AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 Jeg har bodd et par år i et annet land og er svært godt kjent der. Samboer har mange ganger sagt han gleder seg veldig til vi skal reise dit (typisk turist destinasjon) og jeg skal vise han rundt. Dette har han snakket om mange ganger og vi har så smått lagt planer. Nå fikk han tilbud om treningstur dit, og det er selvfølgelig i orden, men kjenner jeg er bittelitt skuffet over at det ikke er jeg som skal vise frem stedet til han for første gang. Vi skal selvfølgelig reise dit på et senere tidspunkt, men hadde vært gøy å ta han med dit første gangen han skal dit. Har ikke sagt noe til han, men er det skikkelig barnslig av meg å føle litt på denne skuffelsen? Anonymkode: 18497...261
Tuba Skrevet 5. august 2021 #2 Skrevet 5. august 2021 Helt naturlig at er litt skuffet. Men det blir jo uansett en helt annen opplevelse for ham når dere reiser sammen 😊 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #3 Skrevet 5. august 2021 Kan du ikke bli med? Evt. at dere drar en uke før? Anonymkode: f46c4...57e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå