AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 Holder det bare med å si navnet og hvorfor man valgte å studere dette studiet eller noe i den duren? Anonymkode: 3da4a...a50
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #2 Skrevet 5. august 2021 Ja, det er helt sikkert greit. Alle har glemt hva de andre har sagt innen to minutter uansett fordi de fleste stresser litt og tenker på hva de selv skal si. Anonymkode: 799f3...fcc 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #3 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Holder det bare med å si navnet og hvorfor man valgte å studere dette studiet eller noe i den duren? Anonymkode: 3da4a...a50 Det kommer jo an på hva du blir bedt om. Det er vanligere å begynne med navnet sitt og ta det derfra. Kanskje spørre hvor vedkommende kommer fra, hvis det ikke er åpenbart på dialekten? Spørre vedkommende hvorfor de har valgt det studiet? Så har man en dialog i gang. Anonymkode: fd9e2...288
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 Si no gøy å uvanlig, da husker folk deg og vil være din venn. 😇 Anonymkode: 9dc9e...1da 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #5 Skrevet 5. august 2021 Takk for svar. Det er presentasjonsrunde foran hele kullet😳 Godt de andre er like stresset også😅😅 Anonymkode: 3da4a...a50
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #6 Skrevet 5. august 2021 I hvilken setting tenker du på? Når man presenterer seg på kullet alle sammen eller på fest eller kantina liksom? I en uformell setting, fest/kantine hadde jeg kanskje bare sagt navnet mitt og heller stilt spørsmål til de andre. Feks hvor de kommer fra, hvor lenge de har bodd i byen, om de har studert før, hvor de bor (kollektiv/hybel etc) osv, og satse på de spør tilbake. I en mer formell presentasjonsrunde starter vel gjerne foreleser/koordinator og sier noe om hva man skal si, feks navn, hvor du kommer fra etc. Da er det jo bare å følge på å so det samme som de andre sier (med mindre du er først ut 🤪) Anonymkode: 568b4...8ac 2
Illuminatum Skrevet 5. august 2021 #7 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Holder det bare med å si navnet og hvorfor man valgte å studere dette studiet eller noe i den duren? Anonymkode: 3da4a...a50 Hei, jeg heter ..... Er en grei start. Litt pussig å starte med hvorfor du valgte det du gjorde 1
Blomsterpotta Skrevet 5. august 2021 #9 Skrevet 5. august 2021 Hei, jeg heter Xxx og kommer fra Xxx. Flyttet til xxx i sommer for å studere her i xxx. Jeg har hatt stor interesse for faget i mange år og gleder meg til å ta fatt på studiene og å bli kjent med dere. Smil 😊 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #10 Skrevet 5. august 2021 Illuminatum skrev (10 minutter siden): Hei, jeg heter ..... Er en grei start. Litt pussig å starte med hvorfor du valgte det du gjorde Hun sa jo navnet først da... 🤦♂️🤦♂️🤦♂️ Anonymkode: 84345...9e6 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #11 Skrevet 5. august 2021 Har aldri møtt noen som har sagt hvorfor de har valgt studiet. Det har typisk vært «jeg heter xxxx, er xx år. Tidligere har jeg studert/jobbet xxxx/ jeg kommer rett fra videregående. Noen sier jeg har x antall barn og bor xxx. Har deltidsjobb på xxx. Anonymkode: 3be07...1cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå