Gå til innhold

ulike seksuelle preferanser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, og beklager at jeg tar denne som AB.

Vi har vært gift i mange år, og etter som tiden går har våre preferanser endret seg slik at vi begge føler oss ubekvemme i den andres seksuelle ytterpunkt. Vi kan fortsatt ha god sex, men har fantasier som den andre ikke deler.

Er redd for at dette er slutten :( Er det noen som har erfaringer eller lesestoff å dele om dette?

Anonymkode: b8190...66e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det du beskriver er ikke veldig uvanlig tror jeg. Det som er avgjørende er om dere er fornøyd med å møtes på midten der begge strekker seg for den andre, men aldri så langt at noen blir ukomfortable. Seksualdriften er sterk, men min erfaring er iallefall at de fleste takler å operere innenfor kinken sin uten å må gå helt ytterst til grensa. Noen MÅ selvsagt det, og dersom det er tilfelle for dere så vil parforholdet slik dere har det i dag endre seg på en eller annen måte. Ikke nødvendigvis å gjøre det slutt, men kanskje med å slippe andre inn? Det siste forutsetter at alle parter er interesserte i en sånn løsning. 

Anonymkode: 81335...cf1

Skrevet (endret)

-slettet-

Endret av Tiuren
Skrevet (endret)

Det finnes vel neppe to mennesker i verden som deler det samme settet av fantasier og preferanser. En persons "seksuelle ytterpunkt" kan innebære gangbang og avføring, gjerne i kombinasjon, mens noen kanskje blir støtt av tanken på å skulle prøve noe annet enn misjonær.

Dette er vel åpenbart, men dere bør prøve å finne ut av hvor snittet ligger, altså hvilke aktiviteter som kan være aktuelle for dere begge å prøve. Dette kan være ting ingen av dere har vurdert engang. Jeg tenker man bør ha et litt åpent sinn og være villig til å tøye grensene av sin egen komfortsone, ihvertfall så lenge man stoler på partneren sin, selvsagt uten å gå med på ting man overhodet ikke vil.

Gå til samlivsterapeut/sexolog. Dette er som å gå til legen når du er syk. Vil du bli frisk går du til legen og får en diagnose og behandling; vil du dø av kreft holder du deg hjemme til alt håp er ute. Om du ønsker å bevare ekteskapet søker du assistanse av en profesjonell; om du vil skilles kan du droppe å snakke med noen om det og la ekteskapet dø ut av seg selv. Det er altså ikke et nederlag å gå i terapi, men et signal om at man ikke har gitt opp enda.

Men kjøp en FuelBox først, så får dere kanskje mer valuta ut av terapitimene.

Endret av so_what
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...