Gå til innhold

Hva synes dere om podcasten Foreldrerådet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes podcasten har mange interessante temaer, men jeg sliter med å følge med pga programlederen.. Språkbruken er forstyrrende, det er unødvendig mye banning. Og måten hun avbryter gjestene sine på er slitsom! 

Er det noen episoder dere vil anbefale på generell basis for foreldre? 😊

Anonymkode: 128c2...76b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Liker den godt! Syns også Thea er en god programleder i den, men enig i at det er litt vel mye banning ja!

Anonymkode: 08eb2...377

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri lagt merke til banning, men synes hun avbryter for mye i enkelte episoder

Anonymkode: af7ef...44f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har aldri lagt merke til banning, men synes hun avbryter for mye i enkelte episoder

Anonymkode: af7ef...44f

Jeg syns avbrytingen som regel er for å avklare eller forklare litt enklere for lytteren.

Anonymkode: 08eb2...377

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hørte på den for noen år siden, fikk helt angst av episoden om trøstekur, hvor eksperten selv hadde forlatt huset hver kveld for å slippe å høre på at barna hennes gråt. Seriøst, om du skal pine barna dine på den måten er det minste du kan gjøre å forbli i huset. Dersom det er så forferdelig å høre på at du ikke greier det er det kanskje en grunn til det... Så ga den opp og begynte å høre på foreldrekoden og senere my parenting mojo. 

Anonymkode: 68790...6c9

• Liker 2
Skrevet

Jeg orker ikke å høre på den mer, for programlederen er så fæl til å avbryte for å fortelle om sitt eget liv. Og ja, jeg skjønner at det er for å gjøre ting mer forståelig for lytteren, men noen ganger får vi jo ikke hørt hva gjesten sier fordi vi må høre på hva Tidemann sa eller gjorde på et eller annet punkt. Nesten så det grenser til parterapi til tider med hun dama som bare snakker om Hans 7 år🙈

• Liker 6
Skrevet (endret)

Er blodfan. Passer min stil helt perfekt. Det er for mye av alle korrekte folk over alt, kjenner jeg klør av utilpasshet over mye fake folk. 

Thea ♥️Jordnær, øm, impulsiv og spørrende. Jeg elsker at mitt liv kjennes lettete pga. Foreldrerådets unike blanding av folkelig og profesjonalitet. 

Endret av GjestSiden2006
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er helt grei, men foretrekker Foreldrekoden. Plukker de episodene som har relevant tema

Anonymkode: ab117...6f4

• Liker 1
Skrevet

Syntes det var så mye banning at det rett og slett ødelegger litt. Jeg hørte en del før, men jeg synes synes det blir så aggressivt språk. Jeg er sikkert sær. Men det var mange gode episoder, så hadde sikkert hørt mer på det dersom språket ble tonet ned. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sluttet å høre på den pga programlederen. Hun går meg på nervene! Hun snakker høyt, mye og fort! 

Anonymkode: b1294...f56

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syntes den er veldig fin, Liker Thea godt. Noen temaer er for snevre for meg da, da hopper heg bare over. Alt i alt en veldig god podcast. 

Anonymkode: 8eccd...a0b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slutta som nevnt å høre pga skrikekurepisoden, men synes folk her er veldig harde mot programlederen jeg. Synes hun er ganske grei, helt greit at hun snakker litt om eget liv, det gjør hun i foreldrekoden også. 

Anonymkode: 68790...6c9

AnonymBruker
Skrevet
GjestSiden2006 skrev (4 timer siden):

Er blodfan. Passer min stil helt perfekt. Det er for mye av alle korrekte folk over alt, kjenner jeg klør av utilpasshet over mye fake folk. 

Thea ♥️Jordnær, øm, impulsiv og spørrende. Jeg elsker at mitt liv kjennes lettete pga. Foreldrerådets unike blanding av folkelig og profesjonalitet. 

Har aldri reagert på noe banning, men reagerer på utleveringen av ungen ja... ellers en veldig bra pod, liker måten hun gir av seg selv på (utover barnet)

Anonymkode: 7b802...500

• Liker 1
Skrevet

Og når Klingenberg ikke kommer overens, eller på en eller annen måte ikke får skikkelig respons, merkes det tvert. 

Noen eksperter sitter med nesa i sky og virker som de gjør henne en tjeneste. De forstår ikke at om det ikke var for mediet og hennes væremåte som avvæpner, ville de ikke blitt lyttet på i nærheten så mye som eksperter i Norden. De ville ikke nådd ut til oss i 2021 på annen måte enn denne unike plattformen. Eller blitt googlet av noen av oss. 

Takk for ekte mennesker som leverer og byr på seg selv. 

• Liker 1
Skrevet

Velger de episodene som jeg synes har interessant tema. Har ikke reagert på banning. Men reagerer på at hun avbryter/ikke slipper til ekspertene. Synes det er litt respektløst å leie inn eksperter, og så skal hun ta opp tiden selv med lange historier om egne opplevelser og teorier. Føles litt kleint, og det er ikke like interessant som å høre ekspertenes svar. 

Anonymkode: 083a2...cfd

Skrevet

Interessante temaer, men hun irriterer meg noe helt grenseløst. Jeg er.så.lei avgå høre om Tidemann. 

Anonymkode: eeacb...3bb

Skrevet

Irriterer meg også over programlederen, så orket ikke å høre pga henne.

Anonymkode: 82844...b62

Skrevet

Jeg har hørt på episoder om temaer som ikke er så aktuelle for meg fordi jeg liker programlederen jeg. Jeg syns hun har en uformell, avslappet tilnærming og at det er fint å høre hennes tanker om og opplevelse av temaet selv om det ikke alltid er representativt for meg personlig. 

Anonymkode: 57770...081

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...