AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 Gir utseende, adferd eller andre tegn noen hint om de/dere ikke velger å vise det selv? Anonymkode: 014cc...138
SlemUlv Skrevet 5. august 2021 #2 Skrevet 5. august 2021 Nope. Man kan alltids tippe, men bdsmere er helt vanlige mennesker. 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #3 Skrevet 5. august 2021 Ja, ser det i øynene. Sadister er spesielt enkle å kjenne igjen, både menn og kvinner. Subber kan i noen tilfeller være vanskelig å se, men mange av de er ganske åpenbare tilfeller Anonymkode: cb1b4...949 4
Gjest Elder Millennial Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 Nei, egentlig ikke. Tror ikke noen kan se med det blotte øyet hva jeg liker heller🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #5 Skrevet 5. august 2021 Spørsmålet er ikke så off, jeg mener man kan framstå med en dominant eller submissiv personlighet i det daglige, da er det ikke fjernt å lure på om det i det hele tatt sier noe om seksuell adferd også. Det er interessant om personlighet overhodet ikke har noe med seksuelle preferanser å gjøre. Eller et annet eksempel: de som hevder de har gaydar og kan se hvilken seksuell orientering andre har. Kan man ha en i det hele tatt ha en radar for seksuell preferanse? -TS Anonymkode: 014cc...138
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #6 Skrevet 5. august 2021 Nei, det kan ingen. Men kan lett se om de er pistasj. Anonymkode: a2fb0...c77 2
SlemUlv Skrevet 5. august 2021 #7 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Spørsmålet er ikke så off, jeg mener man kan framstå med en dominant eller submissiv personlighet i det daglige, da er det ikke fjernt å lure på om det i det hele tatt sier noe om seksuell adferd også. Det er interessant om personlighet overhodet ikke har noe med seksuelle preferanser å gjøre. Eller et annet eksempel: de som hevder de har gaydar og kan se hvilken seksuell orientering andre har. Kan man ha en i det hele tatt ha en radar for seksuell preferanse? -TS Anonymkode: 014cc...138 Jeg får ofte spørsmål om hvordan jeg kan være submissive, siden jeg har egne meninger og faktisk står for dem 😛 Så det er ikke så lett som man skulle tro.. Bare fordi man kanskje er submissive i sengen, trenger man ikke være det alltid. 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #8 Skrevet 5. august 2021 Nei umulig å se. Jeg har vært med en dominant mann som fwb da jeg er mer sub. I senga funker det perfekt for oss men ellers er han en helt vanlig mann. Kjekk dog, men veldig vanlig ser ikke noe dominante trekk hos han da. Jeg er selvstendig vant til å klare meg selv og kan og være bestemt til vanlig og derfor tror mange jeg er dominant av menn og syns det er noe for dem. Og jeg hadde ikke orket tanken. Da er det deilig å møte en som bare slenger deg rundt og tar for seg og har ett godt tak i meg om jeg skulle "prøve meg på noe". Det å måtte gi fra seg kontrollen fullstendig i senga er så digg. Anonymkode: 329c7...3ec 3
Gjest Elder Millennial Skrevet 5. august 2021 #9 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Spørsmålet er ikke så off, jeg mener man kan framstå med en dominant eller submissiv personlighet i det daglige, da er det ikke fjernt å lure på om det i det hele tatt sier noe om seksuell adferd også. Det er interessant om personlighet overhodet ikke har noe med seksuelle preferanser å gjøre. Eller et annet eksempel: de som hevder de har gaydar og kan se hvilken seksuell orientering andre har. Kan man ha en i det hele tatt ha en radar for seksuell preferanse? -TS Anonymkode: 014cc...138 Jeg hadde ikke kjent igjen en dominant rigger med sans for humor og ufordragelige bunnyer om jeg så hadde snublet over han/hun🤣 kanskje om de gikk rundt med tauet klart, men jeg er neimen ikke sikker på om jeg hadde tatt hintet da heller🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #10 Skrevet 5. august 2021 SlemUlv skrev (43 minutter siden): Jeg får ofte spørsmål om hvordan jeg kan være submissive, siden jeg har egne meninger og faktisk står for dem 😛 Så det er ikke så lett som man skulle tro.. Bare fordi man kanskje er submissive i sengen, trenger man ikke være det alltid. AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Nei umulig å se. Jeg har vært med en dominant mann som fwb da jeg er mer sub. I senga funker det perfekt for oss men ellers er han en helt vanlig mann. Kjekk dog, men veldig vanlig ser ikke noe dominante trekk hos han da. Jeg er selvstendig vant til å klare meg selv og kan og være bestemt til vanlig og derfor tror mange jeg er dominant av menn og syns det er noe for dem. Og jeg hadde ikke orket tanken. Da er det deilig å møte en som bare slenger deg rundt og tar for seg og har ett godt tak i meg om jeg skulle "prøve meg på noe". Det å måtte gi fra seg kontrollen fullstendig i senga er så digg. Anonymkode: 329c7...3ec Jeg er naturlig sub selv, men har mange ganger blitt tatt for å være dominant fordi jeg er selvstendig, tydelig og har lett for å si fra. Det er veldig frustrerende når jeg er på utkikk etter en partner. Havner fort med menn som ønsker en «sterk kvinne». Blir helt kræsj i senga 😅 Må tenke nytt i møte med potensielle menn tenker jeg ☺️ Noen tips? -TS Anonymkode: 014cc...138 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #11 Skrevet 5. august 2021 Elder Millennial skrev (32 minutter siden): Jeg hadde ikke kjent igjen en dominant rigger med sans for humor og ufordragelige bunnyer om jeg så hadde snublet over han/hun🤣 kanskje om de gikk rundt med tauet klart, men jeg er neimen ikke sikker på om jeg hadde tatt hintet da heller🤣🤣 😅 Anonymkode: 014cc...138
Gjest Trøst Skrevet 5. august 2021 #12 Skrevet 5. august 2021 Nei. Men skal ikke mye roting til før det kommer frem.
SlemUlv Skrevet 5. august 2021 #13 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Noen tips? -TS Anonymkode: 014cc...138 Prat sammen 😃 1
juni Skrevet 6. august 2021 #14 Skrevet 6. august 2021 Ikke sjans i havet at jeg hadde gjettet riktig på de jeg har erfaring med! 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #15 Skrevet 6. august 2021 Jeg må ha en dominant mann. Jeg ligger alltid på bunnen (jeg er jo kvinne). Elsker misjonær. Så deilig når jeg wraper leggene rundt han og han... Anonymkode: 6197e...ead 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #16 Skrevet 6. august 2021 Jeg har truffet mange og det gir ingen mening ift utseende hvem som er dominant og ikke. Menn jeg har trodd har vært dominant har vært sub og omvendt. Ingen har klart å gjette på forhånd hva jeg er heller. Og de fleste BDSM'ere ser helt ordinære ut. Nesten kjedelige utenom i senga😂 Anonymkode: 006ac...3ee 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #17 Skrevet 6. august 2021 juni skrev (59 minutter siden): Ikke sjans i havet at jeg hadde gjettet riktig på de jeg har erfaring med! AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har truffet mange og det gir ingen mening ift utseende hvem som er dominant og ikke. Menn jeg har trodd har vært dominant har vært sub og omvendt. Ingen har klart å gjette på forhånd hva jeg er heller. Og de fleste BDSM'ere ser helt ordinære ut. Nesten kjedelige utenom i senga😂 Anonymkode: 006ac...3ee Så må man ha flaks da for å treffe en match om man ikke bruker datingsider der man er åpne om det? Helt merkelig egentlig 😊 Hvordan skal man da matche? Hvor mange frosker skal man kysse før man finner en som kaster deg ned på senga, holder deg fast og nekter deg å komme 😅 TS Anonymkode: 014cc...138 1
SlemUlv Skrevet 6. august 2021 #18 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så må man ha flaks da for å treffe en match om man ikke bruker datingsider der man er åpne om det? Helt merkelig egentlig 😊 Hvordan skal man da matche? Hvor mange frosker skal man kysse før man finner en som kaster deg ned på senga, holder deg fast og nekter deg å komme 😅 TS Anonymkode: 014cc...138 Kommunikasjon. De aller fleste som er interessert i bdsm, vet hvor viktig kommunikasjon er, så de vil være åpne og ærlig om dette, og prate om likes/dislikes/grenser osv. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #19 Skrevet 6. august 2021 SlemUlv skrev (Akkurat nå): Kommunikasjon. De aller fleste som er interessert i bdsm, vet hvor viktig kommunikasjon er, så de vil være åpne og ærlig om dette, og prate om likes/dislikes/grenser osv. Når man endelig har matchet ja. Men før det? Nåla i høystakken 😌 Anonymkode: 014cc...138
SlemUlv Skrevet 6. august 2021 #20 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når man endelig har matchet ja. Men før det? Nåla i høystakken 😌 Anonymkode: 014cc...138 Igjen, kommunikasjon. Vær åpen om hva du søker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå