Gå til innhold

blakk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi betaler stort sett hele bryllupet selv og prøver å få til et koslig bryllup som ikke vil ruinere oss. vi har jo ikke mer en 8000 til sammen i månden å leve for, så når regninger og husleie er betalt og litt ting til bryllupet er vi blakke hver måned. det r så slitsomt og kjedelig, men vi skal gifte oss koste hva det vil. Flere som har det slik? :klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest Markblomsten
Skrevet

Vi betaler også hele bryllupet selv, men har heldigvis klart etter beste evne å sette tlside litt penger i en periode før vi ble forlovet også. Så nå håper vi bare vi får et bryllup som blir "helt oss", med de økonomiske rammene vi har å rutte med.

Skrevet

Nei vi har det nok ikke sånn, vi har ca 35000-40000 å leve for i mnd, og bryllupet vårt ble deretter, det vi si at vi trengte ikke å spare på noe, men fikk det drømmebryllupet vi hadde ønsket oss.

Skrevet

Vi betalte "bare" halvparten, men hadde det på samme måten. Det var rimelig tøft i vår, særlig når alle vennene våre planla sydenferie mm og vi ikke kunne være med (vi tok en sykkeltur...). Ikke har vi fått oss noen bryllupsreise heller enda, så vi har litt abstinenser etter å komme oss vekk nå. Og vi sliter fortsatt med noen av utgiftene til bryllupet, så jeg gleder meg til å få det på avstand.

Skrevet

Jepp, vi har det også sånn. Og jeg går ut fra at det blir nesten enda verre, fordi snuppen har akkurat blitt arbeidsledig og vi vet ikke hvor lenge han blir gående før han får ny jobb..

Skrevet

vi har det ikke super-romslig økonomisk nei.

prøver å spare det meste vi kan..

regner jo med at vi må ut med ca 100 000 kr neste år så...

(med reisa og oppholdet i usa)

Skrevet

Jo, vi hadde det (ca) sånn da vi giftet oss for mange, mange år siden ... Men vi valgte et bryllup etter vår lommebok og våre ønsker.

For meg var det viktig å ikke bruke mer penger enn vi hadde - kunne aldri tenkt meg å låne penger til bryllupet. Kunne ikke tenkt meg noe mer tragisk enn å betale på et bryllup i årevis etterpå :forvirret:

Skrevet

Tillater meg å komme med et upopulært forslag: Hva med å vente med bryllup til økonomien er bedre? Vi har ventet i årevis, ikke bare av den grunn, men også derfor.

Gjest Markblomsten
Skrevet

Jeg må nok "dessverre" også si meg enig med Corazon. Vi har også hatt lyst til å gifte oss tidligere, men har utsatt det grunnet begrensede økonomiske vilkår da jeg fremdeles studerte. Da jeg for et år siden var ferdig utdannet begynte vi å sette side litt penger, og nå føler vi altså at vi kan klare å gjennomføre det bryllupet vi vil. Da ble det jammen både forlovelse og iherdig bryllupsplanlegging på meg også :)

Skrevet

mye klokt som blir skrevet her. vi vil ikke vente, vi har planlagt så mye nå... vi får bare gjøre det beste ut av vår lommebok. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...