Gå til innhold

Trenger tips til lydløse sexleketøy, lurer også på hvor du kjøper dine sexleketøy?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal være på familieferie i 2 uker. Trenger lydløst sexleketøy som tar lite plass i bagen og som ikke går på batterier, helst lades. :) Er kvinne

Anonymkode: c8fc9...303

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt med vibrasjon, durer. Spørsmålet er bare hvor mye. Min opplevelse er at det ofte durer mindre enn jeg tror. Vi har nemlig gjort noen lydprøver der en av oss har gått utenfor soverommsdøren for å lytte og mye overraskende mye høres ikke gjennom en dør/vegg. 😉

Jeg liker we-vibe chorus. Den er ganske stille. Og dessuten har den fjernkontroll… (Jepp, fantasien kan foreslå mange muligheter her.) Jeg har skrevet en anmeldelse av den her. Men, hvis dere ikke går for ting som durer, så finnes det mange typer vaginal-kuler f.eks. sånne der kuler er inni andre kuler og lager sånn kilen følelse mens du går. Og sleeves. Spørs litt hva dere er ute etter og liker. 

Vi har kjøpt fra mange forskjellige butikker på nett. Og alle til nå har vært veldig ryddige. Så min fremgangsmåte er å først finne ut hva vi vil ha, og så finne ut hvor det produktet selges billigst mulig (pris inkl. frakt).

God tur!

Gjest Elder Millennial
Skrevet (endret)

Ta med en vifte i tillegg så kan vibratoren bråke så mye du bare vil 😅 

Endret av Elder Millennial

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...