AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 Nå ønsker jeg helst ikke svar fra folk som IKKE føler det sånn her.. med mindre man har veldig gode råd å gi. Ikke kritiser og skriv at det er barnslig , PLIS ? 🙂 alle er forskjellige. jeg er 31 år og kanskje mer som 41-51 i hodet 😅 jeg bare rett og slett SØRGER og ja (!!) dere leste riktig ! JEG SØRGER DYPT over at vi alle blir 1 år eldre hele tiden og at jeg vet hvordan vei det går.. jeg er en dyp person på alt annet og har aldri valgt kjærester eller venner utifra utseende . Jeg har heller tatt vare på mobbeoffer som ung og hatt stort sett bare typer som ikke akkurat er den typiske kjekke mann som ‘’alle’’ snur seg etter. MEN at JEG SELV skal bli noe mer gammel enn jeg er nå? Næææi!!! Jeg takler det ikke !! En (altså 1 og IKKE 100) ting som gleder meg i hverdagen veldig mye er å få høre at jeg ser bra ut og at jeg er like pen innvendig. Jeg vil sminke meg uten at masse rynker ødelegger hele resultatet. Jeg vil ha den samme muskel massen rundt skulder partiet og ikke minst kjeve partiet i ansiktet. Nå er alt begynt å bli smalere siden skjelettet er i endring osv... jeg har ikke NOE LYST å se 25 åringer føle seg suuuper bra når de gjør det beste ut av seg selv til foreksempel fest eller 17 mai eller bursdag eller whatever. Da er jeg kanskje 47 år eller 36 år eller uansett🤣 å da skal jeg bare bli enda mer deppa over at jeg aldri skal oppleve det igjen flere ganger i livet . Tenk at jeg skal ALDRI føle meg eller se sååå bra ut noen gang mere 😮😮 ? Virker bare altfor urettferdig og jaaa jeg vet jeg er barnslig ,men nå er det SÅNN DET ER og sånn jeg FØLER det. Noen andre ? Gjerne legg til hvor gammel du selv er når du skriver 😉 god sommer Til alle Anonymkode: 8ed48...be6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #2 Skrevet 5. august 2021 Jeg synes det er verre når man IKKE blir et år eldre for hvert år…. Anonymkode: f5dcd...d70 7
Gjest Mr Bergen Skrevet 5. august 2021 #3 Skrevet 5. august 2021 Jeg synes også alle fødselsdager etter jeg ble 30 har vært gufne. Men trøsten er jo at vi alle blir eldre og at vi kun har dette ene livet som vi må prøve gjøre det beste ut av. Jada, svaret er litt tørt og "besserwisser", men et faktum. Heller ett år eldre enn ende i kiste/urne Hilsen en på 43 år
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes det er verre når man IKKE blir et år eldre for hvert år…. Anonymkode: f5dcd...d70 Ja sant så sant ! 👍 Anonymkode: 8ed48...be6 1
Perleugla Skrevet 5. august 2021 #5 Skrevet 5. august 2021 Alternativet til å bli et år eldre er jo å ikke bli det. DET er i hvert fall et elendig alternativ. 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #6 Skrevet 5. august 2021 Mr Bergen skrev (1 time siden): Jeg synes også alle fødselsdager etter jeg ble 30 har vært gufne. Men trøsten er jo at vi alle blir eldre og at vi kun har dette ene livet som vi må prøve gjøre det beste ut av. Jada, svaret er litt tørt og "besserwisser", men et faktum. Heller ett år eldre enn ende i kiste/urne Hilsen en på 43 år Mr Bergen skrev (1 time siden): Jeg synes også alle fødselsdager etter jeg ble 30 har vært gufne. Men trøsten er jo at vi alle blir eldre og at vi kun har dette ene livet som vi må prøve gjøre det beste ut av. Jada, svaret er litt tørt og "besserwisser", men et faktum. Heller ett år eldre enn ende i kiste/urne Hilsen en på 43 år Hehehe! Samme svaret fra dere begge to. Vet alternativet er å dø, men jeg lurer på om det kanskje er det at jeg netopp føler meg mer levende som ung når jeg ser i speielen og at jeg egentlig bare vil føle meg levende død (altså ikke bokstavelig ) når alt bare henger i trynet osv ... når jeg ser på bilder fra jeg var 18-25 foreksempel så syntes jeg at jeg ser så LEVENDE ut .!! Hele meg ser så glad ut og har en helt annen energisk og barnslig utstråling da . Syntes jeg allerede begynner å mangle den gnisten i øynene og huden /håret osv.. jeg må vel bare venne meg til det rett og slett at uansett om jeg fortatt føler meg som en 20 åring i kroppen så vil aldri det ytre matche det jeg føler inni meg . Sikkert en vanesak som nevnt... takk for svaret 🥰 Anonymkode: 8ed48...be6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #7 Skrevet 5. august 2021 Jeg synes ikke det er gøy med kroppslig forfall. Men, synes det er så mange som ikke får oppleve å bli gamle at jeg heller prøver å tenke at jeg er heldig for hver bursdag jeg får feire. Man burde kanskje heller tenke at man har «39 års livserfaring» enn at man er «39 år gammel». Så kan man heller beundre de med 75 års livserfaring i stedet for å tenke at de er gamle. Anonymkode: 50f70...f71 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #8 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg synes ikke det er gøy med kroppslig forfall. Men, synes det er så mange som ikke får oppleve å bli gamle at jeg heller prøver å tenke at jeg er heldig for hver bursdag jeg får feire. Man burde kanskje heller tenke at man har «39 års livserfaring» enn at man er «39 år gammel». Så kan man heller beundre de med 75 års livserfaring i stedet for å tenke at de er gamle. Anonymkode: 50f70...f71 ❤️❤️❤️ 👍👍👍 😄 Anonymkode: 8ed48...be6
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 5. august 2021 #9 Skrevet 5. august 2021 (endret) Nei. Hva nytter vel det? Jeg er 63 år gammel den ene dagen, huff.. og så er jeg 63 år ung og sprek og flott neste dag 😂 Endret 5. august 2021 av Hvemsomhelst
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #10 Skrevet 5. august 2021 Du syns du er gammel, fordi du alltid er på ditt gamleste. Men hva syns en 90-åring om alderen din? Mest sannsynlig at du er ung til sånn 70. tenk som en 90-åring Anonymkode: ae587...e76 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #11 Skrevet 5. august 2021 Nei. Flere av mine nærmeste venner er blitt revet bort i ung alder og det er mye mer trist å ikke skulle få oppleve å bli eldre. Anonymkode: 365c8...34c 3
Jegern Puahate Skrevet 5. august 2021 #12 Skrevet 5. august 2021 Alder er irrelvant for meg, jeg måler mitt liv etter den nådeløse Norwood skalen. Jeg er nå på stadie 3, så mitt liv nærmer seg slutten. 2
Nowayback Skrevet 5. august 2021 #13 Skrevet 5. august 2021 Jegern Puahate skrev (8 minutter siden): Alder er irrelvant for meg, jeg måler mitt liv etter den nådeløse Norwood skalen. Jeg er nå på stadie 3, så mitt liv nærmer seg slutten. Skalaen passer ikke mitt hårtap, men jeg har nok mindre enn deg. Rimelig snålt å basere livet på egen hårmanke. Hvis du er opptatt av å beholde håret, kan du jo prøve minoxidil (recrea forte), eller finasterid? Men dette vet du sikkert mye om allerede.
Jegern Puahate Skrevet 5. august 2021 #14 Skrevet 5. august 2021 1 minutt siden, Pappadrømmen said: Skalaen passer ikke mitt hårtap, men jeg har nok mindre enn deg. Rimelig snålt å basere livet på egen hårmanke. Hvis du er opptatt av å beholde håret, kan du jo prøve minoxidil (recrea forte), eller finasterid? Men dette vet du sikkert mye om allerede. De produktene er ikke bra nok til at det verdt brydderiet, pengene eller bivirkningene. Jeg kjører heller hodeplagg, toppik og strategisk plassering i mørke kroker så ikke skarpt lys reflekteres fra hodebunnen. Noen synes kanskje dette er snålt, men husk: The only care that matters is hair care. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #15 Skrevet 5. august 2021 Nei 😁 Hvorfor det? Anonymkode: 45a85...0c1
Eeemil Skrevet 5. august 2021 #16 Skrevet 5. august 2021 Ja, egentlig så gjør jeg det! Nå som jeg er i 40-årene ser med egne øyne at verden forandrer seg. Aller helst skulle ingen ha blitt en dag eldre og vi skulle hatt det gøy for alltid. Tror at trikset er å ikke henge seg for mye opp i eget utseende. Inni oss er vi alltid 19 år (og noen ganger 4). 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #17 Skrevet 7. august 2021 Eeemil skrev (På 6.8.2021 den 1.42): men Ja, egentlig så gjør jeg det! Nå som jeg er i 40-årene ser med egne øyne at verden forandrer seg. Aller helst skulle ingen ha blitt en dag eldre og vi skulle hatt det gøy for alltid. Tror at trikset er å ikke henge seg for mye opp i eget utseende. Inni oss er vi alltid 19 år (og noen ganger 4). Fineste svaret av alles 🙂 nå følte jeg ikke at jeg er den ‘’eneste’’ som IKKE liker denne forandringen. Vil jo ikke dø selv -om det er en stor kamel for MEG å svelge dette med aldring 😅 begynte å føle meg som den enste her. Føler åsså dette med at verden forandrer seg veldig... -TS Anonymkode: 8ed48...be6 1
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 7. august 2021 #18 Skrevet 7. august 2021 Pappadrømmen skrev (På 6.8.2021 den 1.33): Skalaen passer ikke mitt hårtap, men jeg har nok mindre enn deg. Rimelig snålt å basere livet på egen hårmanke. Hvis du er opptatt av å beholde håret, kan du jo prøve minoxidil (recrea forte), eller finasterid? Men dette vet du sikkert mye om allerede. Jeg har hørt mye om menn og hår, for mange sliter jo med følelser rundt det. Dere vet jo at det er veldig forskjellig? Min ex-svigerfar ble 85, og hadde tykt, hvitt hår helt til slutt. Han lignet på en gammel indianerhøvding fra en film. Var egentlig en skikkelig tøff gammel skogsarbeider. Min far mistet håret da han ble 24, men før det hadde han tykt hår med krøller.Jeg tror han sørget over det. Jeg husker en del mer og mindre vellykkede tupéer 😂 han skyldte litt på at han brukte hjelm på jobb. Sønnen min har rundet 40, og har lite hår igjen. Han bryr seg ikke. Menn er menn, flotte både med og uten hårmanke 😀
Nowayback Skrevet 8. august 2021 #19 Skrevet 8. august 2021 Hvemsomhelst skrev (På 2021-8-7 den 7.02): Jeg har hørt mye om menn og hår, for mange sliter jo med følelser rundt det. Dere vet jo at det er veldig forskjellig? Min ex-svigerfar ble 85, og hadde tykt, hvitt hår helt til slutt. Han lignet på en gammel indianerhøvding fra en film. Var egentlig en skikkelig tøff gammel skogsarbeider. Min far mistet håret da han ble 24, men før det hadde han tykt hår med krøller.Jeg tror han sørget over det. Jeg husker en del mer og mindre vellykkede tupéer 😂 han skyldte litt på at han brukte hjelm på jobb. Sønnen min har rundet 40, og har lite hår igjen. Han bryr seg ikke. Menn er menn, flotte både med og uten hårmanke 😀 Litt kjipt er det jo, men er lite å gjøre med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå