AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 Er det mulig at det finnes menn som er heite og kule, som har dårlig Selvtillit på datingfronten? Og evt ikke dater så mye eller utnytter utseende sitt? De definerer seg selv som nerdete. jeg kjenner at jeg får fordommer med en gang mannen ser bra ut og er «populær», og dermed ikke klarer å tro på at vedkommende kan være usikker på seg selv i situasjoner med damer osv men håper jo det går an da Anonymkode: fb968...5d5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #2 Skrevet 5. august 2021 Nei. Er man kjekk får man sex og da er man ikke usikker. Anonymkode: 55a00...69e
Gjest Henkjønnet Skrevet 5. august 2021 #3 Skrevet 5. august 2021 (endret) Greia med attraktive menn er at de slipper billigere unna med å være usikre. Da er det plutselig søtt og gudene veit hva. Damene finner en måte å rasjonalisere det på. Det er ikke uten videre at attraktive mennesker har det bedre her i livet, og at alt er enkelre for dem. Når damene svermer rundt og gjør arbeidet for dem, bruker energien på å sjekke dem opp, så er det jo klart at attraktive menn ikke trenger å utvikle en personlighet, eller å utvikle enkelte ferdigheter. LItt sånn som de aller fleste kvinne i Norge i dag. De trenger aldri å utvikle en dritt for gutta står klare for å gjøre arbeidet. De trenger ikke engang være dyktige på skolen eller i arbeidslivet, for lover og sosiale normer står klare for å løfte dem opp. Og da sier det seg selv at de aldri trenger å jobbe like hardt. Et morsomt eksempel på det er jo han Daniel fra første sesongen av ex on the beach. Han hadde to damer etter seg men tok aldri steget fullt ut. Han satt egentlig og tenkte inni seg hvem han ville valgt hvis en av de pushet hardt nok for å kapre han. Men han lærte aldri det å ta steget fullt ut for han har aldri trengt å gjøre det. Damene kommer lett for han uansett. Endret 5. august 2021 av Henkjønnet
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 Mange faktorer som spiller inn. Sosial angst, beskjedenhet, Usikkerhet, Dårlig erfaring. Har man ikke personlighet og utstråling så trekker det veldig ned. Anonymkode: 6f514...782 1
President Chimp Skrevet 5. august 2021 #5 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mange faktorer som spiller inn. Sosial angst, beskjedenhet, Usikkerhet, Dårlig erfaring. Har man ikke personlighet og utstråling så trekker det veldig ned. Anonymkode: 6f514...782 Men personlighet og utstråling er også relativt. Det er ikke sånn at vakre mennesker ikke opplever noen problemer i livet. Vi har alle opp og ned-turer, som selvfølgelig påvirker hvordan vi oppfattes. 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #6 Skrevet 5. august 2021 Joda, de finnes, jeg er gift med en (han er kjekk uten at han ser ut som Henry Cavill). Vil ikke si at han nødvendigvis hadde dårlig selvtillit, mer at han er en introvert type som ikke stakk seg så mye ut. Vil si at flere av de han studerte sammen med er i samme "sjanger" (selv om mange ble fanget opp av medstudiner underveis). Trivelige og nerdete gutter som ikke er så mye frampå. Anonymkode: bc18c...24d 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #7 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Joda, de finnes, jeg er gift med en (han er kjekk uten at han ser ut som Henry Cavill). Vil ikke si at han nødvendigvis hadde dårlig selvtillit, mer at han er en introvert type som ikke stakk seg så mye ut. Vil si at flere av de han studerte sammen med er i samme "sjanger" (selv om mange ble fanget opp av medstudiner underveis). Trivelige og nerdete gutter som ikke er så mye frampå. Anonymkode: bc18c...24d Er han siving eller lege? Og er du gold digger? Anonymkode: 55a00...69e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #8 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Joda, de finnes, jeg er gift med en (han er kjekk uten at han ser ut som Henry Cavill). Vil ikke si at han nødvendigvis hadde dårlig selvtillit, mer at han er en introvert type som ikke stakk seg så mye ut. Vil si at flere av de han studerte sammen med er i samme "sjanger" (selv om mange ble fanget opp av medstudiner underveis). Trivelige og nerdete gutter som ikke er så mye frampå. Anonymkode: bc18c...24d Ja er nok litt sånn type jeg mener. Mange over her snakker om «pene» folk uten personlighet. Men han jeg tenker på er mottatt, nerdete og kanskje stillferdig, men samtidig veldig kjekk og oppegående liksom. Virker ikke som han er så frempå på den fronten, så jeg bare lurer på om det kan stemme da at det finnes menn som ser bra ut men som er usikker på den fronten Anonymkode: fb968...5d5 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #9 Skrevet 5. august 2021 Og med Kjekk så mener jeg Ikke sånne typer som er med på ex on the beah etc Anonymkode: fb968...5d5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #10 Skrevet 5. august 2021 Og med Kjekk så mener jeg Ikke sånne typer som er med på ex on the beah etc. Poenget mitt er at jeg vet om en som er nerdete og virker å ha en veldig flott personlighet og styrer med sine intresseer og humor osv, Og virker ikke så på på damefronten. men så er det kompliserende at han er Kjekk og «oppegående». Da begynner jeg å tvile på at han kan være sånn jeg syns han virker å være (nettopp pga sånne ting som folk skriver i denne tråden da, dømmende ting om at «kjekke» folk er idioter) Anonymkode: fb968...5d5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #11 Skrevet 5. august 2021 Henkjønnet skrev (42 minutter siden): Greia med attraktive menn er at de slipper billigere unna med å være usikre. Da er det plutselig søtt og gudene veit hva. Damene finner en måte å rasjonalisere det på. Det er ikke uten videre at attraktive mennesker har det bedre her i livet, og at alt er enkelre for dem. Når damene svermer rundt og gjør arbeidet for dem, bruker energien på å sjekke dem opp, så er det jo klart at attraktive menn ikke trenger å utvikle en personlighet, eller å utvikle enkelte ferdigheter. LItt sånn som de aller fleste kvinne i Norge i dag. De trenger aldri å utvikle en dritt for gutta står klare for å gjøre arbeidet. De trenger ikke engang være dyktige på skolen eller i arbeidslivet, for lover og sosiale normer står klare for å løfte dem opp. Og da sier det seg selv at de aldri trenger å jobbe like hardt. Et morsomt eksempel på det er jo han Daniel fra første sesongen av ex on the beach. Han hadde to damer etter seg men tok aldri steget fullt ut. Han satt egentlig og tenkte inni seg hvem han ville valgt hvis en av de pushet hardt nok for å kapre han. Men han lærte aldri det å ta steget fullt ut for han har aldri trengt å gjøre det. Damene kommer lett for han uansett. Flott at du henter din enorme menneskekunnskap og fakta fra et program som stiller på linje med Paradise Hotel....🙄 Anonymkode: 527d3...378 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #12 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): så jeg bare lurer på om det kan stemme da at det finnes menn som ser bra ut men som er usikker på den fronten Selvsagt finnes de, men hva håper du på? Et tall? Selv attraktive, pene mennesker kan ha komplekser, og medfødt personlighetstype, kommer ikke med et spesielt utseende. Jeg er bare sånn middels, men i ungdommen greide jeg ikke å se de sjansene jeg fikk. Som godt voksen, så er damene mer tydelig, og pågående, men likevel greier jeg å virke uinteressert, på grunn av alle slags interne konflikter, og overtenking. Anonymkode: bd5a9...367
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #13 Skrevet 5. august 2021 De finnes absolutt. Sjekk ut noen av de typiske nerde-linjene på f.eks. UiO; informatikk, matematikk, fysikk osv. Mange kjekke gutter som ikke eier selvtilit når det kommer til damer. Anonymkode: a2475...673 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #14 Skrevet 5. august 2021 25 minutter siden, AnonymBruker said: Er han siving eller lege? Og er du gold digger? Anonymkode: 55a00...69e Haha. Realfaglig utdannelse, men ingen av delene. Jeg var ingen gold digger på videregående nei. Det var mer å hente fra meg for å si det sånn. 15 minutter siden, AnonymBruker said: Ja er nok litt sånn type jeg mener. Mange over her snakker om «pene» folk uten personlighet. Men han jeg tenker på er mottatt, nerdete og kanskje stillferdig, men samtidig veldig kjekk og oppegående liksom. Virker ikke som han er så frempå på den fronten, så jeg bare lurer på om det kan stemme da at det finnes menn som ser bra ut men som er usikker på den fronten Anonymkode: fb968...5d5 Da finnes de så definitivt! Mannen min har noen single kompiser som er sånn, og de er supre fyrer. Hvis du har sett deg ut en spesiell mann, så skader det vel ikke å ta kontakt med han? Anonymkode: bc18c...24d 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #15 Skrevet 5. august 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: De finnes absolutt. Sjekk ut noen av de typiske nerde-linjene på f.eks. UiO; informatikk, matematikk, fysikk osv. Mange kjekke gutter som ikke eier selvtilit når det kommer til damer. Anonymkode: a2475...673 Enig! (Regner med at ikke så mye har endret seg de siste årene ) Anonymkode: bc18c...24d
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #16 Skrevet 5. august 2021 Utseendet har alt å si for damer Anonymkode: aeb42...d89 1
Gjest Henkjønnet Skrevet 5. august 2021 #17 Skrevet 5. august 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Flott at du henter din enorme menneskekunnskap og fakta fra et program som stiller på linje med Paradise Hotel....🙄 Anonymkode: 527d3...378 Det med at mennesker ikke trenger å utvikle ferdigheter fordi de aldri må er ikke noe jeg lærte på paradise/ex on the beach. Jeg valgte å bruke det eksempelet for at folk som har sett det skal skjønne hva jeg snakker om
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #18 Skrevet 5. august 2021 5 minutter siden, Henkjønnet said: Det med at mennesker ikke trenger å utvikle ferdigheter fordi de aldri må er ikke noe jeg lærte på paradise/ex on the beach. Jeg valgte å bruke det eksempelet for at folk som har sett det skal skjønne hva jeg snakker om Ser du bra ut selv? Anonymkode: aeb42...d89
Gjest Henkjønnet Skrevet 5. august 2021 #19 Skrevet 5. august 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ser du bra ut selv? Anonymkode: aeb42...d89 Nei jeg er vel sånn midt på treet. Opplevde å få noen koselige komplimenter om at jeg var en kjekk ung mann av noen pensjonistdamer, så jeg tror nok jeg er sånn helt passe. Men det har ingenting med tråden å gjøre eller det jeg skrev. Pene folk flyter gjennom livet uten å egentlig måtte jobbe så hardt for ting. Det er bevist at attraktive folk blir behandlet bedre, blir ansett som mer troverdige, blir ansett som bedre ledere, og har det generelt bedre i livet enn andre. Samme gjelder f.eks høye menn. Hvis du skal få en sønn håp for guds skyld at han blir minst 1.85 eller høyere, så sikrer du han et godt liv.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #20 Skrevet 5. august 2021 Henkjønnet skrev (2 minutter siden): . Samme gjelder f.eks høye menn. Hvis du skal få en sønn håp for guds skyld at han blir minst 1.85 eller høyere, så sikrer du han et godt liv. Jeg har aldri merket noe til det. Jeg fikk en gang høre at vi høye mennesker ser sløve og late ut, fordi vi ikke går med korte, bestemte skritt. Anonymkode: bd5a9...367
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå