Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror det må være noe sånt. Han er gretten og sur og ja alt er feil, mutt som bare det. Noen tips?

Anonymkode: 9c2f3...dd8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han finner deg ikke attraktiv lengre..

Anonymkode: 1ddca...508

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje. Eller så er han bare en kjip type. Jeg hadde ikke giddet.

Anonymkode: c629e...8ed

AnonymBruker
Skrevet

Hva f******n? Han er like glad i meg enda, han er flink til å vise at han er glad i meg, men han er bare litt mer stille enn vanlig, jeg ba om tips i forhold til overgangsalder hos menn , så kommer dere med andre ting. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dump ham! Livet er for kort til å leve med noen som er gretne og har humørsvingnigger.

Anonymkode: 1a1d0...af8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at menn kommer i overgangsalderen da de får en midtlivskrise.

De ser at de har est ut og desperat prøver å ta ungdommen tilbake ved å begynne å trimme, sykle Birken, bytte ut kona og den gamle bilen til noe som er litt freshere, og prøver å få tak i en yngre dame.

Mange kan også bli mutte og sure

Anonymkode: 769df...a21

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror det må være noe sånt. Han er gretten og sur og ja alt er feil, mutt som bare det. Noen tips?

Tror de første prøver å være morsom  og bommer. 

Anonymkode: a18cc...46b

Skrevet

Jeg tror ikke det har noe med overgangsalder å gjøre.

Han kan være litt sliten og lei av tilværelsen. Jobbsituasjon, sosialt liv og/eller samliv.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Oh yess- +/- 50? Samma her, og det varte noen år. Sliten og trøtt, sur og gretten. for lite testo- men det hjalp ikke med tilskudd for min eks iallfall.... 

Anonymkode: 5cdf3...e4d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oh yess- +/- 50? Samma her, og det varte noen år. Sliten og trøtt, sur og gretten. for lite testo- men det hjalp ikke med tilskudd for min eks iallfall.... 

Anonymkode: 5cdf3...e4d

Jepp, 61 år. 

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Da kjøper de stor motorsykkel og tøffer seg rundt.  Nei, er nok bare en reaksjon på at årene går og at de ikke føler seg helt vellykkede med alt.  Det pleier vel å roe seg litt ned.  De som har en partner i tykt og tynt, som de kan være åpne ned om alt, klarer seg nok best gjennom det.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Dump ham! Livet er for kort til å leve med noen som er gretne og har humørsvingnigger.

Anonymkode: 1a1d0...af8

Høres veldig enkelt ut. Tror du det er så lett å finne ny partner i dagens sjekke verden og litt opp i åra? They are in for A surprise😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...