Gå til innhold

Jeg klarer ikke kontrollere stønning under sex.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har naboen hørt meg 3 ganger, og han skal påpeke det hver gang han ser meg. Jeg blir flau. Hva skal jeg gjøre med dette? 

Anonymkode: ec6b8...3c5

Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå har naboen hørt meg 3 ganger, og han skal påpeke det hver gang han ser meg. Jeg blir flau. Hva skal jeg gjøre med dette? 

Bytte nabo? 😅🤭 

AnonymBruker
Skrevet

Bor du i enebolig/rekkehus/leilighet? 

Anonymkode: 2ebd2...c1d

AnonymBruker
Skrevet

Jo, det gjør du.

Greit nok at å lage litt lyder er nesten uungåelig, men å stønne så høyt at naboen hører er noe absolutt alle (som ikke har nedsatt hjernefunksjon/skade) klarer.

Når det er sagt så kan naboen holde munnen sin - så lenge du ikke hyler på fullt volum så er det greit synes jeg.

Anonymkode: 5f231...7fe

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
Elder Millennial skrev (2 minutter siden):

Bytte nabo? 😅🤭 

Har ikke tenkt til å flytte 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bor du i enebolig/rekkehus/leilighet? 

Anonymkode: 2ebd2...c1d

Rekkehus

Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ikke tenkt til å flytte 😅

Blir mye doggy og skriking i puta fremover da kanskje 😅

Det finnes sånne lyddempende plater du kan henge på veggene, egentlig så vil det hjelpe å henge noe på veggene uansett om det et litt tomt der nå. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jo, det gjør du.

Greit nok at å lage litt lyder er nesten uungåelig, men å stønne så høyt at naboen hører er noe absolutt alle (som ikke har nedsatt hjernefunksjon/skade) klarer.

Når det er sagt så kan naboen holde munnen sin - så lenge du ikke hyler på fullt volum så er det greit synes jeg.

Anonymkode: 5f231...7fe

Jeg føler ikke at jeg hyler. 😅 Men å kontrollere det når orgasmen er på vei/kommer blir helt umulig for meg. Har prøvd. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Du spør hva du skal gjøre med dette? Du sier det er ukontrollert, så du klarer ikke å slutte med det. 

Du sier du ikke vil flytte.

Du kan ikke styre hva naboen sier. 

Ergo er det ikke en dritt du kan gjøre. 

Anonymkode: 38be2...ec2

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nå har naboen hørt meg 3 ganger, og han skal påpeke det hver gang han ser meg

Tipper han er singel og at dette er det nærmeste han kommer sex. Eller at han er i et forhold der tørken driver han til vanvidd når han hører deg.
Du skal ikke gjøre noe som helst med dette annet enn å ignorere naboen din. 

Anonymkode: 09f0d...65d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Elder Millennial skrev (2 minutter siden):

Blir mye doggy og skriking i puta fremover da kanskje 😅

Det finnes sånne lyddempende plater du kan henge på veggene, egentlig så vil det hjelpe å henge noe på veggene uansett om det et litt tomt der nå. 

Ja, får holde puta forran ansiktet 😂 Takk for tips 😅 Ts

Skrevet

Tipper han ligger å runker mens han hører på deg, det hadde jeg gjort, ikke bry deg om nabo, vær deg selv, nyt🥰

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Stønn ut Gubba noa i stedet for? Eller Caramba? 

Anonymkode: f3498...02b

Gjest Elpapi39
Skrevet

Sett på musikk litt høyt, så døver det skrikene... funka når vi bodde i blokk. 

AnonymBruker
Skrevet

Inviter naboen med 😊

Anonymkode: c912a...41e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stapp inn en solid gagball. 

Anonymkode: 584ed...be5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Joda, du klarer nok fint å kontrollere deg. Bodde med ei som mente det samme, og sa at jeg var sjalu/kjedelig siden kjæresten og jeg var stille for høflighetens skyld. Samtidig måtte jeg rømme leiligheten om hun hadde menn på besøk. Folk som dere er jævlig ekle.

Anonymkode: 992a3...375

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Allså, hører naboen din deg... Blir ikkje partner din hørsel skada? 

Anonymkode: 23414...85b

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.8.2021 den 19.32):

Jeg har nok heller holdt klokelig kjeft enn å påpeke det til deg... Mye bedre å høre på godlyder enn kjefting og fyllefester iallefall. Jeg har selv bitt hull i mang ei hodepute og t-skjorter, så det hjelper på lydnivået..

• Liker 1
Skrevet

Jeg ELSKER dette med nåværende kjæreste. Jeg vet at hun klarer å være roligere(sier ikke at du kan det), men når hun slapper helt av og er i situasjonen så er det naturlig for henne å stønne veldig høyt. Supersexy synes jeg. Er ikke mange av de, men det er nydelig når du møter på de :) tenker ikke at jeg er spesielt "god" på sex, men mer at de har lett for å byte sexen. Skal sies at begge de to jeg tenker på kom lett under vanlig penetrering uten hjelpemidler. Flere ganger. 🤤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...