AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Del Skrevet 5. august 2021 Hei. For fire år siden hadde jeg en greie med en fyr. Vi var så og si sammen, bare uten tittelen. Han hadde nettopp slått opp med dama etter å ha vært med henne i 3-4år og ønsket ikke noe seriøst. Dette holdt på i noen måneder, men så flyttet han for å studere. Jeg besøkte han i den nye byen og overnattet noen ganger, ellers holdt vi god kontakt over meldinger. Nesten et år etter at han flyttet, møttes vi på en fest i hjembyen. Der sa han til meg «Jeg vet at vi begge er forelska i hverandre men det er vanskelig pga omstendighetene.» Vi fortsatte å holde kontakten i noen mnd til frem til sommerferien. Da møttes vi igjen på festival og jeg bestemte meg for å kutte all kontakt med han pga det ble for vanskelig for meg. Et halvt år etter dette ble han sammen med eksen igjen. På hennes initiativ. Sommeren etter de ble sammen møttes vi igjen på en festival og han sa masse fine ting til meg som at han savnet meg osv. Dette er 2 år siden. I mellomtiden har jeg flyttet til samme by som han bor i nå. Og han har flytter inn med dama. Veldig nylig så hørte jeg fra venninnen min som var sammen med bestekompisen hans at han snakker mye om meg. At han hadde gått forbi leiligheten min og sagt «Her bor *navnet mitt*» selv om jeg aldri har fortalt han det. Antar at han har sett det på snapmap. Han har også sagt at han savner meg, håper vi er «good» og at han gjenforteller vitsene mine til kompisene sine. Jeg vil ikke bli for revet med heller, for det kan jo være det bare er vennskapelig. Men tror dere at det ligger noe i det? Anonymkode: 2367e...11e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #2 Del Skrevet 5. august 2021 Virker kun vennskapelig dette, og knapt nok det. Han hadde sjansen til å bli kjæreste med deg, men følte nok ikke sterkt nok for deg. Han elsker tydeligvis eksen og bor sammen med henne. På tide du går videre enn å prøve deg på en opptatt mann. Anonymkode: 7eb5c...a05 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #3 Del Skrevet 5. august 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Virker kun vennskapelig dette, og knapt nok det. Han hadde sjansen til å bli kjæreste med deg, men følte nok ikke sterkt nok for deg. Han elsker tydeligvis eksen og bor sammen med henne. På tide du går videre enn å prøve deg på en opptatt mann. Anonymkode: 7eb5c...a05 Slik tolker jeg det også.. Kan det hende du muligens klamrer seg litt til halmstrå hvis du har håp om noe mer? Anonymkode: 50e01...bc5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #4 Del Skrevet 5. august 2021 Spørs hvorvidt han generelt sett er en pratemaker eller ei. Jeg kan finne på å bable om eksen rett som det er uten at det betyr noe som helst. Men det er fordi jeg kan prate om alt og alle, kommer på ting fra fortiden, forteller om det som faller meg inn der og da (med visse forbehold). Sånn sett lirer jeg nok ut av meg ganske mye uinteressant og lite viktig. Men så er det også er ordtak som sier "what the heart is full of the mouth overflows with". Så mitt hjerte er tydeligvis fullt av masse bøss og uviktigheter. Anonymkode: 5d2d0...fab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå