AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 Nå har naboen hørt meg 3 ganger, og han skal påpeke det hver gang han ser meg. Jeg blir flau. Hva skal jeg gjøre med dette? Anonymkode: ec6b8...3c5
Gjest Elder Millennial Skrevet 5. august 2021 #2 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå har naboen hørt meg 3 ganger, og han skal påpeke det hver gang han ser meg. Jeg blir flau. Hva skal jeg gjøre med dette? Anonymkode: ec6b8...3c5 Bytte nabo? 😅🤭
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #3 Skrevet 5. august 2021 Bor du i enebolig/rekkehus/leilighet? Anonymkode: 2ebd2...c1d
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 Jo, det gjør du. Greit nok at å lage litt lyder er nesten uungåelig, men å stønne så høyt at naboen hører er noe absolutt alle (som ikke har nedsatt hjernefunksjon/skade) klarer. Når det er sagt så kan naboen holde munnen sin - så lenge du ikke hyler på fullt volum så er det greit synes jeg. Anonymkode: 5f231...7fe 13
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #5 Skrevet 5. august 2021 Elder Millennial skrev (2 minutter siden): Bytte nabo? 😅🤭 Har ikke tenkt til å flytte 😅 Anonymkode: ec6b8...3c5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #6 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bor du i enebolig/rekkehus/leilighet? Anonymkode: 2ebd2...c1d Rekkehus Anonymkode: ec6b8...3c5
Gjest Elder Millennial Skrevet 5. august 2021 #7 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ikke tenkt til å flytte 😅 Anonymkode: ec6b8...3c5 Blir mye doggy og skriking i puta fremover da kanskje 😅 Det finnes sånne lyddempende plater du kan henge på veggene, egentlig så vil det hjelpe å henge noe på veggene uansett om det et litt tomt der nå.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #8 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jo, det gjør du. Greit nok at å lage litt lyder er nesten uungåelig, men å stønne så høyt at naboen hører er noe absolutt alle (som ikke har nedsatt hjernefunksjon/skade) klarer. Når det er sagt så kan naboen holde munnen sin - så lenge du ikke hyler på fullt volum så er det greit synes jeg. Anonymkode: 5f231...7fe Jeg føler ikke at jeg hyler. 😅 Men å kontrollere det når orgasmen er på vei/kommer blir helt umulig for meg. Har prøvd. Ts Anonymkode: ec6b8...3c5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #9 Skrevet 5. august 2021 Du spør hva du skal gjøre med dette? Du sier det er ukontrollert, så du klarer ikke å slutte med det. Du sier du ikke vil flytte. Du kan ikke styre hva naboen sier. Ergo er det ikke en dritt du kan gjøre. Anonymkode: 38be2...ec2 7
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #10 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nå har naboen hørt meg 3 ganger, og han skal påpeke det hver gang han ser meg Tipper han er singel og at dette er det nærmeste han kommer sex. Eller at han er i et forhold der tørken driver han til vanvidd når han hører deg. Du skal ikke gjøre noe som helst med dette annet enn å ignorere naboen din. Anonymkode: 09f0d...65d 7
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #11 Skrevet 5. august 2021 Elder Millennial skrev (2 minutter siden): Blir mye doggy og skriking i puta fremover da kanskje 😅 Det finnes sånne lyddempende plater du kan henge på veggene, egentlig så vil det hjelpe å henge noe på veggene uansett om det et litt tomt der nå. Ja, får holde puta forran ansiktet 😂 Takk for tips 😅 Ts Anonymkode: ec6b8...3c5
Jentegutt Skrevet 5. august 2021 #12 Skrevet 5. august 2021 Tipper han ligger å runker mens han hører på deg, det hadde jeg gjort, ikke bry deg om nabo, vær deg selv, nyt🥰 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #13 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nå har naboen hørt meg 3 ganger, og han skal påpeke det hver gang han ser meg. Jeg blir flau. Hva skal jeg gjøre med dette? Anonymkode: ec6b8...3c5 Stønn ut Gubba noa i stedet for? Eller Caramba? Anonymkode: f3498...02b
Gjest Elpapi39 Skrevet 5. august 2021 #14 Skrevet 5. august 2021 Sett på musikk litt høyt, så døver det skrikene... funka når vi bodde i blokk.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #15 Skrevet 6. august 2021 Inviter naboen med 😊 Anonymkode: c912a...41e 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #16 Skrevet 6. august 2021 Stapp inn en solid gagball. Anonymkode: 584ed...be5 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #17 Skrevet 6. august 2021 Joda, du klarer nok fint å kontrollere deg. Bodde med ei som mente det samme, og sa at jeg var sjalu/kjedelig siden kjæresten og jeg var stille for høflighetens skyld. Samtidig måtte jeg rømme leiligheten om hun hadde menn på besøk. Folk som dere er jævlig ekle. Anonymkode: 992a3...375 10
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #18 Skrevet 6. august 2021 Allså, hører naboen din deg... Blir ikkje partner din hørsel skada? Anonymkode: 23414...85b 6
Bamseklemmer Skrevet 6. august 2021 #19 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (På 5.8.2021 den 19.32): Nå har naboen hørt meg 3 ganger, og han skal påpeke det hver gang han ser meg. Jeg blir flau. Hva skal jeg gjøre med dette? Anonymkode: ec6b8...3c5 Jeg har nok heller holdt klokelig kjeft enn å påpeke det til deg... Mye bedre å høre på godlyder enn kjefting og fyllefester iallefall. Jeg har selv bitt hull i mang ei hodepute og t-skjorter, så det hjelper på lydnivået.. 1
jokke1 Skrevet 7. august 2021 #20 Skrevet 7. august 2021 Jeg ELSKER dette med nåværende kjæreste. Jeg vet at hun klarer å være roligere(sier ikke at du kan det), men når hun slapper helt av og er i situasjonen så er det naturlig for henne å stønne veldig høyt. Supersexy synes jeg. Er ikke mange av de, men det er nydelig når du møter på de tenker ikke at jeg er spesielt "god" på sex, men mer at de har lett for å byte sexen. Skal sies at begge de to jeg tenker på kom lett under vanlig penetrering uten hjelpemidler. Flere ganger. 🤤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå