AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 Hei Rundt eggløsning hadde jeg ubeskyttet sex, alltså for to uker siden. Jeg tok en angrepille etter dette. Jeg venter mensen rundt den 8 august. Det jeg lurer på er om dere som har vært gravid har opplevd brystene som veldig smertefull når dere blei gravid? Jeg har nemlig de siste 3 dagene hatt utrulig smerter og ømme bryst. Vanligvis bruker jeg å få det de 2-3 dagene før mensen kommer og ikke like vonde som de er nå. Noen som har vært borti å opplevd det? Anonymkode: 83df5...527
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #2 Skrevet 5. august 2021 Du er nok gravid. Angrepille er ikke prevensjon. Anonymkode: 9e8bd...449
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #3 Skrevet 5. august 2021 Det fikk jeg etter angrepillen. Kroppen ble helt rar og tok litt tid før det var normalt igjen. Gyn sa at det er derfor man virkelig ikke må bruke det for ofte. Så det kan rett og slett være det Men det er jo ikke sikkert det er derfor med deg, så da blir det vel litt ille frem til du får tatt en test Anonymkode: 07e50...c98 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 det er ikke lenge til mensen, sammen med angrepillen kan det være du har fått litt sterkere PMS. Prøv å tenke at du ikke er gravid og vent. det kan også være mensen er litt forsinket grunnet angrepillen. Hvis du er veldig usikker kan du ta graviditetstest nå og evt se om den viser noe svakt. Anonymkode: 58229...c90 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #5 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du er nok gravid. Angrepille er ikke prevensjon. Anonymkode: 9e8bd...449 Jo, det er det. Det er nødprevensjon, men prevensjon okke som. Og nei, du er neppe gravid. Dette er en veldig vanlig bivirkning av angrepillen, og mange får også ømme bryster rundt menstruasjon. Anonymkode: b843a...21c 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #6 Skrevet 5. august 2021 Angrepiller er fulle av hormoner og kan gi symptomer i seg selv. Det er sannsynlig at du ikke får mensen når du venter den heller. Anonymkode: 964d2...6d9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #7 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er nødprevensjon, men prevensjon okke som. Nei, det er ikke det som typisk kalles prevensjon og skal heller ikke brukes slik TS gjør det. Man bruker prevensjon og tar nødprevensjon hvis for eksempel kondomet sprekker. Anonymkode: 9e8bd...449
Pia24 Skrevet 5. august 2021 #8 Skrevet 5. august 2021 (endret) Ville det ikke vært logisk at disse bivirkningene inntrådde kort tid etter man hadde tatt pillen ? Eller er det vanlig at det komme en uke etter? Endret 5. august 2021 av Pia24
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #9 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, det er ikke det som typisk kalles prevensjon og skal heller ikke brukes slik TS gjør det. Man bruker prevensjon og tar nødprevensjon hvis for eksempel kondomet sprekker. Anonymkode: 9e8bd...449 Hvordan i all verden vet du hvordan TS bruker nødprevensjon? Nødprevensjon er nødprevensjon, uansett hva du mener om det. Anonymkode: b843a...21c 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #10 Skrevet 7. august 2021 Angrepillen utsetter eggløsningen for å unngå graviditet. Hvis eggløsning allerede har skjedd, gjør den ingenting. Men i og med den utsetter eggløsning utsetter den jo da også neste mens. Så det er helt normalt å få en senere mens enn det man vanligvis gjør. Men er du bekymret ville jeg anbefalt å ta en test☺️ Anonymkode: 898af...54c
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #11 Skrevet 9. august 2021 Tatt en test i går men den var negativ. 9 daga med kjempe vonde bryster, men ingen andre tegn. Mensen har fortsatt ikke kommet 🙄 Anonymkode: 83df5...527 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå