Gå til innhold

Får dere hjelp økonomisk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi trodde ikke det, men når selskapet var over og regningen på maten kom ville foreldrene mine betale en stor del. Kjempekoselig!

Skrevet

Mine foreldre sa tidlig at de ville betale for bryllupet.

Hadde blitt en helt annen feiring hvis vi skulle betalt det selv...

Gjest Markblomsten
Skrevet

Vi betaler selv, og synes det er helt greit da foreldre ikke er så bra stilt økonomisk. Da får vi jo også vår fest på alle mulige måter :)

Skrevet

Vi fikk hele bryllupet av våre foreldre, og ble utrolig takknemlige for det.

Skrevet

Vi betalte for alt selv etter eget ønske, men vi fikk ganske mye penger etter bryllupet til å bruke på bryllupsreisen. Vi visste at vi kom til å få disse pengene på forhånd.

Vi ønsket ikke økonomisk hjelp da vi tjener ganske bra selv, og da vi ønsket å bestemme alt selv.

Skrevet

Vi betalte halvparten selv, og foreldrene våre delte på den andre halvparten. Dvs, foreldrene våre betalte alt som hadde med festen å gjøre, mens vi betalte alle trykksaker, klær, frisør og blomster osv.

Skrevet

Vi skal betale alt selv. Bryllupet blir også deretter.

Skrevet

Mamma og pappa vil betale "halve" selskapet, sånn som Iselin beskriver..hans foreldre vet jeg ikke, regner ikke med noe derfra, de er bønder og har nettopp bygd nytt fjøs osv..

Vi betaler nok resten selv, blir nok det med klær, trykksaker, fotografering/takkekort og bryllupsreise ++.. Har aldri spurt mamma og pappa om hjelp, de foreslo det selv, ville aldri mast om det..men siden vi er så unge forstår de vel at det er kjekt med litt hjelp.. :hjerte: mamma og pappa :hjerte:

Skrevet

Vi betalte alt selv, men fikk noen småting av foreldrene våre.

Skrevet

av foreldere hans får vi 15 000 kr

og mine skal dekke middagen i New York (+ at de faktisk reiser over..noe som i seg selv koster litt.. forelderene hans kommer ikke)

vi blir ca 10 personner som skal ha middag i new york..så det kommer vel på noen tusen den..

er veldig glad for den støtten vi får..

Skrevet

Vi betalte alt selv. Ingen av foreldrene våre har særlig god råd. De er minstepensjonist og uføretrygdet.

Skrevet

Vi skal dele det på tre. Mine foreldre, hans foreldre og oss. :)

Skrevet

Vi skal betale alt selv. Også skal foreldrene våre hjelpe oss med praktiske ting i stede. Bake, lage hjemmelaget tyttebærlikør, pynte i lokalet osv.

Vi har valgt å gjøre det slik fordi vi tjener mye bedre enn foreldrene våre.

Også slipper vi å ta hensyn til deres ønsker om hvem som skal inviteres... gamle tanter som vi aldri ser blir ikke invitert!!!

Skrevet

Mamma har insistert på å betale bordpynten, resten av bryllupet finansierer vi sjølv.

Skrevet

Begge våres foreldre betalte for hele bryllupet så vi var veldig heldige :)

Skrevet

Vi betalte alt selv, og ville hatt samme opplegg selv om vi hadde fått hjelp.

Skrevet

Synes det er helt absurd å gifte seg dersom man ikke en gang er så voksen at man ikke ville finne på å ta i mot penger fra foreldre.

Jeg har sagt konsekvent nei til å motta penger fra foreldre i årevis før vi giftet oss..

Etter min mening er det det voksne gjør. Bare barn tar i mot penger på det viset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...