Gå til innhold

Min mor er hos en mann ingen andre her i familien kjenner.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun er fortsatt gift med min far. Det at hun har kontakt med denne mannen, det liker ikke min far. De har kranglet mye pga dette, men de er fortsatt sammen. Min mor sier at det er en god venn av henne når det blir tatt opp fra andre i familien. Men jeg tenker mitt. Vet jeg ikke har noe med det, men er hun utro? Han bor i en annen by 3 timer unna alle oss. Hun har hatt kontakt med han i snart 1 år (som jeg vet om) og sier hele tiden at de er gode venner. Men hva skjer egentlig her? Hva tenker dere? Synes det er ganske ubehagelig og tenke på at hun er hos en mann vi ikke kjenner eller vet noe om. Tenker på om noe skal skje henne og så er hun 3 timer unna. Hun blir vekk i 1 uke eller en helg omtrent hver gang hun reiser. Min mor er ganske god troende, hun tror alltid godt om folk, og vil gi alle en sjanse. Hun har møtt på noen folk tidligere som ikke var bra. Så jeg er ofte bekymret for henne. Del gjerne deres tanker rundt dette

Anonymkode: d262f...cc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det er en sak mellom din mor og far

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner at du er redd for moren din. Men hun er voksen og gjør nok som hun vil.

Skrevet

Hvor gammel er din mor? 

AnonymBruker
Skrevet
Pillarguri skrev (2 minutter siden):

Hvor gammel er din mor? 

43. Ts

Skrevet (endret)

Blir boende opptil én uke hver gang hun besøker han? 

Én mann hun bare har kjent 1 år, som bor 3 timer unna og som påfører ektemannen og ekteskapet mye sinne og sorg. 

Egentlig irrelevant om de har sex eller ikke. Skammelig hvordan din mor behandler faren din. 

Som de andre på KG ville sagt, DUMP HAN(henne)! 

Endret av herremann
  • Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

43. Ts

Da er hun gammel nok til å vite hva hun holder på med, og hun er for ung til å ha begynnende demens sykdom. Hele greien høres merkelig ut, men det er uansett en sak mellom din mor og din far.  De får ordne opp i dette på egenhånd.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun er fortsatt gift med min far. Det at hun har kontakt med denne mannen, det liker ikke min far.

Dette må være en underdrivelse? Denne setningen alene gjør at jeg nesten ikke tror det du forteller. Jeg ville tro at din far var ganske forbanna og ga henne et ultimatum. Eller så er det en god del faktorer her som ikke er inkludert i innlegget ditt.

Anonymkode: 24c02...f81

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Dette må være en underdrivelse? Denne setningen alene gjør at jeg nesten ikke tror det du forteller. Jeg ville tro at din far var ganske forbanna og ga henne et ultimatum. Eller så er det en god del faktorer her som ikke er inkludert i innlegget ditt.

Anonymkode: 24c02...f81

Alt jeg skriver her er sant. Jeg er enig med deg forsåvidt, men det ser ikke ut som at han gjør noe med det. Han har sagt flere ganger at han ikke liker det. Han vil vel ikke miste henne. Ts

AnonymBruker
Skrevet

At dere barna ikke kjenner ham, stusser jeg ikke på, men hvis din far ikke har truffet ham, er det svært merkelig oppførsel av din mor.

Jeg er i 40-årene og er gift, og jeg hadde ikke "fått lov" til å overnatte i en uke hos en mann som min mann ikke engang har truffet.

Men dette er en sak mellom din far og mor, de har nok mange samtaler og avtaler som du ikke vet om.

Anonymkode: ce42d...41e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...