AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 Har ei på 10 år som er veldig sosial. Hun kunne nok tenkt seg å ha venner rundt seg omtrent hele døgnet. Nå har hun vært hos en venninne i to netter og er bedt til en annen venninne i morgen på overnatting. Så det blir litt fra det ene til det andre. Hun sier selv hun ikke blir sliten, og jeg merker ikke noe på henne heller. Mannen mener det blir litt for mye til tider og mener vi må si mer nei, slik at hun er hjemme mer. Men, jeg ser ikke helt poenget med å si nei så lenge hun ikke blir sliten og vi ikke har noen spesielle planer. Hva tenker dere? Anonymkode: ff75d...d00
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #2 Skrevet 5. august 2021 Jeg tenker det er fint, men det er jo greit å lære seg å være alene også. Går det greit for familien å dra på ferie når det bare er dere et par dager? Anonymkode: 7b359...d1a
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #3 Skrevet 5. august 2021 Dette må dere selv finne ut av. Anonymkode: 7a795...e7a
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 Vi har to barn av samme type. Vi sier ikke nei bare for å si nei, men vi må være litt ekstra bevisst på å sette av tid til familietid. Det gjør vi sammen med ungene, slik at de er forberedt. Vi sier også nei noen ganger når vi merker at hun egentlig trenger litt egentid men hun ikke merker det selv. Utover det er jeg bare veldig takknemlig for at hun har mange venner og trives. Anonymkode: c69d3...816
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå