AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 Har så stikking i livmoren, oppblåst og pupper der det kjennes ut som jeg har melkespreng nesten.. (6 år siden sist barn). Kan det være symptomer på graviditet eller kan det være mensen? Har mensen om 4-5 dager. Anonymkode: 5235c...2f9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #2 Skrevet 5. august 2021 Vet du ikke egentlig svaret på dette selv? Alle slike symptomer kan jo bety at du er gravid, samtidig som det kan være helt andre grunner også. Vi på KG vet ikke om du er gravid, det er kun en test som kan gi deg det svaret. Anonymkode: 72234...961 3
Visu Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 Så spennende! 😀 Jeg er 6dpo nå og har kjent på stikkinger i siden i dag. Er 6 år siden jeg fødte sist også faktisk! Husker at noen av mine første tegn på graviditet den gangen var disse stikningene. Syntes det var veldig gøy å snakke om tidlige symptomer med andre her inne sist. Kan godt følge deg i denne symptomtråden👏😀.
Perelandra Skrevet 7. august 2021 #5 Skrevet 7. august 2021 Hei trådstarter! Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg