtt pyramidespill. Anonymkode: a931c...615 Hva med å ikke spore av? 😄 jeg forstår jo behovet noen har for å vite bedre enn andre og tro at de sitter på fasiten, men jeg syns at dere kan gå å ta dere en bolle, gjerne med masse sjokoladebiter. Anonymkode: 6e3db...0d2 6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #7 Skrevet 8. august 2021 Hva med å lage gode iskaffer av f.eks den med kaffe eller sjokolade? Pulverkaffe som løses opp i litt vann, shake, evt. kakaopulver og deretter visp opp med melkevisp? Må selv gå på shakes, liker det ikke, men må. Føler med deg 😂 Anonymkode: a6eb6...8eb
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #8 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-7 den 18.28): Hva med å ikke spore av? 😄 jeg forstår jo behovet noen har for å vite bedre enn andre og tro at de sitter på fasiten, men jeg syns at dere kan gå å ta dere en bolle, gjerne med masse sjokoladebiter. Anonymkode: 6e3db...0d2 Er det vanskelig å høre at de valgene du tar ikke kanskje er så veldig lure? Anonymkode: a00ab...309 8
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #9 Skrevet 9. august 2021 Herballife er noe dritt..... Anonymkode: c619e...35b 8
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #10 Skrevet 9. august 2021 Finnes ikke sunt å drikke dette. Mye man går glipp av av næringsstoffer (mat er mer enn fett, proteiner, karbohydrater, vitaminer og mineraler). Anonymkode: c619e...35b 7
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #11 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (På 9.8.2021 den 14.16): Er det vanskelig å høre at de valgene du tar ikke kanskje er så veldig lure? Anonymkode: a00ab...309 Jeg er ikke ts jeg er bare lei av alle som bare mååå komme med råd ingen har bedt om, og som må spore av alle mulige tråder med «visdommen» sin Anonymkode: 6e3db...0d2 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #12 Skrevet 10. august 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er ikke ts jeg er bare lei av alle som bare mååå komme med råd ingen har bedt om, og som må spore av alle mulige tråder med «visdommen» sin Anonymkode: 6e3db...0d2 Heller ikke TS og så hjertens enig. Ingen er så tette at de tror at dette er en magisk kur som kan erstatte all mat livet ut, men kanskje TS trenger de ekstra proteinene uten så mye kalorier eller har en annen grunn til at hen ønsker å bruke slike shakes. Jeg må selv drikke minst én proteinshake per dag grunnet overvektoperasjon til altfor liten magesekk, får i meg en desiliter mat hver 2. time og da får jeg rett og slett ikke i meg nok mat i løpet av en dag uten shaker på grunn av fysisk plassmangel. Likevel opplever jeg stadig folk som kommer med råd av typen "spis en kyllingfilet", noe som ikke hjelper i det hele tatt. Det går an å bare svare på spørsmål uten å komme med bedreviterråd. Sånn ellers har Änglamark (Coop) et økologisk kakaopulver som smaker skikkelig digg, det er perfekt å blande i shaker for enda mer smak. Du kan også blende noen jordbær og mikse i jordbær/vaniljeshakes for en freshere smak. Anonymkode: a6eb6...8eb 2
Gjest 10.54 Skrevet 11. august 2021 #13 Skrevet 11. august 2021 (endret) Det nytter ikke å diskutere med de som er frelst av herballife. Det beste er bare å holde seg langt unna, og håpe at de for guds skyld ikke begynner å prøve å selge deg ting.. Endret 11. august 2021 av 10.54
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #14 Skrevet 11. august 2021 10.54 skrev (3 timer siden): Det nytter ikke å diskutere med de som er frelst av herballife. Det beste er bare å holde seg langt unna, og håpe at de for guds skyld ikke begynner å prøve å selge deg ting.. Nytter tydeligvis ikke å si at folk kan slutte å spore av heller 🙄 Anonymkode: 6e3db...0d2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå