AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 Mangler 1 fag jeg skal ta nå høsten 2021. Kan jeg sende en mail til en potensiell arbeidsgiver for å høre om det er noe poeng å sende en søknad når jeg mangler dette faget? Er det "turn off" for en arbeidsgiver? Anonymkode: eb9d8...98d
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #2 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mangler 1 fag jeg skal ta nå høsten 2021. Kan jeg sende en mail til en potensiell arbeidsgiver for å høre om det er noe poeng å sende en søknad når jeg mangler dette faget? Er det "turn off" for en arbeidsgiver? Anonymkode: eb9d8...98d Ikke mas. Ikke send mail, bare gjør det klart i søknaden at du mangler det ene faget. Anonymkode: c80bd...030 2
Knoot Skrevet 5. august 2021 #3 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke mas. Ikke send mail, bare gjør det klart i søknaden at du mangler det ene faget. Anonymkode: c80bd...030 Og husk at du skriver også at du skal ta opp dette faget.
Ullvott Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 Det er du som har startet denne tråden også, ikke sant? Jeg tar i alle fall utgangspunkt i det: På en jobb som ikke krever autorisasjon, embedseksamen eller har andre absolutte og ufravikelige krav er det bare å sende søknad. Synliggjør det heller i CV og søknadstekst at du blir ferdigutdannet i høst. Dette er ikke noe å ringe eller maile om. Om det oppfattes som negativt eller ikke kommer helt an på arbeidsgiver. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå